Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9203
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
fre aug 13, 2021 5:24 pm
Der er godt nok blevet stille omkring Dembele. Lur mig om vi ikke også mister ham gratis til næste sommer. Ikke fordi jeg forventer det store af ham, men han kunne sikkert godt indbringe lidt.
Det gør vi sandsynligvis.

Red
Indlæg: 162
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

Dytrax skrev:
fre aug 13, 2021 3:24 pm
❗Green light arrived. Barcelona will be able to register Memphis Depay and Eric Garcia to play immediately! [Fabrizio Romano via fb]
Fantastisk, mega spændt på Memphis jeg tror han kan blive liga top scorer i denne sæson

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20368
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1079 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fint skifte for Vestergaard! Bliver spændende at følge ham i Leicester.


Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7156
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça's technical secretariat is currently drawing up a list of potential replacements for Braithwaite, and two of these players are Arsenal's Pierre-Emerick Aubameyang and Alexandre Lacazette. [sport]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Så vil jeg hellere beholde Braithwaite end de to tåber.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20368
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1079 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:
søn aug 15, 2021 3:21 pm
Så vil jeg hellere beholde Braithwaite end de to tåber.
Enig!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7156
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça have offered a swap deal of Coutinho for Aubameyang. The other option is Lacazette. [Diario Sport]

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Dytrax skrev:
søn aug 15, 2021 6:13 pm
Barça have offered a swap deal of Coutinho for Aubameyang. The other option is Lacazette. [Diario Sport]
Nok er jeg ikke tilhænger af Coutinho, men Aubameyang og Lacazette er da forfærdelige. Aubameyang har stoppet med at interessere sig for fodbold efter hans store kontrakt hos Arsenal.

Kvoller
Indlæg: 5143
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Nej tak. Det ville da være et lortebyt.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Rekick skrev:
søn aug 15, 2021 6:35 pm
Dytrax skrev:
søn aug 15, 2021 6:13 pm
Barça have offered a swap deal of Coutinho for Aubameyang. The other option is Lacazette. [Diario Sport]
Nok er jeg ikke tilhænger af Coutinho, men Aubameyang og Lacazette er da forfærdelige. Aubameyang har stoppet med at interessere sig for fodbold efter hans store kontrakt hos Arsenal.
Det vil godt nok være en forfærdelig handel at lave. Den sportslige ledelse har simpelthen stadig hovedet oppe i røven. Kom nu for helvede ind i kampen.

Spillet skal udvikles, der skal trænes, der skal sælges overbetalte stjerner, der skal skæres ind til benet og der skal kraftedeme knokles, så blodet blodet sprøjter. Men hvad man IKKE skal gøre, er at købe afdankede stjernespillere, der KUN er interesserede i lønchecken og at få et billede af deres grimme ansigter ved siden af Barca logoet i deres næste instagram story!

Jeg brækker mig i lårfede stråler, hvis de kører den igennem. Nu er det fandme nok!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

EasyBuddhist skrev:
søn aug 15, 2021 7:21 pm
Rekick skrev:
søn aug 15, 2021 6:35 pm
Dytrax skrev:
søn aug 15, 2021 6:13 pm
Barça have offered a swap deal of Coutinho for Aubameyang. The other option is Lacazette. [Diario Sport]
Nok er jeg ikke tilhænger af Coutinho, men Aubameyang og Lacazette er da forfærdelige. Aubameyang har stoppet med at interessere sig for fodbold efter hans store kontrakt hos Arsenal.
Det vil godt nok være en forfærdelig handel at lave. Den sportslige ledelse har simpelthen stadig hovedet oppe i røven. Kom nu for helvede ind i kampen.

Spillet skal udvikles, der skal trænes, der skal sælges overbetalte stjerner, der skal skæres ind til benet og der skal kraftedeme knokles, så blodet blodet sprøjter. Men hvad man IKKE skal gøre, er at købe afdankede stjernespillere, der KUN er interesserede i lønchecken og at få et billede af deres grimme ansigter ved siden af Barca logoet i deres næste instagram story!

Jeg brækker mig i lårfede stråler, hvis de kører den igennem. Nu er det fandme nok!
Jeg er næsten 100% sikker på at det bare er Sport der fyrer en gang lort af. Både Aubameyang og Lacazette var ikke på holdkortet mod Brentford fordi de skulle have følt sig "utilpas". Tror det er for at bruge Barcas navn for at skabe lidt interesse omkring dem for at sælge.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20368
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1079 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

... ved ikke om man kan regne med ham her.


EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Nu da, man skal spare på pengene de næste 100 år, så kunne det være sjovt at kigge på hvilke spillere, der er kontraktfrie til næste sommer. Er der nogen man kunne bruge imellem?

1. Mbappé
2. Goretzka
3. Pogba
4. Camavinga
5. Kessié
6. Dybala
7. Insigne
8. Crisiano
9. Kamara
10.Zakaria
11.Süle
12.Brozovic
13.AC
14.Lacazette
15.James
16. Rüdiger
17.Romagnoli
18.Lingaard
19.Di Maria
20.Benzema
21. Bale
22.Isco

Personligt kunne jeg da godt finde en enkelt eller to imellem dem. AC spinger dog i øjnene :cool:

I øvrigt har vi selv en del på listen og her er Pedri og Fati de mest prominente, omend de efter sigende skulle have en option på to år. Roberto og Ilaix er de to andre.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7156
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Kylian Mbappé has asked to meet Nasser Al-Khelaïfi today to negotiate a move to Real Madrid 📝⚪️ [@josep.pedrerol]

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
man aug 16, 2021 9:10 pm
Kylian Mbappé has asked to meet Nasser Al-Khelaïfi today to negotiate a move to Real Madrid 📝⚪️ [@josep.pedrerol]
Byt ham for Braithwaite, lige over, så bør de nok gå med til det, det skylder de.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster