Antoine Griezmann

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBWAL »

Enig i at hans tid og hans position har været og er bedre end en række af de andre a-holds spillere, der skal videre. I mine øjne er umtiti, lenglet, dembele, coutinho, Roberto, pjanic og braithwaite helt afgørende at få ud. Sidstnævnte fordi han ikke kommer til at spille og han ikke har niveauet til at løfte noget.
Griezmann skal egentlig kun videre fordi man på den måde får penge ind i klubkassen. Men han har leveret flot her i 2021 og jeg tror han ville være meget bedre end aguero de kommende år. Ved ikke hvad depay og aguero får i løn.
Men nu er løbet jo kørt. Man kan dårligt redde det i land nu!?!. Han skal videre og derfor er det jo til grin at barcaledelsen spiller hele hånden ud og giver atletico alle esserne. Atletico kan jo bare takke nej til Griezmann. Så hænger Barca på den. Og Griezmann kan takke nej til bytte. Det er jo ufattelig ringe ledelse det her. Det virker som om de enten har et læk eller lækker ned vilje som en bevidst del af en strategi. Førstnævnte er problematisk, sidstnævnte er problematisk og usympatisk. Hvorfor skal hele verden blandes ind i de her ting før der er noget på plads?. Kan ikke finde eksempler på andre klubber der i den grad gør de her ting offentligt.

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBWAL »

Mit største problem er, at vi har en klub, der hele tiden siger “vi skal bare lige købe de her spillere/skifte træner så kører alting”. Det kommer aldrig til at køre før man får bygget et hold op over flere år. En pose penge har aldrig vundet noget. Problemet startede længe før nu, før Griezmann, men han var også en del af den her tendens. Men nu man har ham, skal man i mine øjne stå ved det og bygge op omkring de spillere man har, som fungerer. Barcelona er blevet holdet med 10 fugle på taget og den evindelige ene i hånden, som man ofrer alt andet for: Messi.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Antimadridista »

Kun’ og Depay får ca 6-7 m€ hver. Dvs på 3 sæsoner vil de samlet set nærmest stadig være billigere end Griez er på EN sæson….

Der er så mange rygter og så mange mulige læk, at man ikke ved meget om op og ned. Tror også det handler lidt om, at ting skal altså bare ske. Nu. Der er ikke meget tid og det er både vedr Griez, men også alke de andre afskedigelser vi forventer. Det skal gå tjept og det er absolut essentielt at økonomien bliver ændret markant.

Lad os se om 1 måned, hvordan det er gået.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kan vi få ændret Griezmanns nummer til 7?

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Mésqueunclub »

FCBarcelonaChr skrev:
lør aug 14, 2021 3:31 pm
Kan vi få ændret Griezmanns nummer til 7?
Griezmann spiller allerede i 7?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Mésqueunclub skrev:
lør aug 14, 2021 4:03 pm
FCBarcelonaChr skrev:
lør aug 14, 2021 3:31 pm
Kan vi få ændret Griezmanns nummer til 7?
Griezmann spiller allerede i 7?
Ja? Men i hans tråd står der 17?

BarcasGud
Indlæg: 25
Tilmeldt: fre aug 06, 2021 5:12 pm
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 7 - Antoine Griezmann

Indlæg af BarcasGud »

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har tænkt at Griezmann passer bedre som midtbanespiller end angriber? Altså han styrker for mig at se er han spilintelligens, afleveringer og defensive arbejde, plus han kan drible og skyde fint, desuden er hans også god til at beskytte bolden. Som angriber er han ingenting værd, det må man bare erkende

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 7 - Antoine Griezmann

Indlæg af Drake »

BarcasGud skrev:
tors aug 26, 2021 4:15 pm
Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har tænkt at Griezmann passer bedre som midtbanespiller end angriber? Altså han styrker for mig at se er han spilintelligens, afleveringer og defensive arbejde, plus han kan drible og skyde fint, desuden er hans også god til at beskytte bolden. Som angriber er han ingenting værd, det må man bare erkende
Jeg har tænkt det samme. Han er bare ikke afgørende eller synlig nok i offensiven til at være en af de tre forreste.
Tror han vil fungere bedst for os som den mest offensive at de tre midtbane folk, så ville han også komme mere på bolden, som Iniesta var det, også med en FDJ ved siden af sig som Boks til Boks, og Bussi som DM bag ved dem. Eller med Pedri ved siden af ham, og så FDJ som DM.
Men det bedste for Griez vill nok være hvis vi vendte trekanten om, og spillede 4-2-3-1 hvor han var OM, som er det hvor han spiller allerbedst, ligesom Coutinho forresten også gøre det, og så to løbestærke spillere bag ved ham.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Antoine Griezmann

Indlæg af EasyBuddhist »

BarcasGud skrev:
tors aug 26, 2021 4:15 pm
Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har tænkt at Griezmann passer bedre som midtbanespiller end angriber? Altså han styrker for mig at se er han spilintelligens, afleveringer og defensive arbejde, plus han kan drible og skyde fint, desuden er hans også god til at beskytte bolden. Som angriber er han ingenting værd, det må man bare erkende
Jeg synes, han er endnu mere intetsigende som midtbane, end som angriber. Synes generelt, han er frygtelig med bolden. Han tager tvivlsomme beslutninger, er dårlig i pasningsspillet, tænker ikke hurtigt nok og teknikken efterlader også en del tilbage at ønske. Dvs. han ikke er anvendelig i det etablerede spil og samtidig får han uhyggeligt lidt ud af det, når spillet skal vendes. Han er en klods om benet på Barca´s spil i næste alle facetter og har været det lige siden han kom, undtaget lige, når han bidrager i det defensive, eller når han en sjælden gang rammer et løb i dybden eller i boksen. Det sker bare for sjældent. Midtbanespille, skal han slet ikke være imø.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

BarcasGud
Indlæg: 25
Tilmeldt: fre aug 06, 2021 5:12 pm
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 7 - Antoine Griezmann

Indlæg af BarcasGud »

EasyBuddhist skrev:
tors aug 26, 2021 8:32 pm
BarcasGud skrev:
tors aug 26, 2021 4:15 pm
Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har tænkt at Griezmann passer bedre som midtbanespiller end angriber? Altså han styrker for mig at se er han spilintelligens, afleveringer og defensive arbejde, plus han kan drible og skyde fint, desuden er hans også god til at beskytte bolden. Som angriber er han ingenting værd, det må man bare erkende
Jeg synes, han er endnu mere intetsigende som midtbane, end som angriber. Synes generelt, han er frygtelig med bolden. Han tager tvivlsomme beslutninger, er dårlig i pasningsspillet, tænker ikke hurtigt nok og teknikken efterlader også en del tilbage at ønske. Dvs. han ikke er anvendelig i det etablerede spil og samtidig får han uhyggeligt lidt ud af det, når spillet skal vendes. Han er en klods om benet på Barca´s spil i næste alle facetter og har været det lige siden han kom, undtaget lige, når han bidrager i det defensive, eller når han en sjælden gang rammer et løb i dybden eller i boksen. Det sker bare for sjældent. Midtbanespille, skal han slet ikke være imø.
Jaer, men han laver altså nogle flotte afleveringer, og spiller direkte, du er så vidt jeg husker også den samme person som mener Puig har en plads i truppen. Puig som aldrig har imponeret nogen, ligner en 12 årig og er født med en trang til ALTID at drible fra Venstre side helt hen til højre side af banen, sænke hele spillet og så lave en 2 meters aflevering ud til backen.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Antoine Griezmann

Indlæg af EasyBuddhist »

Jaer, men han laver altså nogle flotte afleveringer, og spiller direkte
Han laver i mine øjne intet, andre ikke kunne gøre bedre, langt bedre. Direkte? Hvorhen? Han havde 10 + omstillings muligheder i lørdags. Halvdelen kom ikke over midterlinjen og de andre har han vel bygget sandslotte af lige siden.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af FCBarcelonaChr »

🔴 Atlético Madrid will pay €40m for Griezmann in the second year if he plays 50% of the matches with the club.
🔵 Barça estimate that the total savings due to his departure are around €130m.
[Mundo Deportivo]

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af Kvoller »

130 mio sparet? Shit man, det er fandme også en sjat

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af EasyBuddhist »

Kvoller skrev:
fre sep 03, 2021 5:24 pm
130 mio sparet? Shit man, det er fandme også en sjat
Det er det, jeg siger, han var fucking dyr at have til at rende rundt med et meget, meget lavt, for ikke ikke at sige negativt, output.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Gonzo
Indlæg: 28
Tilmeldt: fre sep 25, 2020 12:42 am
Blevet takket: 6 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af Gonzo »

EasyBuddhist skrev:
fre sep 03, 2021 5:27 pm
Kvoller skrev:
fre sep 03, 2021 5:24 pm
130 mio sparet? Shit man, det er fandme også en sjat
Det er det, jeg siger, han var fucking dyr at have til at rende rundt med et meget, meget lavt, for ikke ikke at sige negativt, output.
Jep. Værste indkøb i mange, mange år.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 8 gæster