Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Visca Barça skrev:
man aug 09, 2021 3:11 pm
Kvoller skrev:
man aug 09, 2021 3:04 pm
De kan da ikke blive ved? Eller jo, det kan de nok, når deres ejer sidder i bestyrelsen hos UEFA.
P$G har egentlig ikke nogen, der sidder i UEFAs bestyrelse. Til gengæld har de helt sikkert smidt kæmpe bunker af penge afsted under bordet til UEFA, som reelt set bare er peanuts, når man har en hel oliestats pengekasse som formue!
Jeg mente ellers han sad i UEFA også. Jeg må have misforstået noget. Men ja, der må da foregå noget, de kan da ikke overholde FFP.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Kvoller skrev:
man aug 09, 2021 3:22 pm
Visca Barça skrev:
man aug 09, 2021 3:11 pm
Kvoller skrev:
man aug 09, 2021 3:04 pm
De kan da ikke blive ved? Eller jo, det kan de nok, når deres ejer sidder i bestyrelsen hos UEFA.
P$G har egentlig ikke nogen, der sidder i UEFAs bestyrelse. Til gengæld har de helt sikkert smidt kæmpe bunker af penge afsted under bordet til UEFA, som reelt set bare er peanuts, når man har en hel oliestats pengekasse som formue!
Jeg mente ellers han sad i UEFA også. Jeg må have misforstået noget. Men ja, der må da foregå noget, de kan da ikke overholde FFP.
Det gør han også. I deres UEFA Executive Committee

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Noget helt andet er, hvorfor kan de blive ved? Er der ingen regulering der? De har virkelig været ude med tegnedrengen i dette transfervindue og de må efterhånden have den mest tossede lønudgift.

Camavinga, Messi, Ramos, Veratti, Di Maria, Neymar, Mbappé, Donnarumma, Hakimi, Marquinhos, Wijnaldum, Rafinha, Paredes, Icardi... og så videre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har postet et link til deres løn et eller andet sted… Mener de bruger over 200 mio end nummer 2 (mener det er city).

Når man kigger på hvad de har foretaget sig i dette transfervindue så er det perverst. De har solgt en spiller til 7 mio og ellers har de kastet om sig med penge og løn. Og det er med en fransk liga som er i dyb, dyb krise pga problemer med tv-penge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca Barça
Indlæg: 37
Tilmeldt: fre feb 26, 2021 4:19 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca Barça »

Dytrax skrev:
man aug 09, 2021 3:23 pm

Det gør han også. I deres UEFA Executive Committee
Ja okay, det var gået min næste forbi. Beklager!
Uanset hvad er det tydeligt, at UEFAs eneste dagsorden handler om penge, magt og status! Ingen af de tre “værdier” fik mig til at starte til fodbold eller forelske mig i fodbolden.

Jeg har ingen ord for hvad det er der sker med fodbolden lige for tiden, men jeg be’r bare til, at der sidder nogle visionære fodboldelskere ude på den store scene, som kan sætte foden ned og bringe de rigtige værdier tilbage!!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

There is still nothing closed between Juventus and Barcelona for Miralem Pjanic.
@MatteMoretto
Ffs. Og løsningen med et lån er sikkert fin nu men når han så falder igennem og kommer til Barca igen så er vi stadig fucked.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona wants €15M-€20M for Ilaix Moriba.
@moillorens @samuelmarsden
Fandeme billigt men man får så også en masse lort med. Afsted med ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
man aug 09, 2021 3:40 pm
Jeg har postet et link til deres løn et eller andet sted… Mener de bruger over 200 mio end nummer 2 (mener det er city).

Når man kigger på hvad de har foretaget sig i dette transfervindue så er det perverst. De har solgt en spiller til 7 mio og ellers har de kastet om sig med penge og løn. Og det er med en fransk liga som er i dyb, dyb krise pga problemer med tv-penge.
Helt enig, det er decideret perverst, at de uden nogen som helst form for regulering, kan agere præcis som de ønsker det. Er spændt på hvordan den klage, som i dag er sendt til EU kommissionen, vil påvirke sagens forløb.

Nærer ingen illusioner om at det stopper noget som helst, men hvis det som et minimum gør, at PSG kommer i søgelyset, er det godt.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
man aug 09, 2021 3:44 pm
Barcelona wants €15M-€20M for Ilaix Moriba.
@moillorens @samuelmarsden
Fandeme billigt men man får så også en masse lort med. Afsted med ham.
Lur mig, om han ikke også ryger til Paris.

Red
Indlæg: 160
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

Piquénbauer skrev:
man aug 09, 2021 3:44 pm
Barcelona wants €15M-€20M for Ilaix Moriba.
@moillorens @samuelmarsden
Fandeme billigt men man får så også en masse lort med. Afsted med ham.
Ja tænker da 20 mil ville lune ret godt på kistebunden pt og hans attitude gør man egentlig helst bare ville lade him blive på tribunen en hel sæson uden at få lov til at træne med nogen som helst af holdene.. dog har vi ik økonomi til den slags straf xD

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Chelsea are aware of his situation, while RB Leipzig have shown the most interest in the last couple of weeks. The German club sees Moriba as a “golden market opportunity”.
Kom med et bud!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Visca Barça skrev:
man aug 09, 2021 3:42 pm
Dytrax skrev:
man aug 09, 2021 3:23 pm

Det gør han også. I deres UEFA Executive Committee
Ja okay, det var gået min næste forbi. Beklager!
Uanset hvad er det tydeligt, at UEFAs eneste dagsorden handler om penge, magt og status! Ingen af de tre “værdier” fik mig til at starte til fodbold eller forelske mig i fodbolden.

Jeg har ingen ord for hvad det er der sker med fodbolden lige for tiden, men jeg be’r bare til, at der sidder nogle visionære fodboldelskere ude på den store scene, som kan sætte foden ned og bringe de rigtige værdier tilbage!!
Boksesporten er også blevet ødelagt af griske promotere, der som fodboldens agenter, udelukkende søger at malke enhver krone ud. Det handler ikke om det sportslige, det har det ikke gjort i lang tid - i hvert fald ikke for de, der får tandhjulene til at snurre.

Jeg ved ikke, hvad det ville kræve eller hvordan det skulle gøres, men det som eksempelvis PSG gør, er en sygdom i moderne fodbold.
Jeg håber ikke, at PSG nogensinde vinder CL.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Vi SKAL simpelthen have forhandlet en videresalgsklausul ind i den handel! Jeg tror han kan blive solgt for mange penge senere.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Beklager spørgsmålet i denne tråd, men er der en socio/medlemstråd eller lig et sted? Syntes ikke lige der er en??

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona will have to generate between 128M-144M Euros in capital gains and savings in wages, in order to register the 4 new signings.
Unless there is a significant pay-cut from the squad, the 4 new signings won't play for Barcelona this season. [Ramon Alvarez de Mon]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster