10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Men spørgsmålet står stadig - hvorfor laver man ikke bare en symbolsk aftale og finder en løsning når pengene giver mening?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 11:13 am
Men spørgsmålet står stadig - hvorfor laver man ikke bare en symbolsk aftale og finder en løsning når pengene giver mening?
Fordi det handler om pres på Tebas?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Laporta har også lige sagt, at La Liga kunne være mere fleksible. (Det er da et vink med en vognstang)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Det kunne være... Men jeg synes Laporta virker en smule påvirket. Mere end jeg troede han ville være.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 11:03 am
SpillerSomMESSI skrev:
fre aug 06, 2021 11:00 am
Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 10:57 am
Uden griez var vi ikke kommet forbi granada. Og uden hans indlæg mod sevilla var vi også ude. Han var den mest afgørende spiller for vores CdR.
Sådan kan du vende det med De Jong, Messi, Martin også…

Du er håbløs romantiker, men fred være med det. Griezmann skal roses for det han gør, ikke for det de andre gør.
Nej det kan man ikke. Greiz var altafgørende for at vi vandt CdR. Han var alene afgørende for at vi kom forbi Granada. Han havde en afgørende fod mod Sevilla og i finalen lavede han første mål som åbnede op for kampen.

Hvad det sidste går ud på vej jeg ikke. Det virker igen igen som om du har nogle ting du skal læsse af.

Så det er mere afgørende at Griez scorer i sidste minut end en anden spiller scorer før i kampen som ikke sender os ud i at skulle afgøre det i sidste minut - og hvad med alle de andre kame hvor HAN ikke var afgørende men en anden?

Griez scorede ikke på indlægget, det gjorde en anden spiller, hvis den anden spiller ikke havde scoret på indlægget havde Griez ikke været vigtig. Hvem lavede forøvrigt oplægget til Griez mod Granada?

De Jong, Messi, Pedri og Martin var mindst ligeså vigtige, hvis ikke vigtigere end Griezmann i den turnering.. det var blot en turnering hvor Griez ikke skuffede fælt som han gjorde i alle de andre turneringer desværre.

Han skal have kredit for at have lavet et rigtig godt bidrag til CDR titlen, men at han var vores vigtigste spiller i den turnering er i min bog at vinkle den som en spin doctor der er agent for Griezmann.

Du er romantiker, og vil ikke rigtig stå ved at du er called, og det kan jeg da godt forstå, for så er det jo dine følerlser istdet for fakta der dirigerer dine indlæg her om Griezmann, hvilket er mega tydeligt for mange.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Red
Indlæg: 162
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Red »

Jeg syntes han er meget klar omkring det IKKE er en strategi med pres på la liga

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

De har nok været klar over alt det her i lidt længere tid, end de gerne vil give udtryk for.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Kan situationen vendes? Spørger en journalist.

Laporta; Jeg vil ikke give falske forhåbninger.

(Men ikke entydigt nej...)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

SpillerSomMESSI skrev:
fre aug 06, 2021 11:16 am
Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 11:03 am
SpillerSomMESSI skrev:
fre aug 06, 2021 11:00 am
Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 10:57 am
Uden griez var vi ikke kommet forbi granada. Og uden hans indlæg mod sevilla var vi også ude. Han var den mest afgørende spiller for vores CdR.
Sådan kan du vende det med De Jong, Messi, Martin også…

Du er håbløs romantiker, men fred være med det. Griezmann skal roses for det han gør, ikke for det de andre gør.
Nej det kan man ikke. Greiz var altafgørende for at vi vandt CdR. Han var alene afgørende for at vi kom forbi Granada. Han havde en afgørende fod mod Sevilla og i finalen lavede han første mål som åbnede op for kampen.

Hvad det sidste går ud på vej jeg ikke. Det virker igen igen som om du har nogle ting du skal læsse af.

Så det er mere afgørende at Griez scorer i sidste minut end en anden spiller scorer før i kampen som ikke sender os ud i at skulle afgøre det i sidste minut - og hvad med alle de andre kame hvor HAN ikke var afgørende men en anden?

Griez scorede ikke på indlægget, det gjorde en anden spiller, hvis den anden spiller ikke havde scoret på indlægget havde Griez ikke været vigtig. Hvem lavede forøvrigt oplægget til Griez mod Granada?

De Jong, Messi, Pedri og Martin var mindst ligeså vigtige, hvis ikke vigtigere end Griezmann i den turnering.. det var blot en turnering hvor Griez ikke skuffede fælt som han gjorde i alle de andre turneringer desværre.

Han skal have kredit for at have lavet et rigtig godt bidrag til CDR titlen, men at han var vores vigtigste spiller i den turnering er i min bog at vinkle den som en spin doctor der er agent for Griezmann.

Du er romantiker, og vil ikke rigtig stå ved at du er called, og det kan jeg da godt forstå, for så er det jo dine følerlser istdet for fakta der dirigerer dine indlæg her om Griezmann, hvilket er mega tydeligt for mange.
Jeg gider ikke bruge mere tid på at mundhugges med dig. Du har tydeligvis nogle følelser i klemme og der skal afreageres. Men det gider jeg ikke bruge tid på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 11:03 am
SpillerSomMESSI skrev:
fre aug 06, 2021 11:00 am
Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 10:57 am
Uden griez var vi ikke kommet forbi granada. Og uden hans indlæg mod sevilla var vi også ude. Han var den mest afgørende spiller for vores CdR.
Sådan kan du vende det med De Jong, Messi, Martin også…

Du er håbløs romantiker, men fred være med det. Griezmann skal roses for det han gør, ikke for det de andre gør.
Nej det kan man ikke. Greiz var altafgørende for at vi vandt CdR. Han var alene afgørende for at vi kom forbi Granada. Han havde en afgørende fod mod Sevilla og i finalen lavede han første mål som åbnede op for kampen.

Hvad det sidste går ud på vej jeg ikke. Det virker igen igen som om du har nogle ting du skal læsse af.
Og hvis ikke Griz havde spillet den kamp, så havde en anden. Hvad har vi vundet med Griz på holdet? Nej, vel. Det er utroligt, hvordan du kan vinkle ting til at passe i dine egne forestillinger. Men det ved jeg jo efterhånden. Griz har været en økonomisk og sportslig katastrofe waiting to happen fra day one og nu ser vi så sådan for alvor resultatet af Bartomeu´s sindssyge handlinger. Og ja, jeg mener sindssyg.

Man står tilbage med et hold, som på alle måde er fuldstændig i disharmoni og som på ingen måde kan spille den fodbold, JEG gerne vil se Barca spille og hvis de kommer til det inden for et par år, så har det INTET med Griz at gøre, men på trods af ham. Jeg ved godt at du har en drøm om at hele truppen arbejder på lige fod, uden stjerner og vandbærer og det er også fint, men det må ikke blive på bekostning af spillestilen. Der skal være skønhed og et teknisk niveau, der overgår målet og sejrene. Det andet er der masser af hold, der praktiserer og det er lige præcis der, hvor Barca adskiller sig fra resten. Det eneste positive i truppen lige nu, er de unge.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Nyhuus »

Der fik vi forklaringen. Klubben prøvede faktisk at aftale en kontrakt på 2 år, hvor lønnen først ville blive betalt om 5 år. Men den blev ikke godkendt af Tebas.....................

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

''En ny æra starter nu''...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Måske jeg har selektiv hørelse, men jeg synes, at der - mellem linjerne - tales direkte til Tebas og deres regler og stramninger, der nu umuliggør at Messi fortsætter.

Jeg tror ikke, at det hele slutter her.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Champione »

Nyhuus skrev:
fre aug 06, 2021 11:19 am
Der fik vi forklaringen. Klubben prøvede faktisk at aftale en kontrakt på 2 år, hvor lønnen først ville blive betalt om 5 år. Men den blev ikke godkendt af Tebas.....................
Ikke helt - han mente en 2 årig løn på nuværende aftale - betalt over en 5 årig kontrakt.

Hvilket er lovligt i andre ligaer. Ikke i vores forbund.

Så forhandlede vi igen for at møde kravene igen - men med samme udfald.

Kæmpe stikpille mod Tebas og forbundet.
Det er her hele problemstillingen ligger.

Og Messi lejren har været forhandlingsvillige hele vejen igennem.
Senest rettet af Champione fre aug 06, 2021 11:23 am, rettet i alt 2 gange.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »



''Messi fortjener verden. Jeg er ked af det, men vi gjorde det bedste for Barca''.

Messi må være knust, at det skulle ende sådan her.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster