10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

Piquénbauer skrev:
tors aug 05, 2021 8:08 pm
Tanken om at det er for at lægge pres på la liga er ikke helt dum. Der kommer pres fra flere kanter nu. La liga klubberne er heller ikke tilfreds med at miste en spiller af den kaliber.
Undskyld, men jeg synes sgu det er lidt råddent, hvis La Liga ændrer deres regler for Barca og Messi's skyld. Selvfølgelig vil jeg beholde ham, men altså..

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Filten »

Må være fedt for agureo at komme til Barca for at spille med Messi og nu det her…
Også har vi spillere som vil blive i klubben som vi ikke kan bruge til en dyt..
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror det er for at presse la liga… Det bliver jeg mere og mere sikker på. Måden teksten er formuleret på smider alt ansvar over på la liga.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Kvoller skrev:
tors aug 05, 2021 8:10 pm
Piquénbauer skrev:
tors aug 05, 2021 8:08 pm
Tanken om at det er for at lægge pres på la liga er ikke helt dum. Der kommer pres fra flere kanter nu. La liga klubberne er heller ikke tilfreds med at miste en spiller af den kaliber.
Undskyld, men jeg synes sgu det er lidt råddent, hvis La Liga ændrer deres regler for Barca og Messi's skyld. Selvfølgelig vil jeg beholde ham, men altså..
Tja der er flere spanske klubber der lider. Jeg synes det er underligt at man ikke tager en smule hensyn.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Barca's statement is to put pressure on Tebas, the game continues. [@sport]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Det ville være en ekstrem måde at presse dem på, officiel udmelding om at han ikke forstætter?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Det er et stort spil. CVC penge vil betyde et farvel til ESL. Det vil man ikke. Men uden CVC kan man ikke forlænge med Messi. Så nu presser man tebas.

Jeg tror hele lortet er planlagt. Alle rygterne, aftalen på plads, Messi og far til Barcelona for at underskrive og så buhu vi kan ikke pga la liga.

Normalt ville man tage denne beslutning helt til sidst så man ved at det bare ikke kan lade sig gøre. Men der er stadig tid og derfor virker det suspekt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:
tors aug 05, 2021 8:19 pm
Det er et stort spil. CVC penge vil betyde et farvel til ESL. Det vil man ikke. Men uden CVC kan man ikke forlænge med Messi. Så nu presser man tebas.

Jeg tror hele lortet er planlagt. Alle rygterne, aftalen på plads, Messi og far til Barcelona for at underskrive og så buhu vi kan ikke pga la liga.

Normalt ville man tage denne beslutning helt til sidst så man ved at det bare ikke kan lade sig gøre. Men der er stadig tid og derfor virker det suspekt.
Helt til sidst kan vel ikke ske, ift at Messi skulle lande en ny aftale med anden klub. Men Messi lejren er påfaldende stille, så der foregår nok et eller andet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Flere journalister begynder at skrive det nu - det er for at presse tebas.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SparetireDad »

Piquénbauer skrev:
tors aug 05, 2021 8:19 pm
Det er et stort spil. CVC penge vil betyde et farvel til ESL. Det vil man ikke. Men uden CVC kan man ikke forlænge med Messi. Så nu presser man tebas.

Jeg tror hele lortet er planlagt. Alle rygterne, aftalen på plads, Messi og far til Barcelona for at underskrive og så buhu vi kan ikke pga la liga.

Normalt ville man tage denne beslutning helt til sidst så man ved at det bare ikke kan lade sig gøre. Men der er stadig tid og derfor virker det suspekt.
Jeg er HELT enig. Der kommer til at ske noget de næste dage. Jeg tror simpelthen ikke på det andet - det lugter så langt væk af, at der er noget taktisk bag. Klubbens officielle udmelding er så kort og ekstraordinært meget formel til, at det virker 100% definitivt.

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Emancipator »

Altså det kan også vendes til at hverken Barca eller Messi i realiteten får skylden for at han faktisk har ville forlade klubben.

pipelord123
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre mar 19, 2021 12:51 am
Har takket: 42 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af pipelord123 »

Jeg tør simpelthen ikke tro på det, jeg er så ked af det. Er i længere tid blevet mere overbevist af Piquenbauer om tanken med Barca uden Messi, men at det alligevel nu er (næsten) faktum er alligevel for meget på sådan en aften…

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

SparetireDad skrev:
tors aug 05, 2021 8:24 pm
Piquénbauer skrev:
tors aug 05, 2021 8:19 pm
Det er et stort spil. CVC penge vil betyde et farvel til ESL. Det vil man ikke. Men uden CVC kan man ikke forlænge med Messi. Så nu presser man tebas.

Jeg tror hele lortet er planlagt. Alle rygterne, aftalen på plads, Messi og far til Barcelona for at underskrive og så buhu vi kan ikke pga la liga.

Normalt ville man tage denne beslutning helt til sidst så man ved at det bare ikke kan lade sig gøre. Men der er stadig tid og derfor virker det suspekt.
Jeg er HELT enig. Der kommer til at ske noget de næste dage. Jeg tror simpelthen ikke på det andet - det lugter så langt væk af, at der er noget taktisk bag. Klubbens officielle udmelding er så kort og ekstraordinært meget formel til, at det virker 100% definitivt.
Der sker sikkert mere, men at det ender lykkeligt, er imo et stejlt bjerg herfra….

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Nogen der ved noget der minder om facts ang hvor langt de økonomisk er/var fra hinanden. Forhåbentlig ikke noget der ligger indenfor Griez’ løn….. :|

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

pipelord123 skrev:
tors aug 05, 2021 8:32 pm
Jeg tør simpelthen ikke tro på det, jeg er så ked af det. Er i længere tid blevet mere overbevist af Piquenbauer om tanken med Barca uden Messi, men at det alligevel nu er (næsten) faktum er alligevel for meget på sådan en aften…
Det er det også for mig. Jeg ville have det blev gjort på en ordentlig måde og det er dette ikke.

Men jeg tror som sagt ikke på det. Det lugter af fusk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster