Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Filten
Indlæg: 1796
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 180 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

nosslo15 skrev:
søn aug 01, 2021 6:05 pm
Måske man kunne bytte Roberto for en back?
Og lenglet med i byttet
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Det også noget fis med at der skal en venstrefoddet CB. Real har kørt i ti år uden, Bayern har Hernandez, men bruger ham ikke og City bruger Stones og Dias, som begge er højrefoddet.i det hele taget, så er der mange klubber, hvor det ikke bliver skænket en tanke. Det handler om relationer i en backkonstellation, ikke om, hvilken fod du bruger.

Jeg så helst AC i Barca, men Lisandro Martinez er også et godt bud. I øvrigt, så er Romero heller ikke venstrebenet, men bliver ofte brugt til venstre, også i et tremandsforsvar.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1579
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:
søn aug 01, 2021 2:22 pm
Lisandro Martínez fra Ajax er ret spændende… Men nej jeg har ingen anelse om hvordan man skulle få sådan en aftale på plads.
Han skulle ikke være vanvittigt dyr. En 20-25 mio euro.

Men man ikke pille håret af en skaldet 😂
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7070
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1840 gange
Blevet takket: 1095 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Samuel Umtiti will leave Barcelona in the coming weeks. The club is convinced they will find a new home for the centre-back, although it's not proving easy. Umtiti has given the green light to going on loan, but has certain conditions which make it tough. The Frenchman wants to choose his destination and aspires to join a club in the Champions League or fighting for silverware. For now, that option has not arrived and he's turned down offers Barça would have accepted. [sport]

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Skal man ikke lige stoppe lidt op med de der indkøb? Man kan jo ikke komme af med nogen? Hvorfor går man så efter spillere til forsvaret, midt osv., når man ikke kan komme af med nogen? Det virker absurd. Jeg er lidt nervøs for, at man ikke kan underskrive med Messi. Det vil selvfølgelig gøre visse folk tilfredse, men det vil også være skidt.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Og Umtitis krav er da også vanvittige, hvis der hold i rygterne. Omkring sølvtøj og CL. Manden har været skadet og har underpræsteret i tre sæsoner nu. Det er som om, han mangler realitetssans.

nosslo15
Indlæg: 1015
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
søn aug 01, 2021 6:25 pm
Det også noget fis med at der skal en venstrefoddet CB. Real har kørt i ti år uden, Bayern har Hernandez, men bruger ham ikke og City bruger Stones og Dias, som begge er højrefoddet.i det hele taget, så er der mange klubber, hvor det ikke bliver skænket en tanke. Det handler om relationer i en backkonstellation, ikke om, hvilken fod du bruger.

Jeg så helst AC i Barca, men Lisandro Martinez er også et godt bud. I øvrigt, så er Romero heller ikke venstrebenet, men bliver ofte brugt til venstre, også i et tremandsforsvar.
AC. kunne være fedt, men han spiller jo også til højre. Somregel. Også kan jeg heller ikke se, hvordan vi skulle kunne erhverve ham?

Men du har selvfølgelig ret, at det i det centrale forsvar handler om kemi mere end om, hvilken fod man bruger.

Håber i hvert fald at man satser på Mingueza, Araujo og Garcia fremfor Pique, Lenglet og Umtiti.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7070
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1840 gange
Blevet takket: 1095 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ilaix Moriba has until Sunday to accept Barça's new offer or he risks playing for the reserves next season. [MD]

Kvoller
Indlæg: 5134
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 579 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Barcelona fear that Chelsea is the reason as to why talks with Ilaix Moriba aren't progressing as planned. The English side would be in a position to offer the player up to three times the salary that Barça are able to offer him. [sport]
Så pis dog af

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7070
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1840 gange
Blevet takket: 1095 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Umtiti's departure is complicated. The club and Koeman have made it clear that he is not in their plans.

Umtiti's agent negotiates an exit but the player insists on staying.

[Mundo Deportivo]
Uønsket af klub og træner.

Spillers logik; "Jeg bliver sgu."

Antimadridista
Indlæg: 9161
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 911 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
man aug 02, 2021 3:42 pm
Umtiti's departure is complicated. The club and Koeman have made it clear that he is not in their plans.

Umtiti's agent negotiates an exit but the player insists on staying.

[Mundo Deportivo]
Uønsket af klub og træner.

Spillers logik; "Jeg bliver sgu."
Ja det er det jeg siger…de er nogle skammelige moth…….

Man mister nogle procent af sin bold dedikation!

nosslo15
Indlæg: 1015
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Jeg ved godt, at jeg nok bliver upopulær, når jeg siger dette - og selvfølgelig ønsker jeg også, at vi kunne komme af med ham og en del andre spillere.

Men mange fodbold spillere vokser op under økonomiske vilkår, kun meget få oplever i Danmark og så, kan man vel ikke fortænke dem i, at de tænker, at de skal tjene så meget som muligt imens de kan.

Eller hvad?

Kvoller
Indlæg: 5134
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 579 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

nosslo15 skrev:
man aug 02, 2021 6:49 pm
Jeg ved godt, at jeg nok bliver upopulær, når jeg siger dette - og selvfølgelig ønsker jeg også, at vi kunne komme af med ham og en del andre spillere.

Men mange fodbold spillere vokser op under økonomiske vilkår, kun meget få oplever i Danmark og så, kan man vel ikke fortænke dem i, at de tænker, at de skal tjene så meget som muligt imens de kan.

Eller hvad?
Næ, jeg kan godt forstå tankegangen. Man går vel altid efter at få den bedste kontrakt. Nogle spillere, har jo tidligere sagt, at de spiller fodbold for pengene (ikke nogen fra vores trup), og da vi selv har givet ham den kontrakt, er han jo i sin gode ret til at blive til den er løbet ud.
Der er nogen der går efter at vinde alt, og nogen går efter at tjene mest muligt, så de og deres familier kan leve, uden finansielle kvaler. Begge dele står jo en frit for. Vi ligger som vi selv, eller som Bartomeu, har redt.

nosslo15
Indlæg: 1015
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Jeg tror også at mange fodboldspillere er underkastede andre familie normer end vi kender til i Danmark.

Altså, at eksempelvis en far (Messi, Neymar) eller en onkel, skal være med til at afgøre eller direkte diktere en ny kontrakt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Joan Laporta: “What Iliax is doing is unacceptable. We have to send a message, we cannot allow players to make such demands. We have helped him to develop, it’s a shame to see how he is behaving. If he doesn’t accept our conditions, he can leave.”
Ikke så meget pis.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster