10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Alias-A
Indlæg: 665
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 77 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Alias-A »

Igår skulle Messi forlænge med Barca, Idag er han enig med PSG. Hvad f**** sker der?
93' Iniesta

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20373
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1079 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det hele føles som en meget, meget ond drøm…

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Ba sai luo na »

Alias-A skrev:
lør aug 07, 2021 1:37 am
Igår skulle Messi forlænge med Barca, Idag er han enig med PSG. Hvad f**** sker der?
Plan A - Barcelona. deadline var 5.august
Messi har kendt til problem stillingen omkring denne kontrakt forlængelse - men laporta har nok indikeret det nok skulle blive løst. Derfor har Messi også været tavs

Plan B - PSG
Den kontrakt har været på bordet længe. Messi har bedt om forståelse for at prioriteten var barca. Derfor har PSG ikke været aggressive i medierne omkring Messi. Alt var afklaret.

Plan B bliver nu simpelthen bare aktiveret

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af EasyBuddhist »

Messi, Messi, Messi, det skulle du aldrig have gjort det der. Du ser overhovet ikke glad ud. PSG er en mørk klub, med mørke tanker, det kommer der ikke noget godt ud af. Tak for alt, men det der, det var dumt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Tror Messi er ligeglad med sådan noget. Han lever sikkert med hovedet oppe i røven, som 90% andre fodboldspillere.




Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tello »

Vi skulle aldrig have vundet 6-1. Aldrig. Siden da har de gjort alt for at fucke med os. Alt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 06, 2021 11:14 pm
Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 4:13 pm
Jeg har droppet tanken om at han fortsætter hos os. Vores økonomiske situation er håbløs og efter det laporta sagde i dag så finder jeg det ærlig talt uforsvarligt at forlænge med Messi.

Jeg vil også gerne have et Barca om 10 år og vi kan seriøst risikere at hele lortet går ned.
Her giver du et tydeligt indtryk af at det er pga Barca´s manglende økonomiske formåen at Messi ikke bliver forlænget. Der retter jeg dig og fortæller at det gør Barca´s økonomi langt mere skrøbelig at han ikke forlænger.
Jeg kan godt se at det ikke er formuleret præcist (det har jeg dog siden forsøgt at ordne). Men min pointe var ret simpel - den eneste måde vi kunne forlænge var gennem CVC og det var uforsvarligt pga senere konsekvenser. Det var egentlig bare det.

Jeg har aldrig sagt at Barca er bedre økonomisk uden Messi. Det er vi selvfølgelig ikke. Jeg har så forsøgt at komme frem til hvad det reelt betyder men der er dårlig data omkring det og det ender med “forestil”, “tro mig” og “30%”.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana al vent »

Messi var fra 2009-2016 en del af et fantastisk hold med masser af kvalitet. Det bliver han en del af igen nu. Og det glæder jeg mig personligt til at følge. At han de sidste par år har skulle gøre alting selv, har været imponerende, men ikke særligt spændende for ham selv. Der er blevet lavet for mange fejl-signinger til at det her hold kan reddes på en sæson. Fra Barcelonas synspunkt skulle man nok have scoret kassen sidste sommer i stedet for dette cirkus.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7158
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Alias-A skrev:
lør aug 07, 2021 1:37 am
Igår skulle Messi forlænge med Barca, Idag er han enig med PSG. Hvad f**** sker der?
Ja, det er helt blæst. Var sikker på, at der ville blive fundet en løsning, men et øjeblik senere;

"Vi præsenterer Messi som PSG-spiller"

Vi har spændende spillere på vej og alt det der, men det bliver i den grad mærkbart, at vi ikke længere har Messi. Oveni det, har vi stadig Koeman, der har vist sig at være lige så taktisk fleksibel som et jernrør.

Øv, hvor er det... uvirkeligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Koeman er problemet. Og det kommer til at stå klart hurtigt.

Vi skal simpelthen have xavi ind. Med ham, hans syn på fodbold og vores unge spillere så kan det hurtigt blive rigtig, rigtig spændende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis PSG ikke vinder CL med Messi så vil det være en enorm fiasko. Og mens jeg elsker Messi og ønsker ham det bedste så gælder det ikke i PSG. Jeg håber at de falder fuldstændig igennem. Deres prestige projekt er løbet løbsk og når det ikke kan stoppes så skal det floppe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

https://www.google.dk/amp/s/www.nytimes ... e.amp.html

Den franske liga er, ligesom så mange andre, i kæmpe økonomiske problemer. Men ikke PSG. Store kontrakter til ramos, wini, donnarumma og en kæmpe kontrakt til messi. Og så henter de også lige hakimi (og Danilo). De har ikke rigtigt sendt nogen væk men hva pokker… Og så har de selvfølgelig allerede nogle af verdens højst betalte spillere i truppen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7158
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
lør aug 07, 2021 8:08 am
https://www.google.dk/amp/s/www.nytimes ... e.amp.html

Den franske liga er, ligesom så mange andre, i kæmpe økonomiske problemer. Men ikke PSG. Store kontrakter til ramos, wini, donnarumma og en kæmpe kontrakt til messi. Og så henter de også lige hakimi (og Danilo). De har ikke rigtigt sendt nogen væk men hva pokker… Og så har de selvfølgelig allerede nogle af verdens højst betalte spillere i truppen.
FFP gælder for alle. Undtagen PSG.

Hvem gafler de fra os næste gang? Fati, de Jong eller Pedri?

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Nu får man set, om de unge spillere kan stå for presset. Og generelt alle de andre tåber også. Messi tog en kæmpe del af presset fra alle. Jeg tror personligt ikke, at Xavi bare sådan kan vende alt. Men altså, nu vil genpres være der. De vil spille som kollektiv. Det bliver spændende, hvad undskyldningerne bliver. Der er allerede startet en. Koeman er problemet og løsningen er Xavi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster