FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

hackmann skrev:
fre aug 13, 2021 5:08 pm
FCBarcelonaChr skrev:
fre aug 13, 2021 4:54 pm
Skal numrene fra 1-11 ikke benyttes? Sådan har jeg forstået det.
Der er 25 pladser på første holdet og de skal bruge 1-25. Og 1, 13, 25 skal være målmænd. Hvis vi vil holde 10 fri så har vi kun 24 pladser. Det er nogen af de unge der ikke rykkes op og forbliver på B holdet, F.eks. Mingueza eller Nico
Vidste godt det med de femogtyve pladser, men ikke resten. Tak. :)

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Vi befinder os bestemt ikke i et lyspunkt. Men talentmassen er lovende og man må håbe nogle sf dem transformerer sig til egentlige klassespillere.

Vi har længe ikke givet nok chancer til talenterne, nu presses vi til det og heldigvis ser det ud til at blomstre på la masia fabrikken.

Pjanic og Cou skal imo, af en masse årsager, væk.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

I det mindste slipper vi nu for at skulle brokke os over nyindkøb i et stykke tid :glad: de kan jo for helvede alligevel ikke finde ud af det :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Lyspunkt - jo, det vil jeg mene. Vi har en spændende ung trup suppleret med en række rutinerede spillere og stortalenter i overflod.

I min optik er det mega spændende.. nu er man endelig nødsaget til at sætte klubbens DNA i spil fremfor det indkøbstrip, som man har praktiseret de seneste mange sæsoner.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Det må du selvfølgelig mene… men vi kom da af med ham Messi!!

Som sagt talentmassen virker heldigvis lovende. Om det går op i en højere enhed, finder vi stille og roligt ud af. Forventningerne skal i hvert fald afstemmes, men det trænger vi måske også til…

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bliver spændende at se hvad der sker.


Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Ba sai luo na »

Overblik over transfer indkøb de sidste 6 år.
Ikke noget at sige til at malingen efterhånden krakelere - det er ikke mange af disse indkøb som har haft en stor karriere i barca og derfor man stadig hænger på den gamle garde. Sats på talenterne giver kun god mening


2015-16 Arda Turan, Aleix Vidal

2016-17 Andre Gomes, Paco Alcacer, Samuel Umtiti, Lucas Digne, Jasper Cillessen, Denis Suarez

2017-18
Philippe Coutinho, Ousmane Dembele, Paulinho, Nelson Semedo, Gerard Deulofeu, Yerry Mina, Marlon

2018-19
Malcom, Clement Lenglet, Arthur Melo, Arturo Vidal, Jean-Clair Todibo

2019-20
Antoine Griezmann, Frenkie De Jong, Neto, Junior Firpo, Pedri

2020-21
Matheus Fernandes, Miralem Pjanic, Sergino Dest
Francisco Trincao

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Antimadridista skrev:
fre aug 13, 2021 7:46 pm
Det må du selvfølgelig mene… men vi kom da af med ham Messi!!

Som sagt talentmassen virker heldigvis lovende. Om det går op i en højere enhed, finder vi stille og roligt ud af. Forventningerne skal i hvert fald afstemmes, men det trænger vi måske også til…
Kom nu videre fra det Messi trip - ja, jeg har været efter Messi, og ser det absolut ikke som Barcelonas undergang, at han er kommet videre i sin karriere. Faktisk ser jeg det som en fordel både sportsligt og økonomisk.., men det var slet ikke konteksten for den pågående diskussion.

Omvendt virker det lidt bekymrende, at der er en række brugere herinde, der ikke kan lægge den historik fra sig (og hermed mener jeg, at Messi bringes ind i sammenhænge, hvor han slet ikke har en plads).

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Ba sai luo na skrev:
lør aug 14, 2021 7:13 am
Overblik over transfer indkøb de sidste 6 år.
Ikke noget at sige til at malingen efterhånden krakelere - det er ikke mange af disse indkøb som har haft en stor karriere i barca og derfor man stadig hænger på den gamle garde. Sats på talenterne giver kun god mening


2015-16 Arda Turan, Aleix Vidal

2016-17 Andre Gomes, Paco Alcacer, Samuel Umtiti, Lucas Digne, Jasper Cillessen, Denis Suarez

2017-18
Philippe Coutinho, Ousmane Dembele, Paulinho, Nelson Semedo, Gerard Deulofeu, Yerry Mina, Marlon

2018-19
Malcom, Clement Lenglet, Arthur Melo, Arturo Vidal, Jean-Clair Todibo

2019-20
Antoine Griezmann, Frenkie De Jong, Neto, Junior Firpo, Pedri

2020-21
Matheus Fernandes, Miralem Pjanic, Sergino Dest
Francisco Trincao
Ja, skræmmende hvor få af dem der har slået igennem i klubben
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

FCBarcelonaChr skrev:
fre aug 13, 2021 5:10 pm
hackmann skrev:
fre aug 13, 2021 5:08 pm
FCBarcelonaChr skrev:
fre aug 13, 2021 4:54 pm
Skal numrene fra 1-11 ikke benyttes? Sådan har jeg forstået det.
Der er 25 pladser på første holdet og de skal bruge 1-25. Og 1, 13, 25 skal være målmænd. Hvis vi vil holde 10 fri så har vi kun 24 pladser. Det er nogen af de unge der ikke rykkes op og forbliver på B holdet, F.eks. Mingueza eller Nico
Vidste godt det med de femogtyve pladser, men ikke resten. Tak. :)
Så vidt jeg har forstået er Mingueza allerede rykket op. Han står også i truppen over førsteholdsspillere på Barcas hjemmeside, men uden at have fået et nummer endnu.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Red
Indlæg: 160
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Red »

Madameskrald skrev:
lør aug 14, 2021 8:31 am
Antimadridista skrev:
fre aug 13, 2021 7:46 pm
Det må du selvfølgelig mene… men vi kom da af med ham Messi!!

Som sagt talentmassen virker heldigvis lovende. Om det går op i en højere enhed, finder vi stille og roligt ud af. Forventningerne skal i hvert fald afstemmes, men det trænger vi måske også til…
Kom nu videre fra det Messi trip - ja, jeg har været efter Messi, og ser det absolut ikke som Barcelonas undergang, at han er kommet videre i sin karriere. Faktisk ser jeg det som en fordel både sportsligt og økonomisk.., men det var slet ikke konteksten for den pågående diskussion.

Omvendt virker det lidt bekymrende, at der er en række brugere herinde, der ikke kan lægge den historik fra sig (og hermed mener jeg, at Messi bringes ind i sammenhænge, hvor han slet ikke har en plads).

Du kan jo ikke rigtig sige han skal komme videre og så selv give din mening om det er en fordel det er jo definition på hykler at sige den stopper der med dit sidste ord ;)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »




Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Jeg understreger nu blot den historik, som flere brugere øjensynligt har det svært ved - og for at understrege, at det ikke har en relation til mine seneste indlæg.

Det er helt gængs argumentationsteknik… og fred være med det, hvis det kan opfattes hyklerisk!

Intentionen er ikke at tage Messi debatten op igen, hvis det skulle være opfattelsen.

Ps. Og ja jeg skulle nok have foldet det mindre ud.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SparetireDad »

Red skrev:
lør aug 14, 2021 9:18 am
Madameskrald skrev:
lør aug 14, 2021 8:31 am
Antimadridista skrev:
fre aug 13, 2021 7:46 pm
Det må du selvfølgelig mene… men vi kom da af med ham Messi!!

Som sagt talentmassen virker heldigvis lovende. Om det går op i en højere enhed, finder vi stille og roligt ud af. Forventningerne skal i hvert fald afstemmes, men det trænger vi måske også til…
Kom nu videre fra det Messi trip - ja, jeg har været efter Messi, og ser det absolut ikke som Barcelonas undergang, at han er kommet videre i sin karriere. Faktisk ser jeg det som en fordel både sportsligt og økonomisk.., men det var slet ikke konteksten for den pågående diskussion.

Omvendt virker det lidt bekymrende, at der er en række brugere herinde, der ikke kan lægge den historik fra sig (og hermed mener jeg, at Messi bringes ind i sammenhænge, hvor han slet ikke har en plads).

Du kan jo ikke rigtig sige han skal komme videre og så selv give din mening om det er en fordel det er jo definition på hykler at sige den stopper der med dit sidste ord ;)
Det kan han da sagtens…som du kunne se ;) Synes det var et spot-on indlæg af Madameskrald.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster