Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

nosslo15
Indlæg: 1043
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Det giver måske mening, at give de største talenter lidt mere i løn, for at holde på dem, men som jeg ser denne situation, så er det også et resultat af, at talenterne ikke har klaret sig hele vejen til 1 `ste holds truppen i mange år. Fordi man har haft en forestilling om, at man skulle vinde Champions League hvert år. Og derfor har købt dyrt ind, i stedet for at satse på talenterne. Hvis der løbende var kommet talenter på førsteholdet, de sidste 10 år, så ville det også være nemmere at holde lønningerne nede.

Nu er vi endelig i en situation, hvor man har indset, at vi skal satse på talenterne - og der er Moriba kommet i en svær situation, fordi han igennem flere år har været ombejlet, som flere af vore andre store talenter, der har forladt os til bedre lønninger andre steder, men navnligt fordi, vi ikke har integreret de bedste af dem på første holdet.

Hvis vi ikke kan finde ud af noget med Moriba, så synes jeg, at han skal sælges til højest bydende - også selvom vi gerne ville have mere. Jeg synes, at den situation med at Moriba skal sidde på bænken i et helt år uden spilletid er uværdig for ham - men også for klubben, selvom den gerne vil sætte et eksempel.

Eksemplet må være, at hvis man er så ung, som han er og ikke vil spille på førsteholdet til den løn klubben tilbyder, så bliver man solgt. Det andet er uværdigt både for spilleren og for klubben. Barca for trods alt lidt penge for ham nu - om et år får vi intet. Og der er ingen grund til at holde på en spiller, som ikke vil Barca.

nosslo15
Indlæg: 1043
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
ons aug 18, 2021 8:43 pm
A$AP skrev:
ons aug 18, 2021 8:28 pm
Billede
Av, han gør det godt, ham Tebas. Kom til i 2013 og siden er det bare gået ned, ned, ned, mens alle andre er gået op, op, op. Hvad fanden laver han egentlig, andet end at pisse alt og alle af?
Ja det ser vildt ud, men det handler jo om, at Real og Barca er i vanskeligheder og derfor ikke bruger penge. Og det er jo vanskeligheder, de selv har sat sig i.

Desuden kan den stramme økonomi sagtens vise sig, på længere sigt, at blive Barcas redning pga. egne talenters muligheder på førsteholdet og de fodboldmæssige værdier, som klubben og dermed talenterne bærer.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7240
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1122 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Several teams have made offers for Riqui Puig. However, the player has decided to stay at Barça. [Mundo Deportivo]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7240
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1122 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Álex Collado doesn't fit into Koeman's plans. Weeks ago his departure on loan to Club Brugge was almost certain but then the deal collapsed. [Mundo Deportivo]
Nu har jeg ikke set meget til Collado på B-holdet, men var han ikke anfører såvel som én af de bærende spillere?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jo, men også en af de ældste på sidste sæsons hold. Jeg vil sige at med ankomsten af Demir, så blev hans muligheder lige pludselig meget små, efter at de jo var steget med afgangene af Messi og Trincao.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7240
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1122 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

EasyBuddhist skrev:
tors aug 19, 2021 5:41 pm
Jo, men også en af de ældste på sidste sæsons hold. Jeg vil sige at med ankomsten af Demir, så blev hans muligheder lige pludselig meget små, efter at de jo var steget med afgangene af Messi og Trincao.
Det giver mening, og når Koeman skal sætte holdet, bør han, naturligvis, vælge de bedst spillende eller de, som han vurderer tilføjer noget til holdet

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors aug 19, 2021 6:56 pm
EasyBuddhist skrev:
tors aug 19, 2021 5:41 pm
Jo, men også en af de ældste på sidste sæsons hold. Jeg vil sige at med ankomsten af Demir, så blev hans muligheder lige pludselig meget små, efter at de jo var steget med afgangene af Messi og Trincao.
Det giver mening, og når Koeman skal sætte holdet, bør han, naturligvis, vælge de bedst spillende eller de, som han vurderer tilføjer noget til holdet
Ja, og så skal han jo også vælge ud fra det største potentiale og der må man bare sige, Demir har taget alle med storm. Collado skulle tage den hårde vej ind på holdet lige som Roberto, hvis han skal gøre sig forhåbninger om en karriere i Barca. Han er jo opdraget på La Masia, så han dækker mange positioner. Problemet er bare, at man er rigtigt godt besat på de fleste af de positioner, han dækker, så han kommer lidt for langt ned i hierarkiet og samtidig er der så talenter med større potentiale også. På HW kommer der jo også Ilias op i løbet af et års tid og det er en, der er store forventninger til.

Alt i alt, så skal Collado nok andet steds hen, for at få sit gennembrud, hvilket jeg er sikker på, han nok skal få. Hvor meget det kan blive til er svært at spå om, men efter nogle år bund/mellem klubber, så er det ikke usandsynligt, vi kan få ham at se på hold som Sevilla eller Valencia og det glæder jeg mig til, for han er en fed fodboldspiller.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20611
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1109 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

FCBarcelonaChr skrev:
tors aug 19, 2021 8:00 pm
Godt, vi skal beholde Braithwaite
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20611
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1109 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Paulinho15 skrev:
tors aug 19, 2021 8:06 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tors aug 19, 2021 8:00 pm
Godt, vi skal beholde Braithwaite
Enig. Med mindre der kommer et bud der er for godt til at være sandt.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Lad os lage med tanken, hvilke klubber kan friste Braithwaite?

Han vil blive i Barca og blive på højeste niveau. Det må vel være i en klub som kæmper med om mesterskabet og som minimum spiller i Champions League.

Den største klub som jeg har læst været sat i forbindelse med Braithwaite er Tottenham, som afløser for Kane. Tottenham er ikke engang med i Champions League i denne sæson, så ud fra det jeg skriver her er Spurs vel ikke interessant for ham.

Hvilke topklubber mangler en topangriber (som spiller i CL)

Tænker Manchester United, Manchester City og Inter.

Jeg ved ikke lige hvem det ellers skulle være.

Sandsynligheden for at Braithwaite bliver er nok næsten 100%.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Red
Indlæg: 164
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

Paulinho15 skrev:
tors aug 19, 2021 10:04 pm
Lad os lage med tanken, hvilke klubber kan friste Braithwaite?

Han vil blive i Barca og blive på højeste niveau. Det må vel være i en klub som kæmper med om mesterskabet og som minimum spiller i Champions League.

Den største klub som jeg har læst været sat i forbindelse med Braithwaite er Tottenham, som afløser for Kane. Tottenham er ikke engang med i Champions League i denne sæson, så ud fra det jeg skriver her er Spurs vel ikke interessant for ham.

Hvilke topklubber mangler en topangriber (som spiller i CL)

Tænker Manchester United, Manchester City og Inter.

Jeg ved ikke lige hvem det ellers skulle være.

Sandsynligheden for at Braithwaite bliver er nok næsten 100%.

Har intet imod Braithwaite men ingen af de klubber du nævner de r vil da have ham selv hvis de mangler en top angriber er han ikke på deres liste kan du regne med, vi havde heller ikke planer om at købe ham kun Pga. Skade,

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Red skrev:
tors aug 19, 2021 10:10 pm
Paulinho15 skrev:
tors aug 19, 2021 10:04 pm
Lad os lage med tanken, hvilke klubber kan friste Braithwaite?

Han vil blive i Barca og blive på højeste niveau. Det må vel være i en klub som kæmper med om mesterskabet og som minimum spiller i Champions League.

Den største klub som jeg har læst været sat i forbindelse med Braithwaite er Tottenham, som afløser for Kane. Tottenham er ikke engang med i Champions League i denne sæson, så ud fra det jeg skriver her er Spurs vel ikke interessant for ham.

Hvilke topklubber mangler en topangriber (som spiller i CL)

Tænker Manchester United, Manchester City og Inter.

Jeg ved ikke lige hvem det ellers skulle være.

Sandsynligheden for at Braithwaite bliver er nok næsten 100%.

Har intet imod Braithwaite men ingen af de klubber du nævner de r vil da have ham selv hvis de mangler en top angriber er han ikke på deres liste kan du regne med, vi havde heller ikke planer om at købe ham kun Pga. Skade,
Jep, det er jo netop det som er pointen. Der tales om her hvilke klubber som kan friste Braithwaite og som samtidig kan tænkes mangler en angriber.

Braithwaite vil kun væk, hvis han kommer til en klub på lignende niveau med Barca. Her er de mest sandsynlige bud (set fra Martins perspektiv) nok Man U, Man C og Inter, fordi de kæmper med om mesterskabet og spiller i CL. Samt de kan alle tre godt bruge en ny angriber

Jeg siger ikke, disse tre klubber vil have Braithwaite. Der tales om hvad Braithwaite kan finde interessant.

Når alt kommer alt så er Braithwaite en topangriber. Han har spidskompetencerne til det, så det vil ikke undre mig hvis disse klubber bliver interesseret i ham.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Red
Indlæg: 164
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

Paulinho15 skrev:
tors aug 19, 2021 10:23 pm
Red skrev:
tors aug 19, 2021 10:10 pm
Paulinho15 skrev:
tors aug 19, 2021 10:04 pm
Lad os lage med tanken, hvilke klubber kan friste Braithwaite?

Han vil blive i Barca og blive på højeste niveau. Det må vel være i en klub som kæmper med om mesterskabet og som minimum spiller i Champions League.

Den største klub som jeg har læst været sat i forbindelse med Braithwaite er Tottenham, som afløser for Kane. Tottenham er ikke engang med i Champions League i denne sæson, så ud fra det jeg skriver her er Spurs vel ikke interessant for ham.

Hvilke topklubber mangler en topangriber (som spiller i CL)

Tænker Manchester United, Manchester City og Inter.

Jeg ved ikke lige hvem det ellers skulle være.

Sandsynligheden for at Braithwaite bliver er nok næsten 100%.

Har intet imod Braithwaite men ingen af de klubber du nævner de r vil da have ham selv hvis de mangler en top angriber er han ikke på deres liste kan du regne med, vi havde heller ikke planer om at købe ham kun Pga. Skade,
Jep, det er jo netop det som er pointen. Der tales om her hvilke klubber som kan friste Braithwaite og som samtidig kan tænkes mangler en angriber.

Braithwaite vil kun væk, hvis han kommer til en klub på lignende niveau med Barca. Her er de mest sandsynlige bud (set fra Martins perspektiv) nok Man U, Man C og Inter, fordi de kæmper med om mesterskabet og spiller i CL. Samt de kan alle tre godt bruge en ny angriber

Jeg siger ikke, disse tre klubber vil have Braithwaite. Der tales om hvad Braithwaite kan finde interessant.

Når alt kommer alt så er Braithwaite en topangriber. Han har spidskompetencerne til det, så det vil ikke undre mig hvis disse klubber bliver interesseret i ham.

Ja det er selvfølgelig rigtigt dog håber jeg han har lidt selvindsigt og tager tilbud fra de hold der nu måtte byde ind fx er Tottenham (hvis rygterne var sande) det er jo et godt hold med potentiale, tror ikke det bliver et meget bedre tilbud han kan få men han bliver da vidst ved os sæsonen over og hvis han bare viser lidt mere af det niveau fra sidste kamp gør det skam heller ikke mig noget :))

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Paulinho15 skrev:
tors aug 19, 2021 10:23 pm
Red skrev:
tors aug 19, 2021 10:10 pm
Paulinho15 skrev:
tors aug 19, 2021 10:04 pm
Lad os lage med tanken, hvilke klubber kan friste Braithwaite?

Han vil blive i Barca og blive på højeste niveau. Det må vel være i en klub som kæmper med om mesterskabet og som minimum spiller i Champions League.

Den største klub som jeg har læst været sat i forbindelse med Braithwaite er Tottenham, som afløser for Kane. Tottenham er ikke engang med i Champions League i denne sæson, så ud fra det jeg skriver her er Spurs vel ikke interessant for ham.

Hvilke topklubber mangler en topangriber (som spiller i CL)

Tænker Manchester United, Manchester City og Inter.

Jeg ved ikke lige hvem det ellers skulle være.

Sandsynligheden for at Braithwaite bliver er nok næsten 100%.

Har intet imod Braithwaite men ingen af de klubber du nævner de r vil da have ham selv hvis de mangler en top angriber er han ikke på deres liste kan du regne med, vi havde heller ikke planer om at købe ham kun Pga. Skade,

Når alt kommer alt så er Braithwaite en topangriber. Han har spidskompetencerne til det, så det vil ikke undre mig hvis disse klubber bliver interesseret i ham.
I starten troede jeg virkelig du lavede fis, med de der komplet overdrevne MB udtalelser…men det gør du ik…!!!?????

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster