10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Der er ingen overraskelse over, at visse folk er enige om, at Messi skulle spille næsten gratis, men de andre, der ikke smutter, skal jo ikke ned i løn eller gå på kompromis. Det er helt sort. Messi har gjort rigeligt og har betalt klubben tilbage for længst.

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Madameskrald »

Det kammer øjensynligt ret meget over for dig.

Jeg har ikke skrevet noget om kærlighed eller andet.. det er egentlig ret basal matematik fra mit perspektiv. Man har x antal kroner, Messi vil gerne have y antal kroner og x < y

Altså går regnestykket ikke op. I det scenarie er der to løsninger - Barcelona kan øge sin indkomst eller sænke sin udgifter her og nu, eller Messi kan justere på sine krav.

Mao., så syntes jeg, at det er rigtigt fint, at vi ikke bare kan gribe til kassekreditten i denne sammenhæng. Når alt kommer til alt, så ser jeg hellere, at Barcelona reformere økonomien og slipper Messi, end den økonomiske ruin fortsætter.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Messi har justeret sine krav. Han skal jo ikke være den eneste, der bliver ved med at justere og justere. Men altså, lad os være ærlige, du er da ligeglade med, om han er her eller ej. Han er nærmest roden til alle problemerne i klubben hos dig.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 620
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af PeterPedal »

SpillerSomMESSI skrev:
fre aug 06, 2021 7:21 am
I to!

Nej lad os tage den endnu længere.. Messi er jo the culprit her i følge jer, hans kærlighed til Barca burde få ham til at spille gratis (ligesom alle de andre spillere også tilsyneladende er villige til)

Nej jeg er chokeret over at i ikke finder det aldeldes upassende at Messis kærlighed til Barca ikke prompte får ham til at tilbyde at betale for at spille - samt selv købe en spiller mere til holdet! Han har jo tjent penge nok den griske mand.

Føj hvor er Messi en led pengrisk mand altså, alt peger på at det hele sejler pga af ham, alle de dårlige indkøb, resultaterne, ibgen genpres, dårlige trænere, Barcas økonomi, dårlige forsvarsspillere... Hvor blir det altså godt når Barca kan slippe af med den idiot!

Det er iøvrigt meget fair at alle de andre ikke tilbyder at spille gratis i denne penible økonomiske situation,,, men Messi den gamle skurk der bremser alt sportsligt og økonomisk for Barca skal jo partout spille enten gratis eller også give penge for det.

Tak for i aften. Jeg skal have soya i rullen, som man siger!
Sarkasme kan være ganske underholdende. Hvis den rammer. Det gør den så ikke her.

Jeg er på ingen måde Messi-hader, og jeg har ingen problemer med at han har tjent en ubegribeligt masse penge på at spille fodbold, for han har også leveret varen.

Jeg er bare så pissetræt af at man skal høre alt det der om at han elsker klubben, og at han gerne vil spille for Barcelona og bla bla. bla. Hvis han vil spille for Barcelona, så ligger den lige til venstrebenet lille Leo. Det er ikke så svært.

Jeg tror vi er mange, der i løbet af vores arbejdsliv har stået i en situation, hvor vi kunne vælge mellem flere jobs. Og så er det jo man skal gøre op med sig selv, om man vil vælge det med den højeste løn eller det med det mest spændende projekt eller opgaver eller udfordringer eller de bedste kolleger. Jeg har selv stået i en situation, hvor jeg valgte et firma der tilbød 17k mindre om måneden end et andet - fordi jeg ville det, og fordi de 17k selvfølgelig var attraktive, men ikke afgørende for om jeg ville kunne betale min husleje og give børnene mad på bordet.

Så kære Messi - elsker du Barca eller har din kærlighed en pris, der vil knække den klub du siger, du elsker?

Det er vel dér, den står ... sådan ca. Er det de ekstra millioner i banken - oven i alle dem der står der i fovejen - der betyder mest?

Hvem er det, der ikke har råd til hvem?

Er det Barca der ikke har råd til at betale Messis løn, eller er det Messi der ikke har råd til at spille for den klub han angiveligt elsker?
Senest rettet af PeterPedal fre aug 06, 2021 7:45 am, rettet i alt 1 gang.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Puyol on Instagram: "Thank you very much for everything Leo, we can never thank you for everything you have given us, I wish you the best. Visca El Barça💙❤️"

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Messi er gået ned med næsten 50%. Og vi aner ikke, hvilke udgifter, manden har. Lønninger til alle mulige mennesker, der arbejder for ham. Det er surrealistisk, at de 50% fuldkommen bliver overset eller fejet væk.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

🚨 | Messi, Barça and PSG update

What’s really happened between Lionel Messi and Barça... with PSG in direct talks.

Lionel Messi was in Barcelona yesteday with his father Jorge to sign the contract until June 2026.

There was no tension or problem about team, market strategies or Cristian Romero deal... total verbal agreement was reached with Messi since weeks.

Barcelona also had an official statement and announcement scheduled on Thursday evening to celebrate Leo Messi signing until 2026. 🔵🔴

After further contacts with La Liga during the day, Barcelona told Messi they’re blocked by La Liga financial rules & they’re not able/allowed to sign his contract now.

Barcelona will have issues also with other players to be registered after La Liga rules.

Leo Messi appreciated Laporta’s honesty during the meeting and he was shocked after forced decision by Barça.

Paris Saint-Germain have already started direct contacts with Messi after they had many approaches turned down months ago to sign Leo... because his only priority was Barça. 🇫🇷

[Fabrizio Romano]

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 620
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af PeterPedal »

Kubala skrev:
fre aug 06, 2021 7:46 am
Messi er gået ned med næsten 50%. Og vi aner ikke, hvilke udgifter, manden har. Lønninger til alle mulige mennesker, der arbejder for ham. Det er surrealistisk, at de 50% fuldkommen bliver overset eller fejet væk.
Jeg synes det er synd for Messi, at han har sat sig selv i så store udgifter. Kandidat til Luksusfælden?
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor er det fjollet at man bliver gjort til Messi-hader fordi man ikke nødvendigvis følger strømmen. Man kan godt elske Messi og stadig mene at andre løsninger/scenarier er bedre for klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Red
Indlæg: 162
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Red »

PeterPedal skrev:
fre aug 06, 2021 7:54 am
Kubala skrev:
fre aug 06, 2021 7:46 am
Messi er gået ned med næsten 50%. Og vi aner ikke, hvilke udgifter, manden har. Lønninger til alle mulige mennesker, der arbejder for ham. Det er surrealistisk, at de 50% fuldkommen bliver overset eller fejet væk.
Jeg synes det er synd for Messi, at han har sat sig selv i så store udgifter. Kandidat til Luksusfælden?
Ja hvordan vil han nogensinde overleve dette😰 altså han brugte jo alle de 70-100 mil EUR hvert år det gik lige i 0

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Dytrax skrev:
fre aug 06, 2021 7:46 am
🚨 | Messi, Barça and PSG update

What’s really happened between Lionel Messi and Barça... with PSG in direct talks.

Lionel Messi was in Barcelona yesteday with his father Jorge to sign the contract until June 2026.

There was no tension or problem about team, market strategies or Cristian Romero deal... total verbal agreement was reached with Messi since weeks.

Barcelona also had an official statement and announcement scheduled on Thursday evening to celebrate Leo Messi signing until 2026. 🔵🔴

After further contacts with La Liga during the day, Barcelona told Messi they’re blocked by La Liga financial rules & they’re not able/allowed to sign his contract now.

Barcelona will have issues also with other players to be registered after La Liga rules.

Leo Messi appreciated Laporta’s honesty during the meeting and he was shocked after forced decision by Barça.

Paris Saint-Germain have already started direct contacts with Messi after they had many approaches turned down months ago to sign Leo... because his only priority was Barça. 🇫🇷

[Fabrizio Romano]
= Det er la liga og de spillere klubben ikke kan komme af med skyld.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SparetireDad »

Gutter, kan vi i det mindste ikke blive enige om, at vi skal "holde sammen" i de her svære tider?

Synes vi skal holde os for gode til, at piske en dårlig fan-stemning op herinde. Sarkasme og ironi er altid godt - så længe vi ikke ender med at køre på hinanden.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

SparetireDad skrev:
fre aug 06, 2021 8:03 am
Gutter, kan vi i det mindste ikke blive enige om, at vi skal "holde sammen" i de her svære tider?

Synes vi skal holde os for gode til, at piske en dårlig fan-stemning op herinde. Sarkasme og ironi er altid godt - så længe vi ikke ender med at køre på hinanden.
Enig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Det går ret meget en vej det der. Der er tydeligvis nogle herinde der, forståeligt, har svært ved at håndtere dette. Og derfor prikker de til dem der ikke nødvendigvis ser det som klubbens undergang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »

Jeg er heartbroken, jeg har fået 4 timers søvn.. Har mest af alt lyst til at ligge i min seng og glo ind i en væg.. Og nu skal jeg på arbejde og virke overskuds artig..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster