8/8 FC Barcelona - Juventus

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Barca80 skrev:
man aug 09, 2021 9:45 am
Jeg misset kampen igår.

Spillede Østrigs Mesut Özil godt? Og på hvilken side kan man finde spiller ratings ift. kampen?
Han spillede virkelig godt, holdet spillede ok, men det er lidt svært at bedømme da Juve ikke er så langt som os i sæson forberedelserne.. Sidste kamp mod Salzburg var nok mere et korrekt billede på hvor vi står.

Jeg har ikke kunnet finde ratings på nogen app.

Iøvrigt meget sigende at Neto blev kampens spiller.. Men synes godt nok Demir var god.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man aug 09, 2021 9:56 am
Hehe bliver han kaldt det? Han spiller sgu ikke som ozil… Arbejder overraskende godt defensivt imo.

Men jeg synes han var god. Jeg blev i hvert fald meget overrasket over måden han spillede som cm/off midt. Og jeg kan godt lide hans attitude på banen. Han er aktiv også i forhold til sine medspillere hvor man kan se der er kommunikation.
I vinters, hvor det først kom frem at de fulgte ham, blev han kaldt "den østrigske Messi" af MD :shh: Personligt synes jeg, han minder langt mere om en ung Hazard, da han spillede for Lille. Men jo, han gjorde det rigtig godt og specielt hæftede jeg mig ved hans evne til at modtage boldene meget tæt på modstandernes mål og få dem spillet videre i meget små rum. Han har god variation i sine valg og det meste bliver udført på et ret højt teknisk niveau og det gælder både første gangs berøringer og afleveringer, pasninger i dybden, sideskift, driblinger og afslutninger fra distancen. Han har derfor en god spilfordeling, læser spillet godt og løber godt uden bold. Det bliver spændende at se ham fremad. Puig, Pedri og Collado er dem, han umiddelbart kommer til at kæmpe med om spilletiden, så han kan sagtens få en del i denne sæson.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Helt enig. Men han løber sgu som Messi... Her tænker jeg hverken på fart, touch eller andet men selve måden han løber fysisk på sender mig tilbage til en ung Messi. Jeg synes virkelig vi har nogle gode spillere som bliver spændende at følge og demir er klart en af dem.

Jeg ved ikke hvilke træningskampe man skal fokusere mest på hvis man vil forsøge at "læse" holdets styrke men jeg håber at vi slipper for 352 fremadrettet som mod Salzburg. Og så var jeg positivt overrasket over at vi spillede 433 i går og ikke 4231 som jeg ellers troede.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man aug 09, 2021 10:34 am
Helt enig. Men han løber sgu som Messi... Her tænker jeg hverken på fart, touch eller andet men selve måden han løber fysisk på sender mig tilbage til en ung Messi. Jeg synes virkelig vi har nogle gode spillere som bliver spændende at følge og demir er klart en af dem.

Jeg ved ikke hvilke træningskampe man skal fokusere mest på hvis man vil forsøge at "læse" holdets styrke men jeg håber at vi slipper for 352 fremadrettet som mod Salzburg. Og så var jeg positivt overrasket over at vi spillede 433 i går og ikke 4231 som jeg ellers troede.
Klart! 3-5-2 eller 3-4-3 virker kun i ganske særlige tilfælde. 4-3-3 er der, hvor vi skal lægge energien, da det giver det klart bedste fodbold, så må det koste lidt her og der i starten. Der er det sgu også fedt at Laporta går ind og stiller krav til spilet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ny kamptråd!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster