10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Parla
Indlæg: 782
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Parla »

:cry:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Blev han ikke stillet et direkte spørgsmål omkring de nye signings? Jeg hørte ikke svaret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Ialocin »

Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 11:49 am
Ialocin skrev:
fre aug 06, 2021 11:49 am
Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 11:41 am
SparetireDad skrev:
fre aug 06, 2021 11:39 am
Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 11:35 am
SparetireDad skrev:
fre aug 06, 2021 11:34 am
Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 11:31 am
Jeg har ingen anelse om hvad du snakker om med at blive "called". Jeg har vitterligt ikke de store følelser for griez. Jeg synes han bliver omtalt forkert men jeg har på intet tidspunkt lagt skjul på at jeg hellere vil have en anden spiller ind. Det er simpelthen noget vrøvl du er ude i.
Kan I begge tage en kop kaffe eller noget - Pique du “belærte” mig tidligere om, at jeg ikke skulle skrive til alle i forum om, at folk skulle holde kammertonen - nu belærer jeg lidt retur om, at du og din rival ;) er offtopic ifht denne tråd, som omhandler Messi.

Take it elsewhere please ;)
Jeg belærte dig ikke - men du har som sådan ikke rigtigt noget at have sagt.

Og jeg har desuden tydeligvis forsøgt at lukke den...
Har jeg ikke noget at skulle have sagt? Well, arrogance er da heldigvis ikke et issue her.

Men nogle gange er det bare bedre at tie stille end at køre i ring.
Ja præcis men du bliver tydeligvis ved.

Hvis man har noget imod hvad der bliver skrevet herinde så har vi en anmeld-knap. Ellers kan man sende en privat besked. Der er ingen grund til at lege politimand...

Du sidder og diskuterer Griezmann i en tråd om Messi? Holy fuck...
Holy fuck... Nej jeg prøvede flere gange at stoppe.

Du sidder og beder os om at anmelde dig, fordi du er for stædig til at stoppe diskussionen, eller flytter den hen i dens retmæssige tråd. Hvis du ikke kan se, hvor dumt det er, så må du være blind. Bare fordi du sidder og kommentere på forum konstant, så giver det dig ikke særlige beføjelser.

OT: Messi er fortid, og vores klub er kørt økonomisk i sænk. Det virker meget besynderligt, at man har hentet så mange spillere, når vores klubs eksistens hænger i en tynd tråd.
Senest rettet af Ialocin fre aug 06, 2021 11:57 am, rettet i alt 1 gang.

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Emancipator »

i sidste ende fatter jeg simpelthen ikke hvor det går galt med økonomien. Vi fik sindssygt mange penge for Neymar - så brugte vi nogle af dem men at vi lige frem ende med at miste messi til økonomi når vi fik så mange penge for Neymar er simpelthen under alt kritik.

Red
Indlæg: 162
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Red »

Nu kan man da lige så godt gøre det "af" med Pique også og muligvis Alba synes Busquets stadig viser klasse og starte fra ny med talenterne og forhåbentlig en Griezman der stepper op med Fati og Pedri er jeg sikker på vi nok skal klare den efter et par år

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Det er da godt vi stadig har Busi, ellers havde kaptajnerne, som Laporta lige har bedt være eksempler og lede holdet og de unge været Pique og Roberto... Hvordan sidstnævnte stadig er her..

Red
Indlæg: 162
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Red »

Emancipator skrev:
fre aug 06, 2021 11:55 am
i sidste ende fatter jeg simpelthen ikke hvor det går galt med økonomien. Vi fik sindssygt mange penge for Neymar - så brugte vi nogle af dem men at vi lige frem ende med at miste messi til økonomi når vi fik så mange penge for Neymar er simpelthen under alt kritik.
Nogle?? Griez, Dembele, Coutinho og deres kontrakter xD vi har brugt langt laaaaangt over

Kvoller
Indlæg: 5151
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 794 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 11:55 am
Blev han ikke stillet et direkte spørgsmål omkring de nye signings? Jeg hørte ikke svaret.
Det sagde han vi godt kunne nu.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Ialocin skrev:
fre aug 06, 2021 11:55 am
Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 11:49 am
Ialocin skrev:
fre aug 06, 2021 11:49 am
Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 11:41 am
SparetireDad skrev:
fre aug 06, 2021 11:39 am
Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 11:35 am
SparetireDad skrev:
fre aug 06, 2021 11:34 am
Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 11:31 am
Jeg har ingen anelse om hvad du snakker om med at blive "called". Jeg har vitterligt ikke de store følelser for griez. Jeg synes han bliver omtalt forkert men jeg har på intet tidspunkt lagt skjul på at jeg hellere vil have en anden spiller ind. Det er simpelthen noget vrøvl du er ude i.
Kan I begge tage en kop kaffe eller noget - Pique du “belærte” mig tidligere om, at jeg ikke skulle skrive til alle i forum om, at folk skulle holde kammertonen - nu belærer jeg lidt retur om, at du og din rival ;) er offtopic ifht denne tråd, som omhandler Messi.

Take it elsewhere please ;)
Jeg belærte dig ikke - men du har som sådan ikke rigtigt noget at have sagt.

Og jeg har desuden tydeligvis forsøgt at lukke den...
Har jeg ikke noget at skulle have sagt? Well, arrogance er da heldigvis ikke et issue her.

Men nogle gange er det bare bedre at tie stille end at køre i ring.
Ja præcis men du bliver tydeligvis ved.

Hvis man har noget imod hvad der bliver skrevet herinde så har vi en anmeld-knap. Ellers kan man sende en privat besked. Der er ingen grund til at lege politimand...

Du sidder og diskuterer Griezmann i en tråd om Messi? Holy fuck...
Holy fuck... Nej jeg prøvede flere gange at stoppe.

Du sidder og beder os om at anmelde dig, fordi du er for stædig til at stoppe diskussionen, eller flytter den hen i dens retmæssige tråd. Hvid du ikke kan se, hvor dumt det er, så må du være blind. Bare fordi du sidder og kommentere på forum konstant, så giver det dig ikke særlige beføjelser.

OT: Messi er fortid, og vores klub er kørt økonomisk i sænk. Det virker meget besynderligt, at man har hentet så mange spillere, når vores klubs eksistens hænger i en tynd tråd.
Og så fortsætter vi med personangreb. Som en del af en gruppe der ikke bryder sig om tonen/emnerne herinde sætte du/i godt nok et mærkværdigt eksempel.

Og nu går jeg tilbage til emnet som jeg har prøvet på i noget tid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5151
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 794 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

Kvoller skrev:
fre aug 06, 2021 11:58 am
Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 11:55 am
Blev han ikke stillet et direkte spørgsmål omkring de nye signings? Jeg hørte ikke svaret.
Det sagde han vi godt kunne nu.
Barça president Laporta: “According to our calculations, we can register Memphis Depay, Eric Garcia and Kun Agüero. I hope there will be no problems, also because these players made an effort to join Barça”. 🔴 #FCB #Barça

Antimadridista
Indlæg: 9215
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 11:49 am
Dytrax skrev:
fre aug 06, 2021 11:48 am
Joan Laporta: " We( Messi and Barça) agreed for a 5 year contract. Messi agreed to take salary for 2 years only. (That too with a 50% wage cut, and decided to serve rest 3 years for free). But Laliga regulations made it impossible."
Det giver ingen mening? Virkelig underligt.
Så reelt kun 20% af oprindelig løn…eller menes der at de sidste 3 år, ser de på senere??

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Kvoller skrev:
fre aug 06, 2021 11:58 am
Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 11:55 am
Blev han ikke stillet et direkte spørgsmål omkring de nye signings? Jeg hørte ikke svaret.
Det sagde han vi godt kunne nu.
Ah ok. Det er da i det mindste noget!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Antimadridista skrev:
fre aug 06, 2021 11:59 am
Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 11:49 am
Dytrax skrev:
fre aug 06, 2021 11:48 am
Joan Laporta: " We( Messi and Barça) agreed for a 5 year contract. Messi agreed to take salary for 2 years only. (That too with a 50% wage cut, and decided to serve rest 3 years for free). But Laliga regulations made it impossible."
Det giver ingen mening? Virkelig underligt.
Så reelt kun 20% af oprindelig løn…eller menes der at de sidste 3 år, ser de på senere??
Det første tror jeg. Messi har virkelig forsøgt at forlænge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5151
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 794 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

Jeg tror mere og mere at det rent faktisk er slut :cry:

Red
Indlæg: 162
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Red »

Det der slår mig mest når man hører dette er hvor elendige vi er til at sælge spillere vi får jo intet for dem, kald mig romantikker men hvad sker der lige for det Neymar var jo ikke engang os men PSG

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster