10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Hvis vi møder PSG i CL, bliver det underligt, hvis Pique jerner Messi ned.... og får røffel af Ramos :?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
tirs aug 10, 2021 12:38 pm
Hvis vi møder PSG i CL, bliver det underligt, hvis Pique jerner Messi ned.... og får røffel af Ramos :?
Ja det bliver fandeme mærkeligt. Lad os håbe det ikke sker.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Hold kæft hvor håber jeg de stadig får tæv i CL, se det kunne være sjovt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Endelig kan alle parter komme videre!

Held og lykke til Messi! Jeg hader PSG mere end nogen anden klub men jeg forstår valget. Nu vil jeg forsøge at glemme at han spiller der de næste to sæsoner og så glæder jeg mig til at se hvad han gør bagefter!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Leo’s father Jorge Messi: “Yes, Leo’s gonna sign with Paris Saint-Germain today.”.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Messi er, efter sigende, på vej til lufthavnen. Det bliver officielt i dag og det bliver, som PB også skriver, rart med afklaring. Om end, det naturligvis stadig gør ondt, at se vores bedste spiller, nogensinde, forlade klubben på den måde.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Reporters at the airport: "Who is responsible for Leo leaving?
Jorge Messi: "Find out at the club."
Someone at the club has blood on their hands.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
tirs aug 10, 2021 1:27 pm
Reporters at the airport: "Who is responsible for Leo leaving?
Jorge Messi: "Find out at the club."
Someone at the club has blood on their hands.
Shots fired. Og jeg kan lide det.

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Ba sai luo na »

Selvom vi er mange der ikke ligefrem er fan af PSG - men hvor skulle Messi ellers tage hen. ikke de store muligheder at vælge imellem.
PSG er objektiv set et fedt projekt og som fodbold spiller og kan jeg godt forstå man vil være en del af det.

Hvis PSG vinder CHL med Messi - vil Messi bliver en legende i Paris på rekordtid. Hvis det ikke skal være Barca som vinder CHL - så skal det være det hold med Messi.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Ba sai luo na skrev:
tirs aug 10, 2021 1:50 pm
Selvom vi er mange der ikke ligefrem er fan af PSG - men hvor skulle Messi ellers tage hen. ikke de store muligheder at vælge imellem.
PSG er objektiv set et fedt projekt og som fodbold spiller og kan jeg godt forstå man vil være en del af det.

Hvis PSG vinder CHL med Messi - vil Messi bliver en legende i Paris på rekordtid. Hvis det ikke skal være Barca som vinder CHL - så skal det være det hold med Messi.
Jeg under Messi alt det bedste, men kan simpelthen ikke få mig til, på nogen som helst måde, at holde med PSG. Ja, det bliver da helt sikkert underholdende, at se et hold, som enhver teenagedreng gerne vil være når der spilles FIFA, løbe rundt på banen, men den måde, de kører forretningen på, er ikke alene sjælløs, den er - synes jeg - antifodbold. (Altså det, som jeg synes fodbold kan)

Og ja, objektivt set, forstår jeg godt, at man som spiller synes det er fedt at spille sammen med toppen af poppen. But still...

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MarkMenace »

Er det ikke lidt konkurrence forvridende at den Franske Liga kan udskyde ffp regler? I en fælles turnering som Champions League på tværs af landegrænser, burde da konkurrere på samme vilkår.

Absurd.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg nåede heldigvis at se Messi mere end 100 gange på Camp Nou inkl. legendariske opgør mod PSG 6-1, Milan 4-0, Bayern 3-0, Real Madrid 5-1 og mange andre. Det er mærkeligt at skulle sige farvel og endda uden at få mulighed for at tage ordentligt afsked med the GOAT på Camp Nou.

Jeg under Messi alt det bedste og han fortjener at vinde CL igen. Bare ikke med PSG, en klub som jeg ikke bryder mig om.
PSG er i min optik en klam klub med værdier, jeg slet ikke deler. De tror at alt kan købes for penge. Deres ejer har sagt noget i retning af, at alle store spillere vil til PSG. Ved at signe Messi kan han nu solo sig i rampelyset og sige "hvad sagde jeg". Money talks, desværre.

Selvom jeg under Messi alt, så hader (hvis det er det rigtige ord) jeg PSG i sådant et omfang, at jeg ikke under Messi at vinde CL med PSG. Hvad mener I? Er det barnligt, eller er det okay, da fodbold handler om følelser, og det er dem der hos mig har overtaget?

Fremadrettet vil jeg fortsat følge Barca i tykt og tyndt - de har mere end nogensinde brug for opbakning.

Visca el Barca!
Senest rettet af FCBSOCI tirs aug 10, 2021 3:03 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

If you ever feel down, remember Neymar Jr left Barça to not be under Messi’s shadow, just to be shadowed by Mbappe, and now Messi, again
:mrgreen:

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Filten »

FCBSOCI skrev:
tirs aug 10, 2021 2:25 pm
Jeg nåede heldigvis at se Messi mere end 100 gange på Camp Nou inkl. legendariske opgør mod PSG 6-1, Milan 4-0, Bayern 3-0, Real Madrid 5-1 og mange andre. Det er mærkeligt at skulle sige farvel og endda uden at få mulighed for at tage ordentligt afsked med the GOAT på Camp Nou.

Jeg under Messi alt det bedste og han fortjener at vinde CL igen. Bare ikke med PSG, en klub som jeg ikke bryder mig om.
PSG er i min optik en klam klub med værdier, jeg slet ikke deler. De tror at alt kan købes for penge. Deres ejer har sagt noget i retning af, at alle store spillere vil til PSG. Ved at signe Messi kan han nu solo sig i rampelyset og sige "hvad sagde jeg". Money talks, desværre.

Selvom jeg under Messi alt, så hader (hvis det er det rigtige ord) PSG i sådant et omfang, at jeg ikke under Messi at vinde CL med PSG. Hvad mener I? Er det barnligt, eller er det okay, da fodbold handler om følelser, og det er dem der hos mig har overtaget?

Fremadrettet vil jeg fortsat følge Barca i tykt og tyndt - de har mere end nogensinde brug for opbakning.

Visca el Barca!
hvis PSG vinder CHL er det ikke PSG der vinder, det er Messi der vinder CHL.
Håber helle ikke PSG vinder, fuck PSG!
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster