Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

During negotiations with Juventus, midfielder Arthur has made it known that he would be willing to re-join Barça as part of the Pjanic deal. However, the club has outright rejected the proposal. Despite being willing to take a pay cut, Barça are not interested in signing the player due to his lack of professionalism, poor injury record and lack of on-field impact during his last spell at the club. [sport]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tirs aug 10, 2021 4:45 pm
During negotiations with Juventus, midfielder Arthur has made it known that he would be willing to re-join Barça as part of the Pjanic deal. However, the club has outright rejected the proposal. Despite being willing to take a pay cut, Barça are not interested in signing the player due to his lack of professionalism, poor injury record and lack of on-field impact during his last spell at the club. [sport]
Det var da en yderst fornuftig vurdering! Man har intet at bruge ham til.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Daluigi »

Norbit skrev:
tirs aug 10, 2021 1:53 pm
Den her sæson er jeg faktisk lidt ligeglad med. Jeg forventer ikke at vi vinder noget som helst. Jeg vil bare se 11 gutter som går på banen for at give den 100% for hinanden og for os fans. Så er jeg sådan set ligeglad med resultaterne. De skal bare kæmpe røven ud af bukserne, så tabet af Messi virker mindre.


... Eller det er sikkert sådan jeg har det i momentet. Det vil sikkert nå at ændre sig når vi laver dumme pointtab. Sevilla, Valencia, Real, Alt. Madrid, Sociedad bliver alle top opgør.
... Og det ved vi også bare godt, er så meget nemmere sagt end gjort i fodbold. For i Barca skal man vinde. Længere er den ikke. Gerne med flot fodbold også.

Ingen af os fans ville kunne leve med at spillerne kæmper men samtidig taber hele tiden. Sorry to say.
Forumlegende

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

According to Jaume Llopis, former member of the Espai Barça Commission, Only Gerard Piqué had agreed to lower his salary. [Cadena SER]
Det pisser mig af, at Pique er den eneste...

Jøsses altså

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2805
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Jeg fatter hat af Laporta.. Efter sigende har han 3 dage til at reducere løn budgettet. PSG formåede at gøre alt Messi papir arbejde klar på under 1 uge, mens Barca/Laporta ikke har kunnet komme af med én eneste løntung spiller indenfor Laportas periode. Måske fortjener vi heller ikke bedre.

Kan godt være vi er pissed på PSG, men de pisser på os på samtlige parametre. Winjaldum handlen var præcis det samme.

Jeg begynder mere og mere at tvivle på Laporta. Han er en snu herre. Vandt valget på Messi-præmisser og nu fucker han det lige så meget op som Bartomeu. Sorry mit sure opstød, men nu vil jeg fandme se noget handling og ikke kun ord.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja de pisser på os fordi de har flere penge og ikke skal tænke på ffp. Frankrig har suspenderet ffp regler så psg kan gøre hvad der passer dem. Det gør det hele lidt nemmere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça is confident of being able to close the salary cut and handle some departures between tomorrow and the day after tomorrow [@SiqueRodriguez]
Braith, Umtiti og...?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Pjanic.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
tirs aug 10, 2021 7:22 pm
Ja de pisser på os fordi de har flere penge og ikke skal tænke på ffp. Frankrig har suspenderet ffp regler så psg kan gøre hvad der passer dem. Det gør det hele lidt nemmere.
Hvis man ikke skal knokle med at lære terrænet at kende, købe udstyret, få erfaring, prøve at tage turen fra basecamp, gå tilbage, vurdere og prøve igen.... Men i stedet tager sin helikopter til toppen, er det bare ikke det samme

PSG har købt deres resultater og vej udenom FFP og hvad har vi ellers.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
tirs aug 10, 2021 7:30 pm
Pjanic.
Ja, selvfølgelig. Glemmer hele tiden, at vi har ham i truppen.

nosslo15
Indlæg: 1023
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Daluigi skrev:
tirs aug 10, 2021 4:57 pm
Norbit skrev:
tirs aug 10, 2021 1:53 pm
Den her sæson er jeg faktisk lidt ligeglad med. Jeg forventer ikke at vi vinder noget som helst. Jeg vil bare se 11 gutter som går på banen for at give den 100% for hinanden og for os fans. Så er jeg sådan set ligeglad med resultaterne. De skal bare kæmpe røven ud af bukserne, så tabet af Messi virker mindre.


... Eller det er sikkert sådan jeg har det i momentet. Det vil sikkert nå at ændre sig når vi laver dumme pointtab. Sevilla, Valencia, Real, Alt. Madrid, Sociedad bliver alle top opgør.
... Og det ved vi også bare godt, er så meget nemmere sagt end gjort i fodbold. For i Barca skal man vinde. Længere er den ikke. Gerne med flot fodbold også.

Ingen af os fans ville kunne leve med at spillerne kæmper men samtidig taber hele tiden. Sorry to say.
Jamen hvad vil du gøre Daluigi, hvis det kommer til at forholde sig sådan? Altså at vi kæmper men taber, hvis vi f.eks. ender som nr. 15 i ligaen, vil du så forlade klubben? Og hoppe på igen, når det går den anden vej?

Mésqueunclub
Indlæg: 368
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Daluigi skrev:
tirs aug 10, 2021 4:57 pm
Norbit skrev:
tirs aug 10, 2021 1:53 pm
Den her sæson er jeg faktisk lidt ligeglad med. Jeg forventer ikke at vi vinder noget som helst. Jeg vil bare se 11 gutter som går på banen for at give den 100% for hinanden og for os fans. Så er jeg sådan set ligeglad med resultaterne. De skal bare kæmpe røven ud af bukserne, så tabet af Messi virker mindre.


... Eller det er sikkert sådan jeg har det i momentet. Det vil sikkert nå at ændre sig når vi laver dumme pointtab. Sevilla, Valencia, Real, Alt. Madrid, Sociedad bliver alle top opgør.
... Og det ved vi også bare godt, er så meget nemmere sagt end gjort i fodbold. For i Barca skal man vinde. Længere er den ikke. Gerne med flot fodbold også.

Ingen af os fans ville kunne leve med at spillerne kæmper men samtidig taber hele tiden. Sorry to say.
Fandeme godt at du ikke er Arsenal fan, for så havde du da hoppet til og fra hver sæson.

Ikke for at drage nogen konklusioner, men det lyder lidt som om du er mere Messi-fan end Barca-fan?
Eller os kan du ikke klare modvind?

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Nu når vi skal bruge numrene 1-11, hvad siger folk til at give nr. 10 til Memphis, da han er den der kan noget ekstraordinært, og nok er den der bedst har mentaliteten til det pres det medføre. Og så kan Aguero få nr. 9 indtil vi kan få en langsigtet løsning på angriber posten :?:

Så kunne fx Fati få Nr. 11 når Dembele forlader klubben, og Demir nr. 10 efter Memphis, hvis altså de begge udvikler sig til noget stort :idea:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Mésqueunclub
Indlæg: 368
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Norbit skrev:
tirs aug 10, 2021 7:03 pm
Jeg fatter hat af Laporta.. Efter sigende har han 3 dage til at reducere løn budgettet. PSG formåede at gøre alt Messi papir arbejde klar på under 1 uge, mens Barca/Laporta ikke har kunnet komme af med én eneste løntung spiller indenfor Laportas periode. Måske fortjener vi heller ikke bedre.

Kan godt være vi er pissed på PSG, men de pisser på os på samtlige parametre. Winjaldum handlen var præcis det samme.

Jeg begynder mere og mere at tvivle på Laporta. Han er en snu herre. Vandt valget på Messi-præmisser og nu fucker han det lige så meget op som Bartomeu. Sorry mit sure opstød, men nu vil jeg fandme se noget handling og ikke kun ord.
Det er nemmere at signe villige spillere end at nedforhandle kontrakter til grådige spillere.
Det håber jeg du er klar over.

W tog til Paris fordi han kunne få en langt langt højere løn end hos Barca. Laporta gjorde det rigtige at sige nej til en spiller som umiddelbart kun gå efter den højeste lønning, og dermed fremtidsmæssigt også kan blive et problem i nye kontraktforhandlinger.

Laporta er ikke skyld i Messi’s afrejse.
Bartomeu startede vores ødelagte økonomi, og Covid-19 gav den sidste lussing der skulle til.

Tebas satte FFP regler op, og mange af spillerne har nægtet af sænke deres lønninger. Vi kan ikke ophæve deres kontrakter, da de så vil kunne kræve/sagsøge os for flere penge, og så er vi bare tilbage til square one. Han kan sælge spillere eller låne, men hvis ingen klubber vil gå med til deres lønninger hvad vil du så gøre? Skal Laporta sende nogen “Bandidos” efter spillerne som truer dem?

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Jeg tror ikke, at Laporta kunne gøre særlig meget vedr. spillernes afgang eller nedgang i løn. Han skulle måske have været mere transparent tidligt og ikke have lovet så meget. Det er der, jeg personligt synes, at han har fejlet. For store armbevægelser, uden at han kunne realisere det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster