Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
ons jul 14, 2021 4:06 pm
Messi aftalen må komme i forlængelse af griez/saul byttehandlen… Ellers ville man vel stadig ikke kunne gennemføre Messi aftalen?
Man kan vel godt underskrive Messi i forventning om at man får afsat spillere, inden truppen skal registreres? Men ja, der skal spillere ud, inden budgettet hænger sammen. I øvrigt tror jeg også at de sponsor aftaler, som der har været meldt på vej flere gange, afhænger af at Messi er i klubben. På den måde vil omsætningen nok få et løft, det vil kunne give lidt ekstra luft i lønbudgettet. Men lad os nu endelig blive ved med at sende de spillere væk, som vi ikke skal bruge. Jo flere, der kommer væk, jo flere, la Masia drenge er der plads til og så meget desto mere, vil der være på bundlinjen til næste år, som kan bruges til at stabilisere klubben på mere permanent basis.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
ons jul 14, 2021 1:14 pm
Tvivler på det men krydser fingre for det. Hvis han ikke gør så er vi sgu på røven. Derfor ville det have være godt med en ekstra spiller som trincao.
Jeg vil ikke være nervøs. Jeg har set Collado rigtig meget de sidste par sæsoner og han er mere end klar. Han bliver selvfølgelig ikke fast mand i denne sæson, men han har potentialet til det. Mest vigtigt er dog, at Collado vil være en langt bedre trupspiller end Trincao. Han kender spillet, han har niveauet, han kan spille flere positioner og han er en fed spiller. jeg glæder mig til, du kommer til at opleve ham :thumbup: ;-)
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
ons jul 14, 2021 2:10 pm
Hvordan er Collado defensivt?

Ville foretrække 5 cb’er. Er der en ok cb på B-holdet, hvis uheldet skulle sende 2 cb’er på langs?
Nu er Collado jo primært tiltænkt en offensiv position, men han er jo uddannet på La Masia, siden han var 9 år, så han kender alt til den måde, som Barca forsvarer på. Af samme grund, vil han kunne dække CM, OM, RW og LW uden at blinke med øjnene. RW og OM som hans nok mest foretrukne positioner og det vil nok være der, han får sin spilletid, selvom LW også kan komme i spil. CM er der andre spillere, der sikkert bliver foretrukket af Koeman, medmindre, der kommer mange skader og det vil man jo helst ikke have.

Nu er Ramos Mingo og Comas jo med på preseason og jeg vil faktisk sige, at jeg ikke vil være nervøs ved at skære bestanden af CB´s ned til 4 i førsteholdstruppen, hvis der kommer gode bud ind på de to franskmænd. Comas leverede på højt niveau hele sidste sæson på b-holdet, mens Mingo havde en skadesperiode. Han er dog også en, der sagtens kan agere backup og hvis man skal tage Laporta´s ord for gode vare, så må der ikke være så langt fra b-holdet til førsteholdet, som der har været de sidste mange år. Han vil have en trup, der består af 15-16 spillere med et meget højt niveau og resten af spilletiden skal tilfalde b-holdsspillere og La Masia. Nu må vi se, hvor langt han når i dette vindue, men det ser ud til at det kommer tæt på.
Senest rettet af EasyBuddhist ons jul 14, 2021 4:39 pm, rettet i alt 1 gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nu er sport sgu også hoppet på griez/saul byttehandlen… Hehe der må virkelig være noget om det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Antoine Griezmann could very well return to Atletico Madrid. Negotiations are progressing well. Saul will come to Barcelona, they’ll be 2 separate transfers - but could be settled around the same price.
Virkelig en underlig måde de gør det på. Lidt ligesom med Arthur/Pjanic. Hvad er pointen med det?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:
ons jul 14, 2021 5:00 pm
Antoine Griezmann could very well return to Atletico Madrid. Negotiations are progressing well. Saul will come to Barcelona, they’ll be 2 separate transfers - but could be settled around the same price.
Virkelig en underlig måde de gør det på. Lidt ligesom med Arthur/Pjanic. Hvad er pointen med det?
Evt. noget afskrivning over år ift. beløbene? Men hvis det er sådan begge veje, udligner det sig jo, så ja, virker mystisk.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:
ons jul 14, 2021 5:00 pm
Antoine Griezmann could very well return to Atletico Madrid. Negotiations are progressing well. Saul will come to Barcelona, they’ll be 2 separate transfers - but could be settled around the same price.
Virkelig en underlig måde de gør det på. Lidt ligesom med Arthur/Pjanic. Hvad er pointen med det?
Regnskabet. Som du siger, samme som med Arthur/Pjanic-handlen:
viewtopic.php?p=537206#p537206

Lidt mere detaljeret forklaring her (stadig fra Arthur/pjanic-handlen).
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ah ok! Kan det så åbne op for et køb af en spiller? Gaya feks?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Det vil det potentielt kunne, men jeg håber det ikke, og da slet ikke Gaya. Han vil allerhøjst være aktuel, hvis Alba sælges. Barca har mere brug for likviditeten, da man stadig har store afskrivninger på spillere, købt under Bartomeu. Grunden til at Barca søger en sum oveni, kan også hænge sammen med at der stadig er afskrivninger på Grizmann. Umiddelbart burde der være afskrivninger på 80 mio euro tilbage på Grizmann og jeg tvivler på at man enes om så stor en sum, da Saul ikke er så meget værd. Derfor kunne det være at Atletico giver 10-15 mio euro mere for Grizmann, end Barca giver for Saul, for at få bøgerne til at stemme. Allerhelst skal Barca jo gerne væk fra at køre med den helt ekstreme gearing på indkøb, som man har set under Bartomeu, hvor hver enkelt transferkrone var pint til mindste øre og måske også lidt over. Det var jo blandt andet derfor at Pjanic/Arthur handlet blev skruet sådan sammen, som den gjorde
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Gaya er lige fyldt 26… Han ville presse Alba og kunne overtage på sigt. Jeg ved godt du er fan af balde men ikke alle spillere slår igennem og hvis en spiller som gaya kan købes billigt så synes jeg klart man skal slå til. Hvis pengene selvfølgelig er til det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
ons jul 14, 2021 6:17 pm
Gaya er lige fyldt 26… Han ville presse Alba og kunne overtage på sigt. Jeg ved godt du er fan af balde men ikke alle spillere slår igennem og hvis en spiller som gaya kan købes billigt så synes jeg klart man skal slå til. Hvis pengene selvfølgelig er til det.
Jo, men jeg ville lave 10 andre handler inden den. VB er en uinteressant position at forstærke sig på, så længe Alba er i klubben. Man har Dest, Alba og Saul, hvis handlen går igennem, til at dække VB. Gaya vil være komplet idioti, med den position klubben er i.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan ikke se hvor klubben kan forstærke sig mere for de 20-25 mio rygtet siger gaya vil koste?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
ons jul 14, 2021 6:43 pm
Jeg kan ikke se hvor klubben kan forstærke sig mere for de 20-25 mio rygtet siger gaya vil koste?
Nej, men så må man sætte dem til side for a rainy day, eller til at indgå i en handel, der virkelig batter. Gaya er uinteressant, så længe Alba er der.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Pointen er jo at Alba ikke er der for altid. Han er 32 (bliver 33 i marts) og hvis en spiller som gaya kan hentes for et mindre beløb så ville det være “taktisk” klogt at slå til. Især fordi gaya også ville have en sæson i klubben til at falde til.

At du mener noget andet er fair men at kalde det idioti er fjollet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
ons jul 14, 2021 7:12 pm
Pointen er jo at Alba ikke er der for altid. Han er 32 (bliver 33 i marts) og hvis en spiller som gaya kan hentes for et mindre beløb så ville det være “taktisk” klogt at slå til. Især fordi gaya også ville have en sæson i klubben til at falde til.

At du mener noget andet er fair men at kalde det idioti er fjollet.
Jeg har svært ved at tro andet, end at Balde er klar til den tid. Alternativt, så vil man have midler til den tid, til at sigte højere end Gaya.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster