Stuttgart - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Stuttgart - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm ingen Collado?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Stuttgart - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Hvad sker der for at Collado ikke for spilletid, og han skal op på første holdet :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Stuttgart - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Det fungerer sku ret godt med Griezmann og Depay. Måske vi skulle spare Messis løn? :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Stuttgart - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

If you like pina...
Piquénbauer skrev:
lør jul 31, 2021 8:35 pm
..Collado?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Stuttgart - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

whidgee skrev:
lør jul 31, 2021 8:40 pm
Det fungerer sku ret godt med Griezmann og Depay. Måske vi skulle spare Messis løn? :glad:
Ja det fungerer i en pre sæson mod Stuttgart..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Stuttgart - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

SpillerSomMESSI skrev:
lør jul 31, 2021 8:41 pm
whidgee skrev:
lør jul 31, 2021 8:40 pm
Det fungerer sku ret godt med Griezmann og Depay. Måske vi skulle spare Messis løn? :glad:
Ja det fungerer i en pre sæson mod Stuttgart..
Godt indspark :thumbup:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Stuttgart - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

whidgee skrev:
lør jul 31, 2021 8:42 pm
SpillerSomMESSI skrev:
lør jul 31, 2021 8:41 pm
whidgee skrev:
lør jul 31, 2021 8:40 pm
Det fungerer sku ret godt med Griezmann og Depay. Måske vi skulle spare Messis løn? :glad:
Ja det fungerer i en pre sæson mod Stuttgart..
Godt indspark :thumbup:
Det var nu mere et indkast.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Stuttgart - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Alt i alt synes jeg at det ser mere lovende ud end sidste år også med tanke på de nye fra b holdet som kommer op, det jeg er mest spændt på er om vi kan få et 4 - mands forsvar til at fungere, hvis det skal være 4-3-3.

Kan Araujo fungere sammen med garcia, eller hvad og hvordan med Emerson? Jeg tror og håber på at han er en defensiv opgradering i forhold til Roberto og Dest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Stuttgart - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Problemerne ligger stadig samme steder, som sidste sæson. Piqué er over the hill og kan kun bruges som backup. Lenglet har ikke niveauet og det vil være rigtig fedt at få ham solgt. Roberto er spild af tid, både på HB og på midten. Dest laver nogle kæmpe fejl og Alba holder et godt offensivt niveau, men er svag defensivt, så man er stadig skidt kørende på backsene. Araujo gør det fornuftig, men også han er usikker. I forsvaret står man derfor, lige nu, nøjagtig samme sted, som for to måneder siden.

Man mangler dog stadig at se Garcia og Emerson i aktion og man kan have gode forhåbninger om de vil stabilisere det en del. Men er det nok? Balde er spændende og det er skuffende, han ikke får spilletid i dag, men under alle omstændigheder, kan han ikke betragtes som en forstærkning nu og her. Der er store problemer med at få spillerne solgt til priser, så man får noget ud af handlerne, men en forsvarsforstærkning vil godt nok være velkommen.

Midtbanen og angrebet ser godt ud. Man har mange muligheder begge steder og de ser meget interessante ud. Hvis Pjanic ryger, så vil en forstærkning til midtbanen dog også være godt og gerne en polyvalent en af slagsen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Stuttgart - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Jamen jeg er meget enig i at både midtbane og angreb, ser lovende ud og det var også derfor, jeg rettede fokus på forsvaret.

Det ideelle for mit vedkommende ville være en 3-back kæde, af årsager, som jeg før har skitseret omkring de Jong, at han ville komme mere til sin ret på den plads, fordi han har mange kvaliteter og at vi på samme konto kunne få en extra midtbanespiller, som fordi han kommer fra en anden position, bliver sværere at have med at gøre. Og, så, selvfølgelig den extra sikkerhed og den bedre balance mellem forsvar og midtbane. En af de kvaliteter, som jeg i mit tidligere skriv forsømte at nævne, er hans rolighed på bolden og så hans evner til at komme forbi en mand med den. Disse kvaliteter ville være som sendt fra himlen, når vi bliver presset højt af modstanderen og vi skal bygge op. I gamle dage trak Xavi ofte ned og tog fat i bolden, når vi var pressede. Dette kan de Jong gøre i en libero rolle. Men hvem skulle så spille ved siden af ham? Jeg tænker at Garcia og Araujo spiller samme position - til højre i forsvarets midte, gør de ikke? Eller kunne man måske tænke sig Garcia til venstre for de Jong? Umtiti tror jeg ikke rigtigt på og Lenglet slet ikke, Mingueza er også højrefodet.

Problemet med en centerback til venstre er selvfølgelig også til stede, når, eller hvis, vi skal spille 4-3-3. Kan Garcia måske spille den position? Araujo og Mingueza tror jeg i hvert fald ikke kan. Ellers så skulle der ske mirakuløse ting med Umtitis knæ!

Jeg tror det bedste vi kan er, at håbe på at vi kan købe eller bytte os til en GOD og BILLIG venstrefodet centerback Torres eller Romero, er de ikke venstrebenede?

Alba skal nok holde en sæson endnu, men det kunne være godt med konkurrence og Emmerson håber jeg i hvert fald, er bedre defensivt end Dest og måske er han i virkeligheden også bedre offensivt pga. sin fysik. Dest har nogle lovende kvaliteter bla. gå- på- mod. Altså, at han bliver ved og ved med at forsøge. Og hvis han begynder at lykkes med nogle af sine ting, kan det måske blive rigtigt godt og så kunne han og Emmerson måske supplere hindanden godt på den position. Men umiddelbart tror jeg mere på Emmerson.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Stuttgart - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »



Har I lagt mærke til, at Roberto kalder, at Puig skal løbe videre? Det synes jeg er lidt sjovt at se.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster