Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors aug 26, 2021 10:31 pm
Drake skrev:
tors aug 26, 2021 10:20 pm
VicValde skrev:
tors aug 26, 2021 10:18 pm
Samtlige medier melder om done deal for Mbappé til Real. Godt for ligaen!
Og forfærdeligt for os :thumbdown:
Synes kun det er fedt, at vi på den måde bliver udfordret.
Det bliver da ufatteligt fedt at se Mbappé i La liga. Det er kun godt for alle parter.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvordan er Reals lønudgifter i forhold til omsætning når Mbappe kommer.. de har jo købt nogle Brasser, plus de stadig har Bale til en stor hyre.. og et par andre dyre herrer i løn.. ved ikke hvor meget Alaba tjener.. men Mbappe skal vel have en fyrstelig hyre, så anyone, anyone, Bueller?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har ingen anelse om hvordan real får det der til at gå op. Men altså det er fint for spansk fodbold og det er godt at real bruger 200 mio nu fremfor at hente ham gratis om et år. Så har de forhåbentligt ikke penge til at forstærke andre pladser…

Barca skal bare fortsætte med at bygge op stille og roligt. Giv tid til de unge. Ingen paniktransfers.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7161
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1112 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

❗️Tottenham is WILLING to offer €20M for Ilaix. But his father and his agents ask for €15M in wages including bonus for agents. The English club is reluctant to their claims. [Gerard Romero]
Agent og papa Moriba ender med at sabotere Iilaix karriere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er helt vildt. Han kommer jo ikke til at starte for spurs?!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Hold nu kæft. Han er jo helt væk, den dreng. :roll:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har en eller anden tosset ide om at vi henter en spiller… Måske på leje med (obligatorisk) option på køb. Det kunne være Silva fra city som der også har været rygter om.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Silva ville bestemt ikke være dumt. Han kan spille mange positioner og er en teknisk rigtig dygtig spiller med et super blik for sine medspillere og specielt det sidste, er noget man mangler. Hvor ville jeg dog håbe, man får sendt en spiller eller to væk fra angrebet, inden det sker. Kunne der ikke komme en klub og redde os fra Grizmann, inden vinduet smækker i? Hvis man henter f.eks Silva, så har man intet brug ham og man ville spare en røvfuld penge på lønnen. Det ville være rigtig sundt for Barca´s økonomi.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Silva ville jeg slet ikke sige nej til. Men det ville give trængsel på de forreste pladser. Så skal vi af med nogen, og Griezmann tror jeg ikke vi kommer af med, der er ingen der vil betale, hvad vi forlanger, og han vil helt sikkert ikke væk.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Så har evigt moralske Bayern ikke kun hentet deres nærmeste liga rivals træner, bedste spiller i Upamecano, men lige om lidt også deres anden bedste spiller i Marcel Sabitzer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ren spekulation. Jeg tænker bare at Silva var allerede uden kulden og med Ronaldo så kommer han ikke til at spille. Måske er der også noget ffp og løn city skal tænke på hvorfor han muligvis kunne hentes.

Omkring spillere, system osv så tror jeg også man kunne se Martin blive sendt videre og holdet gå over i en 4231. Det ville betyde mindre spilletid til bussi men en evt opstilling kunne se således ud:

Pedri - de Jong
Silva - griez - Ansu/depay
Depay/Ansu

Så fik man griez ind centralt bag angriberen hvor han er bedst. Det ville imo være et rigtigt spændende offensiv. Jeg ved dog ikke med 4231.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:
fre aug 27, 2021 10:08 am
Så har evigt moralske Bayern ikke kun hentet deres nærmeste liga rivals træner, bedste spiller i Upamecano, men lige om lidt også deres anden bedste spiller i Marcel Sabitzer.
Så kan det være Leipzig henter moriba… Ikke dårligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7161
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1112 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Silva ville være klasse og jeg kunne faktisk også godt tænke mig at se Griezz på midten. Ala den opstilling PB lige har nævnt.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg fatter hat af, hvad Pep vil med en aldrende Ronaldo! City spiller pasningsbold, og Ronaldo passer overhovedet ikke ind i det.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Griezmann bag angriberen ville jeg også gerne se. Det kunne være rigtig spændende! Silva kunne være fed at have.


Ang Ronaldo, så tror jer det er desperation. Han kan ikke få Kane, og der er nok ikke tid til at prøve at få fat i andre. Når det så er sagt, så tror jeg nok han skal score mange mål for dem.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 18 gæster