29/8 FC Barcelona - Getafe

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Paulinho15 »

Neeej…. nu brændte Memphis en stor chance. Nu må han være lige så dårlig som Braithwaite…
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Drake »

Hvor det fedt at se Barca, en offensiv spiller har vi tilbage på banen :lolno: :wtf:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Dytrax »

Drake skrev:
søn aug 29, 2021 6:47 pm
Hvor det fedt at se Barca, en offensiv spiller har vi tilbage på banen :lolno: :wtf:
Det er Koemans Barca-DNA, der skinner igennem.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Rekick »

De her udskiftninger er til at lukke op at skide i. Jeg er så træt af det her med at forsvare 1-målsføringer. Gå nu efter at lukke kampen.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Antimadridista »

7 point er godt nok optimalt for disse 3 runder :| !!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af kklaus »

Enkelte højdepunkter, men ellers ca. lige så interessant som dagens Formel 1 løb.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Rekick skrev:
søn aug 29, 2021 6:51 pm
De her udskiftninger er til at lukke op at skide i. Jeg er så træt af det her med at forsvare 1-målsføringer. Gå nu efter at lukke kampen.
Enig. Det er ikke til at holde ud.

Eneste højdepunkter i dag er Memphis’ mål og de tre point.

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af MarkMenace »

Glæder mig til vinduet lukker.. de indskiftninger virker godt nok til at man ikke tør låse et par trøjenumre.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Drake »

Jeg bliver aldrig fan af Koeman, den lille klub mentalitet, høre ikke hjemme i Barca! :mad:

Det er trættende at se på, det bliver en laaang sæson :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Red
Indlæg: 160
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Red »

Rekick skrev:
søn aug 29, 2021 6:51 pm
De her udskiftninger er til at lukke op at skide i. Jeg er så træt af det her med at forsvare 1-målsføringer. Gå nu efter at lukke kampen.
Ja det er jo ren Mourinho taktik

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af PeterPedal »

Jeg havde egentlig besluttet mig for, at jeg ikke gad- men så alligevel. Jeg så Robertos mål 10 gange fra forskellige vinkler i pausen. Og genså det efter kampen. Jeg aner ikke, hvad i andre så, men jeg så MB modtage bolden bag sig - han kunne intet gøre med den bold og trillede den videre med venstrefoden til Roberto. Svært at se om han reelt fik mere fart på den, men aktionen er ikke til at tage fejl af. Det var spilforståelse, og et splitsekund senere ser han mod Roberto for at checke at den går ind, og han har næsten allerede løftet hænderne.
Og nej, selvfølgelig er han ikke Messi eller Ronaldinho eller Ronaldo eller Raul eller Cruyff eller Laudrup eller Platini - det behøver han heller ike at være, det klarer de fint selv. Og selvfølgelig bliver han aldrig fodboldverdenens største og mest lysende stjerne, for han har så afgjort også store mangler.
Men jeg kan ikke holde ud at læse den dér vedblivende nedgørelse af ham.
Han arbejder stenhårdt - også defensivt. Han laver rigtigt mange gode løb og skaber usikkerhed i modstandernes forsvar (= plads til de andre). Og han har altså indtil videre scoret to kasser i indeværende sæson - og kun brændt én stor chance (i øvrigt samme tal som Memphis som er en gud og en gave til verden og hele klubbens store redningsmand).

Så slap nu af - han bliver ikke vores nye Messi, og det var heller aldrig meningen. Han udfylder fint den plads og løser de opgaver, han er blevet tildelt - og når der på et eller andet tidspunkt kommer en ny stjerne, rejser han nok videre.

Og så kan vi bagefter sidde og sige, at det var jo egentlig sjovt nok dengang vi havde en dansker i Barca - som nogen gjorde alt for at tale ned.
Senest rettet af PeterPedal søn aug 29, 2021 8:00 pm, rettet i alt 2 gange.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af nosslo15 »

PeterPedal skrev:
søn aug 29, 2021 7:54 pm
Jeg havde egentlig besluttet mig for, at jeg ikke gad- men så alligevel. Jeg så Robertos mål 10 gange fra forskellige vinkler i pausen. Og genså det efter kampen. Jeg aner ikke, hvad i andre så, men jeg så MB modtage bolden bag sig - han kunne intet gøre med den bold og trillede den videre med venstrefoden til Roberto. Svært at se om han reelt fik mere fart på den, men aktionen er ikke til at tage fejl af. Det var spilforståelse, og et splitsekund senere ser han med Roberto for at checke at den går ind, og han har næsten allerede løftet hænderne.
Og nej, selvfølgelig er han ikke Messi eller Ronaldinho eller Ronaldo eller Raul eller Cruyff eller Laudrup eller Platini - det behøver han heller ike at være, det klarer de fint selv. Og måske giver han aldrig fodboldverdenens største og mest lysende stjerne, for han har så afgjort også store mangler.
Men jeg kan ikke holde ud at læse den dér vedblivende nedgørelse af ham.
Han arbejder stenhårdt - også defensivt. Han laver rigtigt mange gode løb og skaber usikkerhed i modstandernes forsvar (= plads til de andre). Og han har altså indtil videre scoret to kasser i indeværende sæson - og kun brændt én stor chance (i øvrigt samme tal som Memphis som er en gud og en gave til verden og hele klubbens store redningsmand).

Så slap nu af - han bliver ikke vores nye Messi, og det var heller aldrig meningen. Han udfylder fint den plads og løser de opgaver, han er blevet tildelt - og når der på et eller andet tidspunkt kommer en ny stjerne, rejser han nok videre.

Og så kan vi bagefter sidde og sige, at det var jo egentlig sjovt nok dengang vi havde en dansker i Barca - som nogen gjorde alt for at tale ned.
Helt enig.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af whidgee »

PeterPedal skrev:
søn aug 29, 2021 7:54 pm
Jeg havde egentlig besluttet mig for, at jeg ikke gad- men så alligevel. Jeg så Robertos mål 10 gange fra forskellige vinkler i pausen. Og genså det efter kampen. Jeg aner ikke, hvad i andre så, men jeg så MB modtage bolden bag sig - han kunne intet gøre med den bold og trillede den videre med venstrefoden til Roberto. Svært at se om han reelt fik mere fart på den, men aktionen er ikke til at tage fejl af. Det var spilforståelse, og et splitsekund senere ser han med Roberto for at checke at den går ind, og han har næsten allerede løftet hænderne.
Og nej, selvfølgelig er han ikke Messi eller Ronaldinho eller Ronaldo eller Raul eller Cruyff eller Laudrup eller Platini - det behøver han heller ike at være, det klarer de fint selv. Og måske giver han aldrig fodboldverdenens største og mest lysende stjerne, for han har så afgjort også store mangler.
Men jeg kan ikke holde ud at læse den dér vedblivende nedgørelse af ham.
Han arbejder stenhårdt - også defensivt. Han laver rigtigt mange gode løb og skaber usikkerhed i modstandernes forsvar (= plads til de andre). Og han har altså indtil videre scoret to kasser i indeværende sæson - og kun brændt én stor chance (i øvrigt samme tal som Memphis som er en gud og en gave til verden og hele klubbens store redningsmand).

Så slap nu af - han bliver ikke vores nye Messi, og det var heller aldrig meningen. Han udfylder fint den plads og løser de opgaver, han er blevet tildelt - og når der på et eller andet tidspunkt kommer en ny stjerne, rejser han nok videre.

Og så kan vi bagefter sidde og sige, at det var jo egentlig sjovt nok dengang vi havde en dansker i Barca - som nogen gjorde alt for at tale ned.
Meget enig, men det er desværre den verden vi lever i idag. Den såkaldte jantelov og folks trang til at pille andre folk ned. Det gør de alt imens, at de kæmper sig igennem deres egne miserable og uforløste gennemsnitstilværelser. Det er som at pisse i bukserne for at holde varmen. Nogle tror de får det godt af at kritisere og nedgøre andre på nettet, alt imens at de kigger ned i jorden når de møder mennesker i den virkelige verden.

Jeg synes det Braithwaite har gang i fortjener en kæmpe respekt. Nej, han er ikke en Messi eller en anden fodbold-gud. Han er måske ikke den stjerne, som man normalt forbinder med Barca, men han kæmper! Hele tiden! Og derudover har han jo faktisk været ret afgørende indtil videre. Ja, jeg vil også gerne have Mbappé og Haaland, men vores økonomi sejler, og så må vi få det bedste ud af dem vi har. Og der er Braithwaite bestemt ikke en af dem, som gør det værst

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af SantJordi »

whidgee skrev:
søn aug 29, 2021 8:03 pm
Det gør de alt imens, at de kæmper sig igennem deres egne miserable og uforløste gennemsnitstilværelser.
Ja, det må være den eneste grund til at man kunne finde på at kritisere Braithwaite i Barcelona...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst