FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Paulinho15 skrev:
lør aug 14, 2021 8:40 am
FCBarcelonaChr skrev:
fre aug 13, 2021 5:10 pm
hackmann skrev:
fre aug 13, 2021 5:08 pm
FCBarcelonaChr skrev:
fre aug 13, 2021 4:54 pm
Skal numrene fra 1-11 ikke benyttes? Sådan har jeg forstået det.
Der er 25 pladser på første holdet og de skal bruge 1-25. Og 1, 13, 25 skal være målmænd. Hvis vi vil holde 10 fri så har vi kun 24 pladser. Det er nogen af de unge der ikke rykkes op og forbliver på B holdet, F.eks. Mingueza eller Nico
Vidste godt det med de femogtyve pladser, men ikke resten. Tak. :)
Så vidt jeg har forstået er Mingueza allerede rykket op. Han står også i truppen over førsteholdsspillere på Barcas hjemmeside, men uden at have fået et nummer endnu.
Men han står med nr 28. Altså et B hold nr. så er det Mingueza der har ofret sig.

Mésqueunclub
Indlæg: 377
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Mésqueunclub »

hackmann skrev:
lør aug 14, 2021 10:15 am
Paulinho15 skrev:
lør aug 14, 2021 8:40 am
FCBarcelonaChr skrev:
fre aug 13, 2021 5:10 pm
hackmann skrev:
fre aug 13, 2021 5:08 pm
FCBarcelonaChr skrev:
fre aug 13, 2021 4:54 pm
Skal numrene fra 1-11 ikke benyttes? Sådan har jeg forstået det.
Der er 25 pladser på første holdet og de skal bruge 1-25. Og 1, 13, 25 skal være målmænd. Hvis vi vil holde 10 fri så har vi kun 24 pladser. Det er nogen af de unge der ikke rykkes op og forbliver på B holdet, F.eks. Mingueza eller Nico
Vidste godt det med de femogtyve pladser, men ikke resten. Tak. :)
Så vidt jeg har forstået er Mingueza allerede rykket op. Han står også i truppen over førsteholdsspillere på Barcas hjemmeside, men uden at have fået et nummer endnu.
Men han står med nr 28. Altså et B hold nr. så er det Mingueza der har ofret sig.
Det er squ ærgeligt. Han spillede godt sidste sæson, og fortjener en plads. Desuden er det vigtigt med en forsvarer mere når der har været så blandende/dårligt niveau blandt nogen af cb’erne

Antimadridista
Indlæg: 9231
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
lør aug 14, 2021 8:31 am
Antimadridista skrev:
fre aug 13, 2021 7:46 pm
Det må du selvfølgelig mene… men vi kom da af med ham Messi!!

Som sagt talentmassen virker heldigvis lovende. Om det går op i en højere enhed, finder vi stille og roligt ud af. Forventningerne skal i hvert fald afstemmes, men det trænger vi måske også til…
Kom nu videre fra det Messi trip - ja, jeg har været efter Messi, og ser det absolut ikke som Barcelonas undergang, at han er kommet videre i sin karriere. Faktisk ser jeg det som en fordel både sportsligt og økonomisk.., men det var slet ikke konteksten for den pågående diskussion.

Omvendt virker det lidt bekymrende, at der er en række brugere herinde, der ikke kan lægge den historik fra sig (og hermed mener jeg, at Messi bringes ind i sammenhænge, hvor han slet ikke har en plads).
1 du nævner at denne periode er et lyspunkt, altså en periode få dage efter Messis exit. Selvfølgelig iberegnes Messis exit i nærmest alle kroge af denne periode og vil gøre det et pænt skridt fremadrettet.

Og som sagt, ja talentmassen er lovende, Jeg krydser også fingre. Det er den i øvrigt også i Arsenal…

2 både sportsligt og økonomisk. Ok!! Den hat bærer du bare.

3 ligefrem bekymrende..! Som sagt, Messi kan ikke undgå at blive koblet til en masse områder lige nu. Men der er nogle brugere der vil mene at nu er Messi uddebateret. Hvilket bare er fjollet. Lad dog folk skrive stolpe op og og stolpe ned om ham. Det skal nok gå over.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

FC Barcelona is able to register Memphis, Eric Garcia and Rey Manaj to play in the Spanish Liga de Futbol Profesional. This has been made possible thanks to an agreement with Gerard Piqué whereby the Barça second captain’s salary has been substantially reduced.
The club is also continuing to work with two of the other captains, Sergio Busquets and Jordi Alba, to adapt their salaries to the club’s current situation. It must be noted that both players are totally and utterly willing to cooperate.
En anden lille detalje:
[...]Carles Aleñá was traded to Getafe for 5 million and Konrad De la Fuente left for Olympique Marseille in exchange for 3.5 million. The latter two operations were at 50% because they included the right to repurchase.
Giv mig min sko tilbage, røv!

nosslo15
Indlæg: 1038
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Antimadridista skrev:
lør aug 14, 2021 11:39 am
Madameskrald skrev:
lør aug 14, 2021 8:31 am
Antimadridista skrev:
fre aug 13, 2021 7:46 pm
Det må du selvfølgelig mene… men vi kom da af med ham Messi!!

Som sagt talentmassen virker heldigvis lovende. Om det går op i en højere enhed, finder vi stille og roligt ud af. Forventningerne skal i hvert fald afstemmes, men det trænger vi måske også til…
Kom nu videre fra det Messi trip - ja, jeg har været efter Messi, og ser det absolut ikke som Barcelonas undergang, at han er kommet videre i sin karriere. Faktisk ser jeg det som en fordel både sportsligt og økonomisk.., men det var slet ikke konteksten for den pågående diskussion.

Omvendt virker det lidt bekymrende, at der er en række brugere herinde, der ikke kan lægge den historik fra sig (og hermed mener jeg, at Messi bringes ind i sammenhænge, hvor han slet ikke har en plads).
1 du nævner at denne periode er et lyspunkt, altså en periode få dage efter Messis exit. Selvfølgelig iberegnes Messis exit i nærmest alle kroge af denne periode og vil gøre det et pænt skridt fremadrettet.

Og som sagt, ja talentmassen er lovende, Jeg krydser også fingre. Det er den i øvrigt også i Arsenal…

2 både sportsligt og økonomisk. Ok!! Den hat bærer du bare.

3 ligefrem bekymrende..! Som sagt, Messi kan ikke undgå at blive koblet til en masse områder lige nu. Men der er nogle brugere der vil mene at nu er Messi uddebateret. Hvilket bare er fjollet. Lad dog folk skrive stolpe op og og stolpe ned om ham. Det skal nok gå over.
Ja, det vil jeg så også mene, altså, at man selvfølgelig må tale om det, man har lyst til - Messi eller ej. Det smukke er jo, at vi i virkeligheden aldrig bliver helt færdige med at tale om ham, men på et eller andet tidspunkt, så bliver det mest positiv omtale.

Som andre Barca legender, så bliver de smukkere og smukkere med tiden. Som Puyol f.eks. Idag husker vi Puyol som den modigste, stærkeste og hurtigste - den mest gudsbenådede fighter nogensinde. De færreste af os husker længere, at han indimellem dog var mere modig end han var klog. F. eks. i 11-12 sæsonen, vistnok, hvor han lige havde siddet en måned eller to på bænken pga. sit knæ og så kom ind i anden halvleg, hvor den stod 4-0 til Barca, jeg husker ikke mod hvem, men så var der hjørnespark til Barca og Puyol kaster sig som en sindsyg efter bolden, hvorefter han lander forkert på sin skulder og brækker den!!! Sådan en torsk - vi førte 4-0 - men det har vi heldigvis glemt alt om.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Pique er en fucking legende!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så er jeg sgu ligeglad med at han fortsætter med alle de ligegyldige selfies, hatten af for Piqué. Piqué for prez!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Mésqueunclub skrev:
lør aug 14, 2021 11:15 am
hackmann skrev:
lør aug 14, 2021 10:15 am
Paulinho15 skrev:
lør aug 14, 2021 8:40 am
FCBarcelonaChr skrev:
fre aug 13, 2021 5:10 pm
hackmann skrev:
fre aug 13, 2021 5:08 pm
FCBarcelonaChr skrev:
fre aug 13, 2021 4:54 pm
Skal numrene fra 1-11 ikke benyttes? Sådan har jeg forstået det.
Der er 25 pladser på første holdet og de skal bruge 1-25. Og 1, 13, 25 skal være målmænd. Hvis vi vil holde 10 fri så har vi kun 24 pladser. Det er nogen af de unge der ikke rykkes op og forbliver på B holdet, F.eks. Mingueza eller Nico
Vidste godt det med de femogtyve pladser, men ikke resten. Tak. :)
Så vidt jeg har forstået er Mingueza allerede rykket op. Han står også i truppen over førsteholdsspillere på Barcas hjemmeside, men uden at have fået et nummer endnu.
Men han står med nr 28. Altså et B hold nr. så er det Mingueza der har ofret sig.
Det er squ ærgeligt. Han spillede godt sidste sæson, og fortjener en plads. Desuden er det vigtigt med en forsvarer mere når der har været så blandende/dårligt niveau blandt nogen af cb’erne
det er jo ikke værre end at hvis der kommer afgang blandt forsvarsspillerne, så skal han nok komme ind og han kan jo stadig spille, selvom han er registreret på B-holdet, hvis det skulle komme dertil.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
lør aug 14, 2021 12:21 pm
Mésqueunclub skrev:
lør aug 14, 2021 11:15 am
hackmann skrev:
lør aug 14, 2021 10:15 am
Paulinho15 skrev:
lør aug 14, 2021 8:40 am
FCBarcelonaChr skrev:
fre aug 13, 2021 5:10 pm
hackmann skrev:
fre aug 13, 2021 5:08 pm
FCBarcelonaChr skrev:
fre aug 13, 2021 4:54 pm
Skal numrene fra 1-11 ikke benyttes? Sådan har jeg forstået det.
Der er 25 pladser på første holdet og de skal bruge 1-25. Og 1, 13, 25 skal være målmænd. Hvis vi vil holde 10 fri så har vi kun 24 pladser. Det er nogen af de unge der ikke rykkes op og forbliver på B holdet, F.eks. Mingueza eller Nico
Vidste godt det med de femogtyve pladser, men ikke resten. Tak. :)
Så vidt jeg har forstået er Mingueza allerede rykket op. Han står også i truppen over førsteholdsspillere på Barcas hjemmeside, men uden at have fået et nummer endnu.
Men han står med nr 28. Altså et B hold nr. så er det Mingueza der har ofret sig.
Det er squ ærgeligt. Han spillede godt sidste sæson, og fortjener en plads. Desuden er det vigtigt med en forsvarer mere når der har været så blandende/dårligt niveau blandt nogen af cb’erne
det er jo ikke værre end at hvis der kommer afgang blandt forsvarsspillerne, så skal han nok komme ind og han kan jo stadig spille, selvom han er registreret på B-holdet, hvis det skulle komme dertil.
Korrekt EasyBuddist. Jeg gætter på Mingueza tager Umtitis plads. Med hensyn til, at Mingueza står med nummer 28, ja så er det korrekt nu, men da jeg kiggede på hjemmesiden i går havde han ikke noget nummer. Hvis jeg har forstået det rigtigt er Mingueza en del af førsteholdet nu på grund af hans kontraktforlængelse. Det er jo ikke for sjov han står i førsteholdstruppen på deres hjemmeside. Barca kan bare ikke give ham et førsteholdsnummer før de er kommet af med flere spillere.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Piqué, jamen for fanden. Hvad kan man sige, det er fandme flot gjort. Og ja ja, han har penge nok, det er fuldstændig ligegyldigt. Det er sgu flot af ham! Tak Piqué!

nosslo15
Indlæg: 1038
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Er der nogen herinde, som tror på Coutinho?

I følge vores eget site, så vil Koeman give ham endnu en chance. Jeg forstår det ikke, men måske han bedre kan komme til sin ret nu, da Messi er væk?

Jeg synes bare ikke, at jeg har set noget som helst fra ham, som giver mig den tro.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
lør aug 14, 2021 12:20 pm
Pique er en fucking legende!!
Det må man sige.
Og mon ikke, at Alba og Bussi følger samme vej?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

nosslo15 skrev:
lør aug 14, 2021 1:19 pm
Er der nogen herinde, som tror på Coutinho?

I følge vores eget site, så vil Koeman give ham endnu en chance. Jeg forstår det ikke, men måske han bedre kan komme til sin ret nu, da Messi er væk?

Jeg synes bare ikke, at jeg har set noget som helst fra ham, som giver mig den tro.
Nej, jeg nærer ingen illusioner om at Coutinho kommer til at spille sig til en rolle på holdet. De gange, hvor vi har set ham på banen, har han ikke alene været forudsigelig i sit spil, men han har også set umotiveret ud.
Det ville naturligvis være fedt, om han virkelig blomstrede op og rullede sig ud, men jeg så helst, at han blev lejet ud eller solgt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster