10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2454
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1178 gange
Blevet takket: 526 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBSOCI »

SparetireDad skrev:
tirs aug 10, 2021 3:31 pm
FCBSOCI skrev:
tirs aug 10, 2021 3:01 pm
Nu kommer der et langt indlæg, så er I advaret....
;) dine betragtninger har allerede været vendt af Brand Finance - og blev postet herinde forleden :)

https://brandfinance.com/press-releases ... rand-value
Sorry, det så jeg ikke. Tak for linket.

Antimadridista
Indlæg: 9165
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 912 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Det er nærmest grotesk absurd og troede aldrig det reelt ville ske. I årevis troede vi at Ney måske kunne lokkes tilbage, i stedet ender det sådan her :sad:

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Nielsen »

Det er sq først rigtig gået op for mig med den video af ham i lufthavnen i Paris.. det gør lidt ondt i maven må jeg indrømme..
Flere husmandsfinter !

Antimadridista
Indlæg: 9165
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 912 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

thomas skrev:
tirs aug 10, 2021 3:21 pm
SparetireDad skrev:
tirs aug 10, 2021 2:47 pm
Hvorfor er PSG egentlig så forhadt af mange herinde - altså sådan velargumenteret hvorfor?
Hvis din pointe er, at pengene alligevel betyder alt i alle klubber har du selvfølgelig ret - pengene har ødelagt topfodbold, og det er næsten pinligt at være så tiltrukket af en sport med så groteske lønninger og transfer fees. MEN der er trods alt forskel - det er ucharmerende, ahistorisk og politisk betændt, når enkeltpersoner eller stater (som er det samme i flere tilfælde) køber klubber som trofæer de samtidig bruger til at renvaske deres image plettet af tortur, foragt for menneskerettigheder, slavehandel, kvindehad.

Jeg er samtidig på nippet til at modsige mig selv, når jeg næsten ønsker, at Laporta havde taget imod 'tilbuddet' fra CVC. Indrømmet, det havde været endnu en cementering af fodbolden som ren investeringsobjekt uden følelser. Men ud fra det vi ved, tyder det på, at det samtidig kunne have givet muligheden for at beholde Messi. Det havde umiddelbart bundet os til La Liga, men det havde kunnet løse sig, hvis der var kommet realiteter i ESL eller et lignende projekt.

Og lad mig endelig tilføje en note om Messis person, som jeg ikke synes så mange har kommenteret på. Jeg har altid opfattet ham som dybt sympatisk, på banen som uden for. Han har ladrig filmet, brokket sig unødigt, peget latterlige fingre, han har været fair og cool. Tænk lige på hvor få spillere, der viser den adfærd på banen - ikke mindst blandt stjernerne. Derudover er han straight forward, han siger tingene som de er, han foregiver intet og lyver ikke - jeg tror på ham, når han på pressmødet også selv fremhæver dette. Han er et geni, der samtidig er enormt almindelig og uprætentiøs. Jeg har kunnet lide ham for ikke at være den store taler, for ikke at være opstyltet og 'smart'. Et menneske, jeg har den største beundring for.
DERFOR har han også passet så godt til os, fordi vi er en klub med rødder, der vil bygge op, medlemmernes klub. Han er alt det som PSG ikke er. FUCK, hvor er det et dårligt match. Og FUCK, jeg må indrømme at jeg kommer til at se ham, når han spiller. Jeg kan slet ikke lade være, og jeg kæmper med et skrækkeligt håb om, at han fejler, og at PSG ikke vinder CL, selvom jeg under ham den syvende guldbold.
OG når jeg ser dem pille plakaterne ned, begynder jeg at tude. Det er simpelt hen for barsk - hvorfor denne ydmygelse af os alle sammen, lige i dag.
Han er allerede favorit til den 7. ballon til december. At han nu også skal spille i Frankrig, øger blot han chancer yderligere pga el equipe.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20302
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 312 gange
Blevet takket: 1068 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

At se Leo i en trøje hvor der står Paris på, er en mavepuster uden lige.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1473
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 395 gange
Blevet takket: 197 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SIOUX »

Hvis ikke det var for min dejlig kone og dejlige børn, så var jeg på randen til en ordentlig omgang depri-tur :sørgelig: Godt det "bare " er fodbold .. :|

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7066
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Det er som at blive tvangsindlagt til at se din ekskæreste blive onduleret hårdt og kynisk dag ud og dag ind af hendes nye kæreste ved navn Jean-Francois
Forumlegende

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1473
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 395 gange
Blevet takket: 197 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SIOUX »

Daluigi skrev:
tirs aug 10, 2021 4:44 pm
Det er som at blive tvangsindlagt til at se din ekskæreste blive onduleret hårdt og kynisk dag ud og dag ind af hendes nye kæreste fra Rockermiljøet….
Tror faktisk, at det ville at fortrække frem for Messi til PSG.. :roll:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20302
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 312 gange
Blevet takket: 1068 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Og kan vi SÅ få ham over i Barça legends! 💙💔

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7066
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Iøvrigt bliver der snakket en del herinde omkring følelser i fodbold kontra penge.. I den forbindelse er man så også bare nødt til at forstå, at det netop er pga de enorme følelser sporten fremkalder hos folk, at der kan være så absurde pengesummer i omløb. Det ene udelukker ikke det andet, selv om jeg godt kan forstå, at PSG i manges øjne er usympatiske.

Personligt værdsætter jeg bare, at han valgte en anden liga og at han fortsætter i Europa, så han stadig kan opleves på højeste hylde.

Men fy for satan at skulle se ham fejre sine mål i en anden klubtrøje. Ad for helved !
Forumlegende

nosslo15
Indlæg: 1018
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af nosslo15 »

Det er en vanskelig beslutning, men jeg kommer ikke til at se Messi spille for PSG, med mindre de skal møde os. Så vil jeg hellere mobilisere al den optimisme, jeg kan omkring det hold vi har og blive glad når de spiller godt.

Jeg synes i øvrigt, at det jo netop er nu, man skal til at være Barca fan, når holdet er i stiv kuling.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SparetireDad »



LOL Wtf? Gå da lige amok med en myretue af betjente...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20302
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 312 gange
Blevet takket: 1068 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så meget påstyr grundet den bette argentiner? Tsk. :lol:

FCBSOCI
Indlæg: 2454
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1178 gange
Blevet takket: 526 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBSOCI »

Det er bare frygteligt at se alle billederne med Messis ankomst til Paris. Gør ondt helt inde i sjælen. Kunne nok bedre leve med det, hvis Messi selv havde valgt, at han gerne ville væk.

Der var engang, at jeg troede Neymar vendte tilbage til Barca. I stedet har PSG “stjålet” Messi, Ramos (han er klam, men en fantastisk spiller), Dona fra Milan. And Counting. Og Barca kan bare se til - der er ikke frikøbsklausuler på PSG spillere, så vi kan aldrig få “hævn”. Det er envejstrafik. Frygter, at PSG kunne finde på at gå efter Pedri og Ansu Fati. Hvem ved? Money talks, og PSGs pengetank virker uendelig. Føj.

Nå, men det positive er, at jeg fortsat ikke skal se fransk fodbold. Så bliver der da tid til konen ind i mellem al den fodbold.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Havde Barto og co. ikke gebærdede sig arrogant over for alle klubber, så havde man ikke haft de problemer med PSG nu. Barca startede tingene, PSG gjorde noget ved det og satte Barca på plads. Barca under Barto og co.’ ledelse har efterladt et dårligt indtryk hos de andre klubber. Barca har heller ikke opført sig godt under Barto og co.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster