10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Filten
Indlæg: 1901
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 197 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
man aug 09, 2021 8:00 pm
Antimadridista skrev:
man aug 09, 2021 7:55 pm
I foråret 2017, havde jeg godt nok ikke forventet snarligt at se både Ney og Messi i PSG :sad:

Skulle seriøst ikke undre, om Xavi tropper op i 2022 og fuldender den ultimative ydmygelse….. :|
Og efter et par sæsoner, signer han T. Messi, der til den tid er bedre end sin far. :sad:
Er ret sikker på at hvis hans 3 knægte bliver bare halvt så gode som deres far, så er de os at finde i Barca til den tid.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MarkMenace »

Hvad med man signede Messi, uden at registrere ham, for at hans kommende klub gav noget symbolsk til Barca, for at Messi ville skifte til deres klub?
Messis lønkrav virker til at være halveret og nu det det sportslige der vægter.

Tænker hvis man før City købte Jack og før verdenspressen fandt ud af Messi ikke kunne registreres, sagde til Pep, Mia Khalifa eller anden kommende klub. “Hey Y, jeg vil rigtig gerne spille for dig næste sæson, Barca har givet mig lov til at rejse hvis de får x”

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14991
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1682 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Kubala skrev:
man aug 09, 2021 12:12 am
Det var jo aldrig muligt at registrere Messi. Selv hvis han sagde nej til lønnen og spillede gratis.
Alt er muligt min ven.
Klubben skulle i stedet for meddele Pique, Griezmann, Alba, Roberto, Lenglet, Umtiti og flere at de kan ikke fortsætte.
Vores unge talenter lærer ikke en skid af de her spillere.
Messi er den rigtige læremester men nu er det for sent. Klubben har fejlet og svigtet alle Barca fans.
Vi får aldrig mere til at se hans driblinger, frisparksmål og assists.
Jeg har nu kun lyst til at se Barca hvis de ovennævnte spillere ikke er med... :sad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7195
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
man aug 09, 2021 8:49 pm
Nu håber jeg ikke jeg går alt for off topic men er der en der kan fortælle mig hvorfor suarez hænger ud med Messi fremfor at træne med atm? Det virker en smule underligt at han bare har taget fri for at chille med sin ven…
Ja, det tænkte jeg også. Måske PSG også lige køber ham, bare fordi de kan.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes bare det er virkelig underligt… Sæsonen starter næste weekend. Det er umiddelbart ikke lige tidspunktet hvor man tager en hyggetur til Barcelona.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:
man aug 09, 2021 9:24 pm
Jeg synes bare det er virkelig underligt… Sæsonen starter næste weekend. Det er umiddelbart ikke lige tidspunktet hvor man tager en hyggetur til Barcelona.
De har vel fridage som alle andre? De træner ikke 24/7.
Allez...

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Lopezzz skrev:
man aug 09, 2021 9:07 pm
Kubala skrev:
man aug 09, 2021 12:12 am
Det var jo aldrig muligt at registrere Messi. Selv hvis han sagde nej til lønnen og spillede gratis.
Alt er muligt min ven.
Klubben skulle i stedet for meddele Pique, Griezmann, Alba, Roberto, Lenglet, Umtiti og flere at de kan ikke fortsætte.
Vores unge talenter lærer ikke en skid af de her spillere.
Messi er den rigtige læremester men nu er det for sent. Klubben har fejlet og svigtet alle Barca fans.
Vi får aldrig mere til at se hans driblinger, frisparksmål og assists.
Jeg har nu kun lyst til at se Barca hvis de ovennævnte spillere ikke er med... :sad:
At fortælle de andre at de ikke kan fortætte betyder at man skal betale deres resterende løn ud! Tror ikke at det er en løsning.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
man aug 09, 2021 9:26 pm
Piquénbauer skrev:
man aug 09, 2021 9:24 pm
Jeg synes bare det er virkelig underligt… Sæsonen starter næste weekend. Det er umiddelbart ikke lige tidspunktet hvor man tager en hyggetur til Barcelona.
De har vel fridage som alle andre? De træner ikke 24/7.
Selvfølgelig men bare ikke rigtigt op til sæsonstart hvis jeg ikke tager fejl? Har vores trup haft pause? Jeg synes jeg ser træninger hver dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Lopezzz skrev:
man aug 09, 2021 9:07 pm
Kubala skrev:
man aug 09, 2021 12:12 am
Det var jo aldrig muligt at registrere Messi. Selv hvis han sagde nej til lønnen og spillede gratis.
Alt er muligt min ven.
Klubben skulle i stedet for meddele Pique, Griezmann, Alba, Roberto, Lenglet, Umtiti og flere at de kan ikke fortsætte.
Vores unge talenter lærer ikke en skid af de her spillere.
Messi er den rigtige læremester men nu er det for sent. Klubben har fejlet og svigtet alle Barca fans.
Vi får aldrig mere til at se hans driblinger, frisparksmål og assists.
Jeg har nu kun lyst til at se Barca hvis de ovennævnte spillere ikke er med... :sad:
Desværre var det jo ikke muligt. Og man kunne ikke bare sende halvdelen af holdet afsted gratis, så Messi kunne blive. Før eller siden skulle man sige farvel til ham alligevel. Det sker så nu. Det må vi desværre affinde os med. Vi kan altid spekulere i alt muligt, men vi kender ikke alle detaljerne. Man prøvede og fejlede. Sådan er det nogle gange. Jeg har også set mindre Barca-bold siden 2017, og generelt fodbold siden 2017. Nu vil jeg være endnu mindre aktiv mht. det. Både her og generelt angående det at se fodbold.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Og ja, emo har også ret. Man kan ikke bare sådan opsige kontrakter. Det kommer med udgifter, når man gør sådan noget.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Jeg er efterhånden også enig med folk omkring Laportas ageren. Det virker lidt amatøragtigt/naivt, hvad end man kan kalde det. Lad os se, om man kan tilføje de 4 spillere, eller om man får problemer med det også.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14991
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1682 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:
man aug 09, 2021 9:27 pm
Lopezzz skrev:
man aug 09, 2021 9:07 pm
Kubala skrev:
man aug 09, 2021 12:12 am
Det var jo aldrig muligt at registrere Messi. Selv hvis han sagde nej til lønnen og spillede gratis.
Alt er muligt min ven.
Klubben skulle i stedet for meddele Pique, Griezmann, Alba, Roberto, Lenglet, Umtiti og flere at de kan ikke fortsætte.
Vores unge talenter lærer ikke en skid af de her spillere.
Messi er den rigtige læremester men nu er det for sent. Klubben har fejlet og svigtet alle Barca fans.
Vi får aldrig mere til at se hans driblinger, frisparksmål og assists.
Jeg har nu kun lyst til at se Barca hvis de ovennævnte spillere ikke er med... :sad:
At fortælle de andre at de ikke kan fortætte betyder at man skal betale deres resterende løn ud! Tror ikke at det er en løsning.
Selvfølgelig skal man ikke opsige dem.
Jeg tænkte mere på at der skulle laves aftaler på plads med disse spillere inden sæsonafslutning. Klubben skulle have fundet ny klubber til dem for længe siden.
Men som Kubala skriver, vi kender ikke alle detaljer. Der gemmer sig sikkert flere svar på klubbens kontorer men vi får det ikke at vide pga tavshedspligten
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14991
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1682 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Der blev nævnt mange gange her i tråden at Messi skal flyttes i Legende tråden men der sker intet.
Lad mig lige gentage det en gang til:

FLYT MESSI I LEGENDE TRÅDEN!!!

:grin:
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9215
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
man aug 09, 2021 10:12 pm
emo skrev:
man aug 09, 2021 9:27 pm
Lopezzz skrev:
man aug 09, 2021 9:07 pm
Kubala skrev:
man aug 09, 2021 12:12 am
Det var jo aldrig muligt at registrere Messi. Selv hvis han sagde nej til lønnen og spillede gratis.
Alt er muligt min ven.
Klubben skulle i stedet for meddele Pique, Griezmann, Alba, Roberto, Lenglet, Umtiti og flere at de kan ikke fortsætte.
Vores unge talenter lærer ikke en skid af de her spillere.
Messi er den rigtige læremester men nu er det for sent. Klubben har fejlet og svigtet alle Barca fans.
Vi får aldrig mere til at se hans driblinger, frisparksmål og assists.
Jeg har nu kun lyst til at se Barca hvis de ovennævnte spillere ikke er med... :sad:
At fortælle de andre at de ikke kan fortætte betyder at man skal betale deres resterende løn ud! Tror ikke at det er en løsning.
Selvfølgelig skal man ikke opsige dem.
Jeg tænkte mere på at der skulle laves aftaler på plads med disse spillere inden sæsonafslutning. Klubben skulle have fundet ny klubber til dem for længe siden.
Men som Kubala skriver, vi kender ikke alle detaljer. Der gemmer sig sikkert flere svar på klubbens kontorer men vi får det ikke at vide pga tavshedspligten
Det har man jo prøvet….!!

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ladislau »

Det du glemmer Easy. Det er jo, at man har hævet grænsen betragtelig.
Hvad jeg kan læse mig frem til, så er man gået fra 70% til hele omsætningen. Det skulle endda være bestemt af medlemmerne altså klubberne.
Kunne det være mere? Måske, hvis man mener, som du jo gør, at klubberne kan tåle det. Det gør klubberne måske ikke helt selv.
Som sagt er Spanien ikke ude af covid reglementet endnu, og vi kender slet ikke omfanget af klubbernes økonomiske formåen endnu. Slet ikke når nogle nærmest er insolvente som Valencia jo er. Det giver imo masser af mening, at de ikke må bruge mere end de haft i omsætning. Det samme med os i virkeligheden.
Klubberne har jo ingen egenkapital og kan jo gå konkurs ved et vindstød. Hvad hvis der kommer en rente stigning , Eller en anden uforudset problematik? Eller omsætningen bare ikke stiger som forventet pga et økonomisk afmættet Spanien/Catalonien? Eller alt muligt andet….
Der behøver ikke engang ske noget eksternt for at klubberne har spændt buen for meget.

Det er bestemt ikke fordi, at du ikke har en pointe, i at der er gode grunde til at løse endnu mere op for reglerne. For det er der. Det kunne potentielt hjælpe klubber i knibe.
Der er bare også rigtig gode grunde til ikke at gøre det. Det kan knække halsen på nogen(inkl os selv) Det bliver man simpelthen nødt til at have med.

Det helt store issue i det her, som jeg ser det, er at mange klubber i Spanien(igen os i særdeleshed) har skubbet en vildsom økonomiske byrde foran sig rigtig længe. Der er ikke rigtig råderum til flere skub.
Det ses også i, at vi ikke kan finde flere store kreditorer, som der også var oppe og vende.
Det eneste reelle var CVC, som åbenbar vil have del af omsætningen. Det er jo også en indikator på, at det finansielle marked ikke tror på klubberne kan styre deres økonomi og afdrage deres gæld.

Så bliver jeg endnu engang nødt til at korrigere dig. Real er langt fra gældsfri. De har rigtig nok kommet af med næsten alt den kortfristede.
Selvom den langsigtede gæld erbundet op på et stadion, er til en anden rente. Så skal de milliarder immervæk betales tilbage.
Nu har Florentino Perez før fået en gæld fjernet med et pennestrøg, men indtil da, så er den der stadig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster