10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Kvoller skrev:
tirs aug 10, 2021 10:55 pm
Skal folk ikke bare have lov til at snakke om Messi? Det indebærer vel også hans kommende/nuværende klub. Og det er da fint at få lidt af galden ud, og her er tråden vel passende, når det omhandler ham, PSG, bestyrelsen osv. Bliver den ikke taget her, så kommer det nok i andre tråde af sig selv.
Jeg ved ikke om det er en hentydning til mig men jo! Mit skriv handlede kun om at jeg er irriteret over at de steder jeg finder Barca nyheder er fyldt med reaktionsvideoer.

Folk skal bare gøre hvad de har behov for her og man kan kigge væk hvis man ikke er interesseret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SparetireDad »

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... ut/8767045

Så det er da trods alt muligt at se kampene på den ene eller anden måde. Worst case kan der vel findes et stream.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SparetireDad »

Denne video virker ihvf meget overbevisende ifht at Messi er glad for sit valg. Han ser oprigtigt glad, spændt og tilfreds ud. Det er trods alt rart at se.


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Barca80 »

SparetireDad skrev:
ons aug 11, 2021 7:53 am
Denne video virker ihvf meget overbevisende ifht at Messi er glad for sit valg. Han ser oprigtigt glad, spændt og tilfreds ud. Det er trods alt rart at se.

Lige præcis dette bekræfter hvad jeg har skrevet tidligere.

Det virker SLET IKKE som om, at beslutningen om at forlade Barca blev afgjort for nogle dage siden ved en tilfældighed, da Laporte pludselig fandt ud af "at Barcas økonomi var dårligere end antaget"! Det har stået på længe.

Efter Copa America finalen, sad Messi, Neymar, Paredes, samt Di Maria (tre PSG spillere) og hyggesnakkede på trapperne til tribunen. Mon ikke de snakkede om at de snart bliver holdkammerater og hvilken restaurant de skal spise sammen på i Paris?

Red
Indlæg: 160
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Red »

SparetireDad skrev:
ons aug 11, 2021 7:40 am
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... ut/8767045

Så det er da trods alt muligt at se kampene på den ene eller anden måde. Worst case kan der vel findes et stream.

Har på fornemmelsen nogen nok skal samle de rettigheder op det er præcis ligesom den der strive tjeneste der tog la liga i sidste sekund og blev et massiv fejl projekt, tror dog det er en kanal der optager rettighederne denne gang for ingen vil da misse at kunne vise Messi

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SparetireDad »

Barca80 skrev:
ons aug 11, 2021 8:45 am
SparetireDad skrev:
ons aug 11, 2021 7:53 am
Denne video virker ihvf meget overbevisende ifht at Messi er glad for sit valg. Han ser oprigtigt glad, spændt og tilfreds ud. Det er trods alt rart at se.
Lige præcis dette bekræfter hvad jeg har skrevet tidligere.
Helt enig. Der er mange indikationer på, at der ihvf har været en plan b for Messi. Tror stadig, at Barca har været plan a - men han virker jo oprigtigt afklaret og indstillet på, at nu er det nye kapitel påbegyndt. Den nye PSG video er jo mere end bare en kæmpe kontrast til Messi på pressemødet i søndags.

Men heldigvis ser han glad og tilfreds ud. Det er da også et must for, at projektet bliver en succes.
Senest rettet af SparetireDad ons aug 11, 2021 9:12 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Champione »

SparetireDad skrev:
ons aug 11, 2021 7:53 am
Denne video virker ihvf meget overbevisende ifht at Messi er glad for sit valg. Han ser oprigtigt glad, spændt og tilfreds ud. Det er trods alt rart at se.

Enig - han ser tilfreds ud. Masser af smil og overskud.

Og fuck mine tårer kom her. :cry: :cry:
PSG har taget historiens største spiller - og PSG kan give ham til medier, fans, og få tilført fans fra hele verdenen, som pludselig sympatiserer med klubben.

Jeg er SÅ ked af det - hans afsked med os, klubben, at det ikke var det frie valg der vandt, valget af klub, og ja - bare det hele.
Vi har et lorte-hold og er definitivt afskåret fra top-eliten i Europa - Messi var sidste glimt, som nu er gået ud.

Fodbold vil i en periode ikke være det samme for mig..

Tak for alt LEO.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror ikke et sekund på at Messi ville væk. Barca var plan a og der var ingen plan b. Alle meldinger går på at efter Laporta blev valgt så lukkede messi-lejren samtlige samtaler ned med andre klubber. Vi så også live hvordan han reagerede. Messis far udtalte (ret skarpt) inden han hoppede på flyet at Messi stadig var meget mærket af situationen. Hermed ikke sagt at Messi er falsk på den video eller at den er klippet sammen suspekt - jeg tror har tager udfordringen og er klar til den.

Hvis man endelig skal påtage sig sølvpapirshatten så vil jeg hellere kigge på Laporta og om han vitterligt var så interesseret i at forlænge med Messi som han selv gav udtryk for...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mine sidste ord i denne tråd:

Jeg føler at Messi var så meget FC Barcelona i de sidste mere end 10 år - at jeg faktisk føler PSG har købt FC Barcelona.

Nu skal jeg se et helt andet FC Barcelona, og jeg er meget spændt på det nye FCB - især de nye talenter.

Jeg er godt nok også meget spændt på at følge PSG med Messi, Neymar og Mbappe trioen, selvom det ikke bliver med hjertet, vil jeg alligevel nyde det - som veganer der bliver tvunget til at spise en velhængt oksemørbrad med kartoffelskiver og bearnaise sovs.

I will survive.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Luis Enrique »

Flax_Generous skrev:
tirs aug 10, 2021 11:40 pm
Rigmænd der støtter deres lokale klubber er altså ikke det samme som klubber ejet af oliestater. Førstnævnte findes overalt i fodboldverdenen og har altid gjort det, mens sidstnævnte er et nyt fænomen som på højeste plan skævvrider og besudler sporten. Der er både en gradsforskel og en moralsk forskel.
Privat, om man så må sige, kunne jeg godt være enig, men spørgsmålet er blot hvilke konsekvenser, der skal drages?

Hvem skal gribe ind og bestemme lødigheden af en vis mængde penge i sporten? Og hvem har rene hænder, apropos Coutinho, Dembélé og Griezmann? PSG optager fem pladser på denne liste, City otte, tæl selv andre klubber (Barca 7, Real 8, United 5): https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_m ... _transfers

Og vil man acceptere, at et eventuelt indgreb fastlåser en europæisk klubstruktur, hvor bommen så er nede for, at fortilfælde som Marseille, Parma, Lazio, Blackburn og Newcastle kan gentage sig?

Apropos en klub som sidstnævnte er det en kendt sag, at magtfulde europæiske klubber som Barca og Manchester United (!) ikke kunne følge med økonomisk, da Newcastle rådede over David Ginola, Alan Shearer m.fl. På trods af det, vandt Newcastle hverken mesterskabet endsige Champions League. Pointen er, at måske skal man også tage den med ro og tælle PSG og City med som variationer i fodboldens løbende konkurrence. Det går op, det går ned.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SparetireDad »

Luis Enrique skrev:
ons aug 11, 2021 9:57 am
Flax_Generous skrev:
tirs aug 10, 2021 11:40 pm
Rigmænd der støtter deres lokale klubber er altså ikke det samme som klubber ejet af oliestater. Førstnævnte findes overalt i fodboldverdenen og har altid gjort det, mens sidstnævnte er et nyt fænomen som på højeste plan skævvrider og besudler sporten. Der er både en gradsforskel og en moralsk forskel.
Privat, om man så må sige, kunne jeg godt være enig, men spørgsmålet er blot hvilke konsekvenser, der skal drages?

Hvem skal gribe ind og bestemme lødigheden af en vis mængde penge i sporten? Og hvem har rene hænder, apropos Coutinho, Dembélé og Griezmann? PSG optager fem pladser på denne liste, City otte, tæl selv andre klubber (Barca 7, Real 8, United 5): https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_m ... _transfers

Og vil man acceptere, at et eventuelt indgreb fastlåser en europæisk klubstruktur, hvor bommen så er nede for, at fortilfælde som Marseille, Parma, Lazio, Blackburn og Newcastle kan gentage sig?

Apropos en klub som sidstnævnte er det en kendt sag, at magtfulde europæiske klubber som Barca og Manchester United (!) ikke kunne følge med økonomisk, da Newcastle rådede over David Ginola, Alan Shearer m.fl. På trods af det, vandt Newcastle hverken mesterskabet endsige Champions League. Pointen er, at måske skal man også tage den med ro og tælle PSG og City med som variationer i fodboldens løbende konkurrence. Det går op, det går ned.
Frisk pust! Gode, saglige og mere nuancerede betragtninger - tak for dem!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

SparetireDad skrev:
ons aug 11, 2021 7:53 am
Denne video virker ihvf meget overbevisende ifht at Messi er glad for sit valg. Han ser oprigtigt glad, spændt og tilfreds ud. Det er trods alt rart at se.

Et valg som han har sikkert taget for mange måneder siden.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SparetireDad »

Lopezzz skrev:
ons aug 11, 2021 10:12 am
Et valg som han har sikkert taget for mange måneder siden.
Èn ting er ihvf helt sikkert: ikke engang Al Pacino kunne stå der og se så overbevisende ud, hvis det var en plan, der var opstået helt ud af det blå i løbet af to dage :grin:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster