Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Kvoller skrev:
ons aug 25, 2021 1:35 pm
Jeg forstår ikke de siger nej til at blive lejet ud. Man har da vel en noget større chance for at komme på førsteholdet, hvis du spiller næsten samtlige kampe for et sub-tophold, end at spille et par kampe sammenlagt i Barca. Kom af sted!! Er det de trygge rammer i Barca, der holder dem tilbage?
Enig. Men det kan være, at han prøver at følge Xavi og Iniestas eksempel. Hvis jeg husker rigtigt, så slog Xavi og Iniesta vel ikke igennem på førsteholdet lige med det samme, eller husker jeg forkert?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Mbappe til real viser vel meget tydeligt at snakken om at de “store” i Spanien ikke er tiltrækkende er noget overdreven? Det samme er det med tanken om at “Messi lokker spillere til”?

Personligt tror jeg at det eneste der holder os tilbage når det kommer til køb af “stjerner” er økonomien. Ligaen, Messi og alt det andet der er blevet spekuleret over fylder markant mindre. Det er stadig Barca (eller real) og det største marked på jorden der tiltrækker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Daluigi »

[media][/media]
Piquénbauer skrev:
ons aug 25, 2021 3:23 pm
Mbappe til real viser vel meget tydeligt at snakken om at de “store” i Spanien ikke er tiltrækkende er noget overdreven? Det samme er det med tanken om at “Messi lokker spillere til”?

Personligt tror jeg at det eneste der holder os tilbage når det kommer til køb af “stjerner” er økonomien. Ligaen, Messi og alt det andet der er blevet spekuleret over fylder markant mindre. Det er stadig Barca (eller real) og det største marked på jorden der tiltrækker.
Uenig. Altså Jay Z bollede også udenom, selv om han havde Beyonce....

Nogen gange trænger folk til nye græsgange alene pga. nysgerrigheden. Læg dertil at Mbappe nok gerne vil være den store profil, og her er han da kraftigt undermineret af Neymar og især Messi i PSG lige pludselig.

Så jeg køber ikke just et sådan skifte, som bevis for at ligaen ikke er på skideren. For den er i dén grad på skideren sammenlignet med for 5 år siden.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Økonomisk men du har intet grundlag for at sige at den er i krise i forhold til andet… De største “handler” på fri transfer tog vel også til la liga?

Vi bliver klogere om et år men jeg køber simpelthen ikke at Barca/real ikke er attraktive længere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
ons aug 25, 2021 3:52 pm
Økonomisk men du har intet grundlag for at sige at den er i krise i forhold til andet… De største “handler” på fri transfer tog vel også til la liga?

Vi bliver klogere om et år men jeg køber simpelthen ikke at Barca/real ikke er attraktive længere.
Du synes ikke økonomien afspejler hvor det sportslige er på vej hen? Eller hvordan de spanske hold har set. ud i CL de seneste sæsoner?...
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nej. Jeg ser en liga der kører med andre regler end de andre topligaer i eu hvilket har påvirket klubbernes opførsel på transfermarkedet. Men det er stadig verdens anden bedste liga.

Og Barca/real vil stadig kunne kæmpe med om samtlige spillere så længe de får tjek på økonomien.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Jeg tror også at La Liga har en vis attraktionsværdi stadigvæk pga. historien.

Fodboldspillere på max. 25 år er vokset op med fortællingen om Barcas og Reals storhed - og den fortælling vil de gerne gentage.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Prøv lige at hør på Leonardo og Khelaifi’s udtalelser om Reals ‘opførsel’ :lol:.

Hold kæft jeg håber Mbappe skrider fra den klub.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

A$AP skrev:
ons aug 25, 2021 4:54 pm
Prøv lige at hør på Leonardo og Khelaifi’s udtalelser om Reals ‘opførsel’ :lol:.

Hold kæft jeg håber Mbappe skrider fra den klub.
:grin: :grin:

"Det kan I ikke være bekendt, det der." :lol:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg håber mbappe tager til real. Fuck psg og alt hvad de står for.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Piquénbauer skrev:
ons aug 25, 2021 8:48 pm
Jeg håber mbappe tager til real. Fuck psg og alt hvad de står for.
Jo bedre spillere i Real Madrid, jo bedre for Barca. Hvis Barca skal være de bedste, skal de efter min mening kunne slå alle. Også et Real Madrid-hold med Mbappé. Så enig i, at jeg også gerne ser ham tage til hovedstaden.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Antimadridista skrev:
ons aug 25, 2021 8:31 am
Drake skrev:
tirs aug 24, 2021 10:17 pm
Føj for den, håber virkelig ikke at RM får Mbappé, det ville bliver så grimt for os, især da det også virker til at de også får Håland og de ville komme til at dominere de næste 10 år. som vi gjorde det :sad:
Er der klare indikationer på at Haaland tager til real?

Selvfølgelig er Mbappe god, men som ladis nævner, kan øverste etage godt fucke ting op for ham..
Nej ikke så vidt jeg har set, jeg det er det der giver bedst mening, da han efter sigende helst til til Spanien, og vi har ikke råd til ham, og RM mangler også en spidsangriber til at tage over for Benzima.

Ja det er rigtigt, men han er jo stadig ung, så kan være han smider lidt at det, og tror jeg også han går. Han bliver endnu vildere når han bliver lidt ældre og bliver stjernen i RM :sad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes stadig haaland stinker af laporta… Jeg tror laporta vil gøre ham til stjernen i det nye projekt. Koste hvad det vil.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Florentino Perez stopped Real Madrid's interest in Ilaix Moriba after a non-aggression pact with Laporta. Internally the signing was recommended and they contacted the player's environment, but Perez chose to keep the good relationship with Laporta and Barça. [Diario Sport]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster