21/7 FC Barcelona - Nástic

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 21/7 FC Barcelona - Nástic

Indlæg af EasyBuddhist »

Nå, det gør vi så og en hel masse andre :lol:

Det er jo et rent b-hold, så ikke meget, man kan bruge det til. N´diaye har jeg dog ikke set så meget til, så det bliver spændende.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 21/7 FC Barcelona - Nástic

Indlæg af Drake »

Jeg ser først kampen nu, jeg er godt nok ikke fan af vores nye kit, det ligner ikke Barca der spiller når farverne er lysere end normalt :sørgelig:

Andre der heller ikke er fan?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 21/7 FC Barcelona - Nástic

Indlæg af EasyBuddhist »

Nå, men måske Manaj kan bruge kampen til at klemme en mio euro ud af salgsprisen :glad: Ellers er det så, som s, hvad det giver at se et helt B-hold. Gavi er dog en stjerne i svøb, 16 år. Men Mortimer, Hiroki, Gomes og Matheus har lang vej, før de kan bidrage med noget på førsteholdet og så giver det ikke meget mening at man bruger to centrale forsvarsspillere på back positionerne. Begge Hb´s og Mika på VB er skadet, men alligevel. Så havde jeg hellere set at Balde havde fået hele kampen, ligesom jeg også gerne havde set Puig få hele kampen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 21/7 FC Barcelona - Nástic

Indlæg af Kvoller »

Drake skrev:
ons jul 21, 2021 8:32 pm
Jeg ser først kampen nu, jeg er godt nok ikke fan af vores nye kit, det ligner ikke Barca der spiller når farverne er lysere end normalt :sørgelig:

Andre der heller ikke er fan?
Jep, dragterne ser fuldstændig fjollede ud.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 21/7 FC Barcelona - Nástic

Indlæg af kklaus »

Kvoller skrev:
ons jul 21, 2021 8:54 pm
Drake skrev:
ons jul 21, 2021 8:32 pm
Jeg ser først kampen nu, jeg er godt nok ikke fan af vores nye kit, det ligner ikke Barca der spiller når farverne er lysere end normalt :sørgelig:

Andre der heller ikke er fan?
Jep, dragterne ser fuldstændig fjollede ud.
Et nemt fix ville være blå shorts i stedet for tofarvet:

Ser meget bedre ud.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/7 FC Barcelona - Nástic

Indlæg af Piquénbauer »

Det er uden tvivl den grimmeste trøje/shorts combi jeg kan huske… Det gør ondt i øjnene at se på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 21/7 FC Barcelona - Nástic

Indlæg af Alias-A »

Det ligner en klovnedragt.
93' Iniesta

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 21/7 FC Barcelona - Nástic

Indlæg af EasyBuddhist »

man kunne se en hvilken som helst B kamp og se det samme, som man så i denne. Det er de samme spillere, der stikker ud, som normalt og det bliver sjovere i de næste kampe, hvor man får dem at se i noget, der minder om en 1. holds opstilling.

Men man fik da vist at Umtiti, Roberto og Pjanic stadig kan holde til at spille fodbold og man fik set at Collado, Balde og Gavi er dem, der er tættest på 1. holdtruppen af de b-spillere, der var i aktion. Ligesom man fik set at resten mangler en del, omend nogle er mere klar på en backup rolle end andre. En lille overraskelse i Demir blev det da også til og måske også N´diaye, som gjorde det fornuftigt, selvom han kun lige er blevet rykket op.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/7 FC Barcelona - Nástic

Indlæg af Lopezzz »

Highlights

MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 21/7 FC Barcelona - Nástic

Indlæg af Barca80 »

I min verden er det den GRIMMESTE Barca dragt NOGENSINDE!! :thumbdown: Magen til cirkus-dragt skal man lede længe efter!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 21/7 FC Barcelona - Nástic

Indlæg af PuyolErGud »

Ud fra highlights ser Balde da mest spændende ud og ret aktiv.

Men hvem i hele hule helvede, har siddet med de her trøjer/shorts og tænkt "Ja, den der kombination må vi bare gå med"!? Det er da forfærdeligt at vi skal kigge på det en hel sæson...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster