Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
man aug 09, 2021 9:47 pm
Antimadridista skrev:
man aug 09, 2021 9:29 pm
EasyBuddhist skrev:
man aug 09, 2021 9:24 pm
Antimadridista skrev:
man aug 09, 2021 9:14 pm
Ja altså ledere, dem er vi i mangel af, hvilket bestemt ikke er uvæsentligt.
Men der er mange måder at være en god leder på og jeg har svært ved at se Alba byder ind på nogen af dem. Roberto har måske en smule, men altså, det er der jo i så fald rigtig mange, der har. Piqué er heller ikke en leder i min bog, ikke på en fodboldbane i hvert fald, så ud af de fire er Busquets nok det rigtige valg. Han har noget respekt og fodbold know how, som kan forplate sig ud til holdet under de rigtige betingelser. De andre burde egentlig bare stoppe i Barca, mens legen er god, men det er åbenbart ovre de dage, hvor vores koryfæer kan se tingene selv, ligesom Puyol, Valdes, Xavi og Iniesta kunne.
Naturligvis. Messi siges også af mange at være en fin leder!

Vi mangler dog bare virkelig de der Alfaer, som en Xavi og energiske typer som Puyol og Alves. Noijj hvor kan jeg savne specielt de 2 :sad:

Masch kunne også nogle ting, bare mere lavmålt.
Nej! Jeg havde helt glemt Mascherano! Og han er bestemt ikke lavmålt. Masch var ekstremt vigtig i omklædningsrummet og på træningsbanen. Der var respekt om ham og han satte både Messi og Neymar på plads, hvis de havde problemer med at finde den professionelle attitude. På banen var han også vigtig med hans vindervilje og vildskab. Han udtalte også selv at han godt vidste, han ikke var i klubben pga af hans talent og derfor var han nødt til at arbejde dobbelt så hårdt som de andre.
Nej hvad?

Ja han havde nosser, men imo var det nu på en mindre verbal måde end eksempelvis Puyol og Alves.

Og jeg mener selvfølgelig lavmælt og ikke lavmålt :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man aug 09, 2021 9:46 pm
Nej og jeg arbejder med mennesker hver dag. Jeg er dog ikke tankelæser og holder mig derfor fra de store analyser ud fra ting jeg ikke har et ordentligt indblik i. Jeg vil derfor ikke gå så langt som at sige at fordi puig smiler så skal han spille. Det er sådan ca hele min pointe - jeg ved intet om hvordan spillerne er og om de har betydning for deres medspillere. Jeg kan dog se hvordan de præsterer og hvilke påvirkning systemet, position osv har. Derfor vil jeg hellere snakke om den slags fremfor om en spiller er en “leder”, en “indpisker”, har “vindervilje” osv.
Ved du hvad? Jeg tror ikke på at du selv tror på den omgang der :grin: Det giver ingen mening, det du skriver. Altså relationerne(som du jo må vide alt om, hvis du arbejder med mennesker til hverdag) betyder det hele på et fodboldhold, især, når du gerne vil kigge på systemerne og positionerne. Men altså fair nok, jeg håber bare ikke at den sportslige sektor dernede ser det på samme måde, selvom man godt kunne have det indtryk på det seneste ;-) Vi mangler da i hvert fald i den grad en leder, en indpisker og noget vindervilje, ligesom jeg også godt gad at se noget energi på bænken. Efter tre trænere med bedemands udtryk som varemærke er det sgu ikke så underligt at holdet har svært ved at genpresse :cool: Lad os få noget glæde, passion og positiv energi derud også, så det har en mulighed for at forplante sig.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

The club will look to finalize some salary reductions in the next few days to make way for the new signings in the wage bill. If this doesn't happen, they won't be registered. [Cadena SER]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Kommentar set på Barcelona-relateret side:

It still baffles me how little progress we've made in reducing our wage bill in the last 3-4 months. So much valuable, valuable time wasted bargaining with the agents of players and postponing contract talks. I truly dont have a clue whom to blame; the players or the board. In our current situation where cooperation between the players and the board is of utmost importance, there doesn't seem to be any.

We have 3 days to reduce the wage bill in order to register the new signings. How tf are we going to fix something in 3 days when we've been unable to do so in 3 months?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved ikke hvad man skal tro på. Det eneste jeg ved er at laporta sagde at man kunne registrere dem så det går jeg ud fra… Og så glemmer jeg alt om at han sagde at der intet problem var med messi ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

"Vi har fuld kontrol over situationen."

Sagde ingen i bestyrelsen.

Hvor er det pinligt, at det sejler sådan.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Barça and West Ham have reached a preliminary agreement for the transfer of Martin Braithwaite, but the Danish international has asked for some time to make his decision. Braithwaite is on the list of candidates to replace Kane at Tottenham if needed. [sport]
:lol: :lol: :lol: :lol:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kvoller skrev:
tirs aug 10, 2021 1:13 pm
Barça and West Ham have reached a preliminary agreement for the transfer of Martin Braithwaite, but the Danish international has asked for some time to make his decision. Braithwaite is on the list of candidates to replace Kane at Tottenham if needed. [sport]
:lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :clap:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

De må få ham gratis, hvis de også tager Koeman med.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
tirs aug 10, 2021 1:24 pm
De må få ham gratis, hvis de også tager Koeman med.
Gerne lenglet eller Roberto inden en af dem får trøje nr. 10 😂
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Red
Indlæg: 160
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

Tror ikke nogen får nummer 10 i nærmeste fremtid

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Filten skrev:
tirs aug 10, 2021 1:29 pm
Dytrax skrev:
tirs aug 10, 2021 1:24 pm
De må få ham gratis, hvis de også tager Koeman med.
Gerne lenglet eller Roberto inden en af dem får trøje nr. 10 😂
Lenglet som 10'er :wtf: :lol:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Giv den til Ansu. Og så kan pedri få nummer 8.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Den her sæson er jeg faktisk lidt ligeglad med. Jeg forventer ikke at vi vinder noget som helst. Jeg vil bare se 11 gutter som går på banen for at give den 100% for hinanden og for os fans. Så er jeg sådan set ligeglad med resultaterne. De skal bare kæmpe røven ud af bukserne, så tabet af Messi virker mindre.


... Eller det er sikkert sådan jeg har det i momentet. Det vil sikkert nå at ændre sig når vi laver dumme pointtab. Sevilla, Valencia, Real, Alt. Madrid, Sociedad bliver alle top opgør.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
tirs aug 10, 2021 1:34 pm
Giv den til Ansu. Og så kan pedri få nummer 8.
Enig.
Glæder mig i øvrigt til Ansu er i form igen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster