Antoine Griezmann

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBWAL »

Jeg håber uanset hvad at Barcelona snart får er projekt man kan forstå. Er helt enig i piquenbauers betragtninger. Mener derudover at Messi er verdens bedste, men han fylder simpelthen for meget i klubbens perspektiver.

Jeg har svært ved at se Barcelona smadre la liga næste år med det hold, de stiller med. Så skal garcia overraske enormt positivt - emerson spille klasser bedre end nogensinde på højrebacken, saul skabe en masse dynamik på midtbanen og mere direkte spil, Messi løbe mange flere kilometer i presspil og aguero løfte sit spil til gamle
Højder og depay spille bedre end nogensinde.

Jeg håber i den grad der bliver fast spilletid til Fati såsnart han er retur og at moriba bliver+at araujo og mingueza får fast spilletid og ikke smides på bænken. De var solide sidste sæson. Især araujo. Og så skal lenglet smides langt ned på bænken. Ham tror jeg slet ikke på. Han kostede i Frankrigs kamp mod Schweiz præcis som han gjorde hele sæsonen i Barcelona

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Filten »

Kan de ikke sende lenglet med i den bytte handel mellem griez og saul (de må gerne få ham gratis for min skyld)
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Norbit »

Filten skrev:
tors jul 15, 2021 7:25 pm
Kan de ikke sende lenglet med i den bytte handel mellem griez og saul (de må gerne få ham gratis for min skyld)
Som tak for at se henter Griezmann tilbage? Det en flot takke gave, jeg kan lide idéen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Filten »

Norbit skrev:
tors jul 15, 2021 8:52 pm
Filten skrev:
tors jul 15, 2021 7:25 pm
Kan de ikke sende lenglet med i den bytte handel mellem griez og saul (de må gerne få ham gratis for min skyld)
Som tak for at se henter Griezmann tilbage? Det en flot takke gave, jeg kan lide idéen.
Ja så kan de få et svækket forsvar til næste sæson som vi og andre kan bryde igennem 👍🏻
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBWAL »

Haha lenglet bliver svær at afsætte til et tophold.
Jeg er stor Griezmann-fan og ønskede mere end noget andet han ville lykkes i barca. Jeg synes han var fænomenal i cdr og ganske god generelt i 2021. Men jeg mindes ikke at Barcelona har været i en lignende sportslig, kulturel, identitetsmæssigt og økonomisk krise nogensinde før. Det har sgu ikke været nemt at være hverken Griezmann eller andre Barcelona spillere i 2020/21.

Jeg ser ret positivt på det her bytte ifht Griezmann og atletico. Mener Messi fylder for meget i klubben til de vinder noget de kommende år. Alle søger ham, han søger hele tiden bolden og afslutningen og det før dem forudsigelige. I cdr blev de presset til andre løsninger i en række kampe og der trådte Griezmann i karakter. Der fik han nogle muligheder! Jeg tror desværre ikke Barcelona vinder andet end flest boldberøringer og en sølvmedalje i la liga næste sæson. Tror meget mere på atletico nu. De får fanme et vanvittigt angreb med Felix, Griezmann og suarez, carresco og correa osv.

Tror atletico tager la liga og tager et seriøst skud efter cl også. A ver....

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Filten »

Klart Messi får bolden mest og bliver søgt mest han scorer på stort set samtlige chancer hvorimod en spiller som Griezmann ikke laver andet end at skuffe. I min verden skal de 3 forreste på Barcas hold præster og leverer mål. Og det gjorde neymar, suarez og Messi. - Griezmann laver for lidt, dembele laver for lidt osv… så klart Messi bliver søgt mest.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Piquénbauer »

Nogle gange skal man så spørge sig selv hvorfor griez skuffer (måske set på hele Barca tiden omend han har været god i 2021)… Kan det være fordi han konsekvent er blevet spillet ude af position? Kan det være fordi Messi spilles i de rum der passer griez bedst? Kan det være fordi griez arbejder markant hårdere defensivt i forhold til vores andre offensive spillere?

Faktum er at Barca er Messis hold. Og holdet er sat op så Messi får de bedste forudsætninger for at levere. Det er i sig selv også fint da Messi som verdens og historien bedste spiller vil hjælpe alle hold. Problemet er når holdet bliver for fokuseret på Messi hvilket er præcist det vi har set de seneste sæsoner. Måske fordi trænerne ikke har været gode nok - jeg ved det ikke. Så ender vi med alt for mange kompromiser hvor gode spillere har opgaver der ikke passer dem (og holdet) og i sidste ende bliver vi for nemme at læse og slå.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBWAL »

Jeg ser fodbold på samme måde som dig, piquenbauer. Jeg synes det er totalt useriøst at sige Griezmann ikke arbejder og at han ikke leverer. Han har været god, men alligevel har Barca skuffet de sidste to år

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Barca80 »

Hvor er det dejligt hvis Griezmann sælges/byttes. Han er jo SLET IKKE pengene værd (transferbeløb, samt løn). Med hans løbepensum og defensive arbejd burde han næsten være wingback eller defensiv midtbanespiller ;-)

Jeg håber også at Lenglet, Pjanic, Umtiti, Braithwaite, Coutinho sendes væk, og der bliver gjort plads til de unge spillere.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af DeanCassady »

FCBWAL skrev:
tors jul 15, 2021 10:36 pm
Jeg ser fodbold på samme måde som dig, piquenbauer. Jeg synes det er totalt useriøst at sige Griezmann ikke arbejder og at han ikke leverer. Han har været god, men alligevel har Barca skuffet de sidste to år
Enig. Jeg var selv en del af koret, men manglende arbejdsmoral kan man næppe skyde ham i skoene. Nuvel, han endte ikke som en bragende succes, men mindre kan også gøre det, og lur mig om ikke han vender tilbage til fordums styrke i Atlético.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af A$AP »





FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBWAL »

Det lyder jo også som virkelig dårlig ledelse det der! Synes ikke klubben viSer sine mest charmerende sider frem for tiden...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Antimadridista »

Tænkte nok det ikke bare ville gå smooth! :roll:

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBWAL »

Nederen melding efter at have spilet em og taget på ferie:
Vi bytter dig lige og du går ned i løn. Kan godt forstå han ikke bare siger ja tak. Drømmer virkelig om at klubben snart begynder at behandle sine spillere bedre

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af EasyBuddhist »

FCBWAL skrev:
fre jul 16, 2021 9:33 am
Det lyder jo også som virkelig dårlig ledelse det der! Synes ikke klubben viSer sine mest charmerende sider frem for tiden...
Hvad havde du regnet med? Klubben står overfor en kæmpe rekonstruktion. Havde du regnet med at alt bare ville gå snorlige? If you want to make an omelet...

Nogen skal skal ud og det bliver ikke lige kønt det hele.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster