Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

pipelord123 skrev:
man aug 09, 2021 7:13 pm
Ej, Ter Stegen er noget nær den sidste spiller jeg ville sælge. Manden er imo blandt de 3 bedste målmænd i verden, og jeg vil næsten gå så langt at sige, at han er truppens vigtigste/bedste spiller, nu når Messi er daffet. Ja kan godt se at der skal penge i kassen, men der er et par stykker af dem som er mulige at sælge, som jeg ville sælge før…
Hvem er mulige at sælge til en stor, betydende sum? Jong og Pedri, samt Ansu urørlige imo.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Jamen det er jo årsagen til at jeg nævner Ter Stegen; fordi han for mit vedkommende at se er den, af de tunge drenge vi bedst kunne komme af med, som vi kunne rent faktisk kunne få noget for, selvom jeg måske bedre havde set, at det blev Griezman, men han er også ældre - og så tror jeg også han vil kunne spille en god rolle på holdet de næste par sæsoner.

Ter Stegen derimod, er vist et varmt emne mange steder og han har sine brister.

Dog er spørgsmålet også i øjeblikket, om det ikke er ligemeget, hvem vi vil prøve på at sælge; Barca er en klub på randen af konkurs og nedsmeltning, så uanset hvem vi satte til salg, så ville vi sikkert ikke få noget videre for dem.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
man aug 09, 2021 7:15 pm
Jeg kan ikke udtale mig om udstråling, det verbale osv da jeg ingen anelse har om det og ikke rigtigt kan se hvordan man kan se det gennem skærmen.

Jeg kan ikke sige så meget andet end at MAtS for mig er fuldstændig urørlig. Han er for mig ligeså vigtig som de jong, pedri osv for vores fremtid og jeg er overbevist om at det halvsløje spil har været en konsekvens af et usundt system.
Vi er uenige om vigtigheden af elementer i stegens stil og til dels evner (går jeg ud fra jeg godt må skrive!?). Har ikke mere hertil.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Du må skrive lige hvad du vil ;-) Mit skriv var ikke en hentydning til at du ikke måtte. Jeg vil bare personligt ikke udtale mig for meget om det da jeg ikke har indsigt i det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af VicValde »

Jeg må sige, at jeg er helt på linje med dem, som stiller spørgsmål ved signing af 4 spillere, som måske/måske ikke kan registreres. Det kommer de dog nok til, men formentlig under forudsætning af, at andre spillere sælges.

Så undrer i jer ikke over, at rygtestrømmen vedr. Umtiti, Lenglet, Coutinho, MB, etc har været så ufattelig svag? Jeg ser nærmest ingen skriverier. Det kan jo ikke passe, at der ikke sidder nogle middelmådige PL klubber og kan bruge mange af de her spillere. Laporta var engang eminent til at sælge, så det undrer mig, at der er helt stille i medierne.

Der må vel næsten foregå nogle ting i kulissen, eller hvad?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

VicValde skrev:
man aug 09, 2021 8:11 pm
Jeg må sige, at jeg er helt på linje med dem, som stiller spørgsmål ved signing af 4 spillere, som måske/måske ikke kan registreres. Det kommer de dog nok til, men formentlig under forudsætning af, at andre spillere sælges.

Så undrer i jer ikke over, at rygtestrømmen vedr. Umtiti, Lenglet, Coutinho, MB, etc har været så ufattelig svag? Jeg ser nærmest ingen skriverier. Det kan jo ikke passe, at der ikke sidder nogle middelmådige PL klubber og kan bruge mange af de her spillere. Laporta var engang eminent til at sælge, så det undrer mig, at der er helt stille i medierne.

Der må vel næsten foregå nogle ting i kulissen, eller hvad?
De nævnte spilleres agenter, har helt sikkert luret, at dér, hvor der er bedst mulighed for mønt, er hvor spillerne allerede er og hvis de skal give sig, skal der mere mønt i kassen - at spillerne så ikke selv lurer den, overrasker mig virkelig. I aftes blev Umtiti så fornærmet / ked af det, at han søgte omklædningsrummet, fordi fansene kom med tilråb og piftede. Jeg forstår ikke, at manden ikke selv kan ræsonnere frem til, at det er konsekvensen - Af at nægte operation, bruge M. United interesse til at forhandle god kontrakt osv - og så i øvrigt nægte nedgang i løn og stå i vejen for salg.

Kort sagt, tror jeg det er de skide agenter, der presser citronen alt hvad den kan. Men måske der er mere i kulissen?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
man aug 09, 2021 8:07 pm
Du må skrive lige hvad du vil ;-) Mit skriv var ikke en hentydning til at du ikke måtte. Jeg vil bare personligt ikke udtale mig for meget om det da jeg ikke har indsigt i det.
Tror bare jeg fik et lille skriv slettet?

En sidste ting: Det verbale kan man vel godt ha en vis indsigt i gennem skærmen….nå, pyt, håber han laver 30 clean sheets :cool:

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Dytrax skrev:
man aug 09, 2021 4:09 pm
Barcelona will have to generate between 128M-144M Euros in capital gains and savings in wages, in order to register the 4 new signings.
Unless there is a significant pay-cut from the squad, the 4 new signings won't play for Barcelona this season. [Ramon Alvarez de Mon]
Det er det lave tal (128M) da Memphis gik med på en 30% lønnedgang end først aftalt. Og det er vi næsten i mål med.
  • Junior Firpo: 10
  • Trincao: 8
  • Konrad: 3
  • Tobido: 9
  • Matheus: -4
  • Messi: 100
Besparelser: 126M euro

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
man aug 09, 2021 8:14 pm
VicValde skrev:
man aug 09, 2021 8:11 pm
Jeg må sige, at jeg er helt på linje med dem, som stiller spørgsmål ved signing af 4 spillere, som måske/måske ikke kan registreres. Det kommer de dog nok til, men formentlig under forudsætning af, at andre spillere sælges.

Så undrer i jer ikke over, at rygtestrømmen vedr. Umtiti, Lenglet, Coutinho, MB, etc har været så ufattelig svag? Jeg ser nærmest ingen skriverier. Det kan jo ikke passe, at der ikke sidder nogle middelmådige PL klubber og kan bruge mange af de her spillere. Laporta var engang eminent til at sælge, så det undrer mig, at der er helt stille i medierne.

Der må vel næsten foregå nogle ting i kulissen, eller hvad?
De nævnte spilleres agenter, har helt sikkert luret, at dér, hvor der er bedst mulighed for mønt, er hvor spillerne allerede er og hvis de skal give sig, skal der mere mønt i kassen - at spillerne så ikke selv lurer den, overrasker mig virkelig. I aftes blev Umtiti så fornærmet / ked af det, at han søgte omklædningsrummet, fordi fansene kom med tilråb og piftede. Jeg forstår ikke, at manden ikke selv kan ræsonnere frem til, at det er konsekvensen - Af at nægte operation, bruge M. United interesse til at forhandle god kontrakt osv - og så i øvrigt nægte nedgang i løn og stå i vejen for salg.

Kort sagt, tror jeg det er de skide agenter, der presser citronen alt hvad den kan. Men måske der er mere i kulissen?
Ja det altoverskyggende problem er deres lønninger, som ingen vil give andre steder og så bliver de.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
man aug 09, 2021 8:21 pm
Piquénbauer skrev:
man aug 09, 2021 8:07 pm
Du må skrive lige hvad du vil ;-) Mit skriv var ikke en hentydning til at du ikke måtte. Jeg vil bare personligt ikke udtale mig for meget om det da jeg ikke har indsigt i det.
Tror bare jeg fik et lille skriv slettet?

En sidste ting: Det verbale kan man vel godt ha en vis indsigt i gennem skærmen….nå, pyt, håber han laver 30 clean sheets :cool:
Ja, bare han laver 30 for os og ikke bliver solgt.

I skal holde nallerne fra ter Stegen, folkens. Vi har rigeligt med ballast, der gerne skulle sælges længe inden vores Ivan Drago klon.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad fik du slettet?

Jeg synes det er meget svært at gøre sig klog på hvordan spillerne kommunikerer osv. Der er selvfølgelig episoder hvor man kan se at den er gal men generelt er det svært.

Men altså vores defensiv har set over de sidste sæsoner været en så stor clusterfuck at jeg reelt har svært ved at finde ud af om spillerne er for dårlige, kommunikationen der fejler eller det er taktikken.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
man aug 09, 2021 8:24 pm
Antimadridista skrev:
man aug 09, 2021 8:21 pm
Piquénbauer skrev:
man aug 09, 2021 8:07 pm
Du må skrive lige hvad du vil ;-) Mit skriv var ikke en hentydning til at du ikke måtte. Jeg vil bare personligt ikke udtale mig for meget om det da jeg ikke har indsigt i det.
Tror bare jeg fik et lille skriv slettet?

En sidste ting: Det verbale kan man vel godt ha en vis indsigt i gennem skærmen….nå, pyt, håber han laver 30 clean sheets :cool:
Ja, bare han laver 30 for os og ikke bliver solgt.

I skal holde nallerne fra ter Stegen, folkens. Vi har rigeligt med ballast, der gerne skulle sælges længe inden vores Ivan Drago klon.
Syntes ikke helt han ligner :glad:

Ja altså Cou, Demb og Griez. Men de er umulige at afsætte.. :sad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

VicValde skrev:
man aug 09, 2021 8:11 pm
Jeg må sige, at jeg er helt på linje med dem, som stiller spørgsmål ved signing af 4 spillere, som måske/måske ikke kan registreres. Det kommer de dog nok til, men formentlig under forudsætning af, at andre spillere sælges.

Så undrer i jer ikke over, at rygtestrømmen vedr. Umtiti, Lenglet, Coutinho, MB, etc har været så ufattelig svag? Jeg ser nærmest ingen skriverier. Det kan jo ikke passe, at der ikke sidder nogle middelmådige PL klubber og kan bruge mange af de her spillere. Laporta var engang eminent til at sælge, så det undrer mig, at der er helt stille i medierne.

Der må vel næsten foregå nogle ting i kulissen, eller hvad?
Der foregår selvfølgelig ting i kulissen, men det har der gjort hele tiden. Rygtestrømmen, hvoraf nogen har yderst pålidelige kilder, siger, at Barca har modtaget og accepteret bud på Braithwaite, Umtiti, Lenglet og Roberto, men at de alle har afslået et skifte. Dertil har der også været bud, som Barca har afslået, bl.a. har Bayern haft budt 30 mio euro for Dest og der har været flere bud på Emerson, som dog ikke har været tilstrækkelige. Sidstnævnte ligger tilbage i perioden, før han var egentlig Barcaspiller og hans status var ukendt. I øjeblikket er han ikke til salg.

Jeg tror vi skal hen sidst på vinduet før der sker det store. Pjanic ser ud til at være Juventusspiller, men ellers må man slå koldt vand i blodet. Der kan sagtens tikke bud ind alle de nævnte plus Coutinho, når klubberne skal have besat de sidste pladser i truppen, eller at de ikke har fået deres førstevalg. De fleste af dem bliver dog nok lejemål. Derudover tror jeg at Ilaix snart er fortid, men lad os nu se. Det kan jo være at Chelsea eller City ikke er klar til at ligge de 20 mio euro og så kan udsigten til tribunen i et år, få ham på andre tanker. Personligt er det mig en gåde, han ikke tager de 3 år, der er forelagt. Han har et år tilbage af kontrakten og hvis han forlænger med to år, så har han en god forhandlingssituation allerede om et år eller senest to igen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
man aug 09, 2021 8:27 pm
Hvad fik du slettet?

Jeg synes det er meget svært at gøre sig klog på hvordan spillerne kommunikerer osv. Der er selvfølgelig episoder hvor man kan se at den er gal men generelt er det svært.

Men altså vores defensiv har set over de sidste sæsoner været en så stor clusterfuck at jeg reelt har svært ved at finde ud af om spillerne er for dårlige, kommunikationen der fejler eller det er taktikken.
Det er lige meget.

Ja defensiven kan man generelt snakke længe om, det orker jeg ikke pt :glad:

Men må jeg høre dig, ville du bytte R Dias sådan ca over med Stegen?

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af VicValde »

Hvis det er korrekt, at det afholder dem fra at skifte - og det tror jeg, det er - så er det jo ikke noget nyt for ledelsen. Så kan man da kun undre sig over tilføjelsen af 4 nye spillere, for de har jo vidst, at de ville komme til at brænde inde med nogle spillere.

Der må være sket noget drastisk i tidspunktet fra de signings og til i torsdags, for så dårlig indsigt og overblik kan man umuligt have. Enten har Laporta satset alt på rød og tabt, eller også er der noget, der ikke bliver fortalt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster