Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Der er langt til købmanden. Det er vel fem mennesker vi skal af med, og så Griez oveni. Måske endda Roberto.
Dertil kommer Iliax-gate.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Kubala skrev:
man jul 26, 2021 2:03 pm
Madameskrald skrev:
man jul 26, 2021 10:25 am
Kubala skrev:
søn jul 25, 2021 9:44 pm
Det er helt absurd, at Messi sådan implicit bliver gjort til skurk. Da der var tale om omkring 20% lønnedgang, så var det ikke godt nok. Der ville man have, at han gik ned med 50%. Nu er han gået med til det, men det er heller ikke godt nok. Så er det også svært at gøre visse folk tilfredse herinde. Han skal bare spille helt gratis. :lol: :lol:

De andre klovne vil ikke gå nok ned i lønnen og har virkelig ingen ambitioner samt ikke engang bringer det halve af, hvad Messi gør. Men ja, lad os vende den mod Messi eller noget. :lol: :lol: :lol:
Vil du være sød at trække vejret dybt er par gange, og så læse hvad jeg skriver igen?

Derfra kan du så forklare mig, hvor jeg skriver, at Messi ikke er indstillet på, at gå nok ned i løn. Eller det er Messis skyld.
Kubala skrev:
søn jul 25, 2021 9:49 pm
Og indhold og motivation? Hvor er indholdet og motivationen hos de spillere, man vil af med? Hvilket indhold er der for dem i Barca? De er uønskede. Kan man overhovedet være motiveret et sted, hvor man er uønsket? Kom nu lige. Det handler jo om penge. Hellere sige, at de kun ønsker at blive her, fordi de ønsker den løn, de får. Og det kan Barca så selvfølgelig ikke gøre det store ved, da disse spillere har underskrevet en kontrakt, som forpligter nu. At Barca ikke får valuta for pengene, er, hvad det er.
Her kræver det også lige ilt til hovedet, og så du læser og forstå indlægget.
ladislau skrev:
søn jul 25, 2021 5:44 pm
I det her tilfælde, er det jo heller ikke en ny jobbeskrivelse, men fuldstændig det samme i en ny klub.
Hvis ingen vil betale dem den samme løn, så er der nok også en grund eller to til det.
Og en sidste ting. Ny jobbeskrivelse? Skal de skrælle kartofler i det nye sted eller hvad?
For at skære det ud i pap, så vil Lenglets rolle i AGF formentligt være en lidt anden end i Barcelona (ja, han skal formentligt stadig spille fodbold, men der følger lidt mere med en kontrakt i en fodboldklub skulle jeg mene).
Antimadridista skrev:
søn jul 25, 2021 5:46 pm
Jeg taler ikke om umtiti, Cou etc. Men helt generelt. Dem alle sammen. Alle kender situationen. Det med at sammenligne med alm folk og deres lønninger er bare for fjollet. Det kan ikke sammenlignes.

De der ønskes væk, at de hellere vil sidde på tribunen pga af deres løn og være ugleset og ødelægge resten af deres karriere, det begriber jeg ikke. Det er jo ikke engang nødvendigvis en ulempe at gå ned i løn og få gang i karrieren igen fremfor at gå komplet i stå på tribunen. Hverken økonomisk eller mentalt. Fatter ikke de vil tilsidesætte karrieren for nogle ekstra millioner.

De der ikke skal videre, de der er værdsat. Har de ingen holdning, ønske, håb eller forståelse for at klubben er i eksistentielle problemer..!!!??? Altså folk som pique, Roberto mfl hvor de har skabt deres navn og hvor de ligger deres energi og kærlighed. Er det virkelig vigtigere for dem at have en konto med 130m€ end 115, hvis forskellen er at klubben og dem selv har gode fremtidsudsigter og måske endda med deres økonomiske hjælp vil kunne nå toppen igen mens de er der!!! Plus deres eftermæle i byen for Bussi, pique, Alba ja også Messi..!!?

Det er grådigt. Kontrakt eller ej.
Personligt har jeg ligesom dig et håb om, at de indvilligerer i en lønnedgang, men jeg syntes altså ikke, at man kan kalde dem ud som grådige, fordi de gerne vil opretholde en kontrakt, som klubben har indgået med dem.

Du skal lige indregne i ligningen, at det tidligere er rapporteret, at alle spillere i klubben er gået en del ned i løb, og de har løn tilgode - så der er som udgangspunkt ingen, der ikke har været samarbejdsvillige og blot meler deres egen kage. Nu vil man så have, at udvalgte spillere går yderligere ned i løn - samtidig med, at man køber nye spilleer og skriver nye (dyre) kontrakter på trods af en overophedet økonomi .

Man kan som bekendt ikke have mel og puste samtidig. Med andre ord, så mener jeg, at klubben nu ligger, som den har redt... Og jeg kan ikke blive direkte fortørnet over, at spillerne fastholder deres favorable situation (en situation, som klubben selv har 100 % ejerskab i).

Så kan man mene, at de bør være mere idealistisk og loyale overfor projektet/klubben, men i sidste ende er det for mange blot et arbejde. Og hvis de skal gå meget ned i løn, status, ambitioner osv. efter et eventuelt klubskifte, så kan jeg godt forstå, at de eventuelt vælger at leve drømmen lidt endnu.
Jeg trækker vejret fint, min ven. Og jeg læser og forstår helt fint dine indlæg. Din agenda har jo været at være efter Messi. Ved hver lejlighed. Når det gjaldt Messi og hans enorme kontrakt, så blev der insinueret alt muligt omkring grådighed og pengegriskhed, men nu har piben så fået en anden lyd, hvor der forsvares mht. de spillere, der ikke vil væk.

Og jeg kan ærlig talt ikke se, hvordan det skulle være anderledes at spille fodbold i en anden klub end Barca. Forskellen er vel lønnen. De må sige ja til en mindre løn. I øvrigt er det jo ikke sådan, at de skifter til AGF, vel? Det er jo ikke det, de bliver præsenteret for?

De spillere har det for godt i Barca. De leverer ikke og får en fed løn. Ingen ambitioner. Det lugter af pengegriskhed, ikke andet. I det mindste leverer Messi jo i den grad, så han er sin løn berettiget. Det kan man ikke sige om de andre spillere, der ikke vil væk.

Men ja, der er ikke noget at gøre. De har skrevet under på en kontrakt og det forpligter. Klubben må så arbejde sig ud fra det.
Lad os bare sige, at du har forstået det hele - og lade den ligge her!

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Kan man ikke bare sende lenglet til det lokale cirkus, der er nok mange børn, der vil more sig over at se ham lege med en bold sammen med de andre klovne…
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Så er Varane kun et par underskrifter fra at kalde sig United spiller. Hvad mon Real gør for at dække midterforsvaret nu.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

A$AP skrev:
man jul 26, 2021 3:10 pm
Så er Varane kun et par underskrifter fra at kalde sig United spiller. Hvad mon Real gør for at dække midterforsvaret nu.
De må da gerne hente Lenglet, Umtiti og få Pjanic med i købet.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ba sai luo na »

Er midtbane udvalget godt nok til næste sæson?

der er et overflod af angribere og midter forsvar, men
De Jong, Busquets og Pedri suppleret med Puig og Roberto til midtbanen virker en anelse tyndt.

Skal Coutinho have en chance mere eller er løsningen moriba - hvis ellers de kan blive enige

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Den er fin. Nico og gavi kan også komme op. Jeg tror også stadig at det ender med at griez bliver byttet for saul.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

A$AP skrev:
man jul 26, 2021 3:10 pm
Så er Varane kun et par underskrifter fra at kalde sig United spiller. Hvad mon Real gør for at dække midterforsvaret nu.
De har mistet 3 nøglefigurer: Ramos, Varane og Lahoz :mrgreen:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
man jul 26, 2021 5:46 pm
A$AP skrev:
man jul 26, 2021 3:10 pm
Så er Varane kun et par underskrifter fra at kalde sig United spiller. Hvad mon Real gør for at dække midterforsvaret nu.
De har mistet 3 nøglefigurer: Ramos, Varane og Lahoz :mrgreen:
For ikke at glemme den kaos der ulmer under Perez. Det er nogle ret alvorlige beskyldninger der køres med.

Hvis real får en skidt start, kan de få det rigtig svært. Alaba vil stå under et massivt pres, overtog Ramos' nummer og angiveligt årsagen til Ramos ikke kunne blive i klubben.

Alaba og Militao? Det bliver en spændende sæson for de spanske klubber. Umiddelbart virker Atl. Madrid som den klub med mest ro.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

De får simpelthen 50 mio euro for Varane. Vi er uden tvivl den klub i verden, der er de dårligste til at forhandle...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Han er en top cb i sin bedste alder? Det er småpenge.

Og det viser tydeligt at real er mindst ligeså fucked som vi er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Nyhuus »

Real er i bedre stand end os. Men han bliver solgt fordi de skal spare i lønbudgettet.

https://theathletic.com/2695590/2021/07 ... ed_article

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Kvoller skrev:
man jul 26, 2021 8:20 pm
De får simpelthen 50 mio euro for Varane. Vi er uden tvivl den klub i verden, der er de dårligste til at forhandle...
Det er virkelig lidt. Vi kunne få 65-70 for Umtiti i sin prime, efter 1 god sæson. Varane ser jeg et niveau eller to over Umtiti - også i sin prime.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nyhuus skrev:
man jul 26, 2021 9:15 pm
Real er i bedre stand end os. Men han bliver solgt fordi de skal spare i lønbudgettet.

https://theathletic.com/2695590/2021/07 ... ed_article
Økonomisk men de mangler kvalitet i truppen… Vi har faktisk et rigtig lovende hold men vi kan ikke komme af med alt vores gamle fyld som dræber økonomien.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Nyhuus »

Piquénbauer skrev:
man jul 26, 2021 9:22 pm
Nyhuus skrev:
man jul 26, 2021 9:15 pm
Real er i bedre stand end os. Men han bliver solgt fordi de skal spare i lønbudgettet.

https://theathletic.com/2695590/2021/07 ... ed_article
Økonomisk men de mangler kvalitet i truppen… Vi har faktisk et rigtig lovende hold men vi kan ikke komme af med alt vores gamle fyld som dræber økonomien.
Helt enig! Jeg er fortsat nervøs for, at vi ikke kommer til at kunne signe Messi igen, med mindre han siger ja til en meget, meget, meget lav løn den første sæson.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster