10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Hvis dette seriøst er måden, man ender Messis Barcelonadage på i klubben. Hvis dette seriøst er måden, at vi fans skal trækkes igennem så smertelig en disrespekt af det mest unikke forhold mellem fans, klub og en fodboldspiller verden har set….

… Så var jeg Barcafan fra 2000-2021. Slut.

Jeg har svært ved at genkende noget som helst af det jeg forelskede mig i. Og jeg har svært ved at motivere mig til, at genfinde kærligheden.

Jeg kan bare mærke, at hvor nogen brugere allerede drøfter de sportslige konsekvenser.. Så kan jeg slet ikke hive mig op til at gå op i det sportslige aspekt - Messi har givet mig SÅ meget lykke, at det virker helt urimeligt at det ender så abrupt her!!
Forumlegende

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tors aug 05, 2021 10:36 pm
Så kan man lige så godt tage skridtet fuldt ud. Send hele banden afsted og behold kun talenterne. Lige nu virker det idiotisk at man har skrevet med Agüero og Depay. De skulle have været med til at skabe et hold, der kunne vinde noget. Nu er det bare nytteløst og man kan ikke bruge dem til en skid. Nu kan man lige så godt tage en sæson uden nogen stjerner overhovedet. Behold de unge og De Jong :cool: det må være det nye motto.
Det tror jeg også man gør når pengene er der til det. Og jeg er helt enig omkring aguero. Han var et dumt køb fra starten. Også selvom Messi stadig var i klubben. Depay synes jeg dog var ok - fin alder, lav kontrakt og chancen værd.

Jeg vil også klart holde griez som uden Messi kan få den rolle han skal have. Og selvfølgelig MAtS.
Der ingen grund til at beholde så dyre spillere, når man ingen chance har for at vinde noget og Griz skal IKKE have Messi´s rolle! Han er ikke værdig til den og det handler ikke om Messi, men om spillestil. Mats kan man tjene penge på og man har to gode talenter at bygge på. Kør på med talenterne denne sæson og så byg på fra næste. Måske man allerede kan nå at gøre lidt i denne. Damgaard f.eks. Han har den spillestil, der skal til og nu vil det give mere mening.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

SpillerSomMESSI skrev:
tors aug 05, 2021 10:46 pm
Kubala skrev:
tors aug 05, 2021 10:39 pm
Selvfølgelig skal Messi ikke spille for et slik eller lave symbolske kontrakter. Han har givet rigeligt til klubben. Jeg vidste, at man ville vende snakken på det. Han skal simpelthen spille for 10% af lønnen. Kom nu lige. Hvorfor skrider de andre tåber ikke bare? De leverer intet og får en fed løn. Og det virker da absolut som endestationen for Barca og Messi, når man så direkte melder ud. Alle de der spekulationer virker for underlige og urealistiske.
De spillere som ikke bidrager med noget - må have en dårlig smag i munden hvis de indirekte har fået Messi til ikke at kunne blive i klubben pga.de insisterer på at blive.
De er da ligeglade. De tænker på dem selv. Sådan er det. Barto og co. har virkelig skadet klubben. De kørte også smædekampagner mod Messi, som umiddelbart har betalt sig hos visse fans. Og visse fans forsvarede dem(Barto og co.) også til døden, lige indtil, man ikke kunne forsvare dem, da alt kom frem. Barca sejler fuldkommen takket være den tidligere ledelse.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af EasyBuddhist »

Daluigi skrev:
tors aug 05, 2021 10:47 pm
Hvis dette seriøst er måden, man ender Messis Barcelonadage på i klubben. Hvis dette seriøst er måden, at vi fans skal trækkes igennem så smertelig en disrespekt af det mest unikke forhold mellem fans, klub og en fodboldspiller verden har set….

… Så var jeg Barcafan fra 2000-2021. Slut.

Jeg har svært ved at genkende noget som helst af det jeg forelskede mig i. Og jeg har svært ved at motivere mig til, at genfinde kærligheden.

Jeg kan bare mærke, at hvor nogen brugere allerede drøfter de sportslige konsekvenser.. Så kan jeg slet ikke hive mig op til at gå op i det sportslige aspekt - Messi har givet mig SÅ meget lykke, at det virker helt urimeligt at det ender så abrupt her!!
Jeg forstår dig! Jeg er også rasende! Jeg koger indvendig, kan jeg love dig
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Men altså, nu får man da genpres for alle pengene.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Endelig vender han hjem til sine rødder.
Nu bliver argentinsk liga meget mere spændende og Leos næste drøm må være at vinde mesterskabet med Newell's Old Boys.
Men han er culé for life og vi glemmer ham aldrig.
Jeg håber ikke at klubben afholder en afskedsfest da det bliver mega hårdt og rørende for alle barca fans
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »



??

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Alias-A »

Det her virker simpelthen for random til at det kan passe.
Der må foregå nogle vilde ting bag kulisserne som vi forhåbentlig snart bliver klogere på.
93' Iniesta

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SIOUX »

Så blev ferien da lige ødelagt :| :sad:

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Madameskrald »

Wow, væk fra computeren en hel dag, og så åbne op for dette drama!

Kan det virkelig være et farvel til en levende legende?

Der må vel være noget forventet økonomi, der er gået i vasken - jf. Laporta har brugt hver eneste tænkelige lejlighed til at understrege, at man genskrev med Messi.

De sportslige konsekvenser er spændende - men nok ikke lige for nu med alle følelserne i spil.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Madameskrald »

Dette er naturligvis også en mulighed

https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-08-05 ... essi-nyhed

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Ja det har vi vendt.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »


ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ladislau »

Det er på alle måder helt forkert.
Ikke bare han skal væk, hvilket er uvirkeligt i sig selv, men især efter sidste års saga…

Det føles godtnok tomt

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

The deal with Messi was done. Messi is in shock. Barça will try to put pressure on La Liga. Many are monitoring his situation, but it's difficult for another club to sign him due to his salary. It may change. But currently, Messi has left Barça. Let's see.

[@FabrizioRomano]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster