Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er overbevist om at han ville gå direkte ind i rotationen med pedri, de Jong og bussi. Kan ikke se hvem vi ellers har der tilbyder noget lignende og som har niveauet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror ikke vi kan sælge griez…
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20510
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1091 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Må da være muligt at få bare lidt monetos for ham…

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved det sgu ikke… 30 år og kæmpe løn. Hvis ikke city, psg eller Chelsea er klar så kan jeg ikke se hvem er.

Personligt vil jeg hellere tage chancen med saul. Vi mangler hans type og han kan dække backen efter Firpo er blevet solgt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

The return of Antoine Griezmann would be great news for Simeone, who would be delighted to have him again. Griezmann would be willing to cut his salary to return to play for Atlético de Madrid as per
@rubenuria
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7211
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona's decision to leave Ilaix Moriba out of their first-team squad for pre-season training for as long as he refuses to renew his contract at the club hasn't sat well with the player.

What surprised Ilaix the most was the speed of Barcelona's decision. He received an offer 15 days ago and after rejecting it there was no second proposal made. The club decided to send him to the B team until he accepts the offer they've made. He won't, though, and will instead be likely to sign for another club this summer. [Luis Rojo]

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Der kanjeg mærke, at jeg bliver stram.
Hvis det kommer som en overraskelse, så har man i den lejr ikke skænket klubbens situation mange tanker.
Videre med ham.

Hvis Saul-Griez snakken kan blive til noget, så er jeg mere end tilfreds med vores midtbane.

Antimadridista
Indlæg: 9226
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
lør jul 10, 2021 5:58 pm
Barcelona's decision to leave Ilaix Moriba out of their first-team squad for pre-season training for as long as he refuses to renew his contract at the club hasn't sat well with the player.

What surprised Ilaix the most was the speed of Barcelona's decision. He received an offer 15 days ago and after rejecting it there was no second proposal made. The club decided to send him to the B team until he accepts the offer they've made. He won't, though, and will instead be likely to sign for another club this summer. [Luis Rojo]
Hvad jeg lige kan rode mig frem til, skulle han allerede tjene ca 5.5m dkr/årligt….jo allerede en virkelig virkelig fin løn for et talent som blot har vist et lovende potentiale i 10-12 kampe….

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
lør jul 10, 2021 6:36 pm
Dytrax skrev:
lør jul 10, 2021 5:58 pm
Barcelona's decision to leave Ilaix Moriba out of their first-team squad for pre-season training for as long as he refuses to renew his contract at the club hasn't sat well with the player.

What surprised Ilaix the most was the speed of Barcelona's decision. He received an offer 15 days ago and after rejecting it there was no second proposal made. The club decided to send him to the B team until he accepts the offer they've made. He won't, though, and will instead be likely to sign for another club this summer. [Luis Rojo]
Hvad jeg lige kan rode mig frem til, skulle han allerede tjene ca 5.5m dkr/årligt….jo allerede en virkelig virkelig fin løn for et talent som blot har vist et lovende potentiale i 10-12 kampe….
Præcis, han tjener nok i forvejen, da kluivert for to år siden gav ham en helt uhørt kontakt for at holde ham i klubben. Hvis han nu ikke vil give noget tilbage til den klub, der gav ham chancen og belønner ham mere end fyrsteligt for det, så er det bare videre med ham. Der er simpelthen ikke tid og råd til at behandle en 18 årig knægt som et råddent æg.

I øvrigt er Balde i samme båd. Han får heller ikke lov til at deltage i preseason, før han har forlænget.jeg håber dog at han forlænger. Han er et større talent end Moriba, så det vil være en skam at miste ham.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Er det ikke lige i overkanten at kalde Balde et større talent en Moriba, når Moriba trods alt har bidt sig fast i førsteholdstruppen? Han har ofte været en af de første indskiftninger. Balde har vi ikke rigtig set noget til endnu på den store scene. Jeg vil være ret ked af at skulle give slip på Moriba.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Norbit skrev:
lør jul 10, 2021 8:22 pm
Er det ikke lige i overkanten at kalde Balde et større talent en Moriba, når Moriba trods alt har bidt sig fast i førsteholdstruppen? Han har ofte været en af de første indskiftninger. Balde har vi ikke rigtig set noget til endnu på den store scene. Jeg vil være ret ked af at skulle give slip på Moriba.
Balde fylder først 18 til oktober, så der har du forklaringen på, han ikke har debuteret endnu. Da jeg så Moriba spille for B-holdet, synes jeg han var et stort talent og jeg håbede på at han snart ville få chancen på førsteholdet. Jeg synes stadig, han er et stort talent, med streg under talent. Når jeg ser Balde spille for B-holdet, så synes jeg han er et større talent end Moriba var dernede. Det selvom de selvfølgelig ikke spiller samme position. Balde har bare noget helt andet og han er et absolut topklasse talent. Han er sindssygt hurtig, dribler godt og er i det hele taget prototypen på en moderne back, selvom han også kan spille længere fremme. Jeg har set dem begge spille rigtig meget og jeg kan selvfølgelig tage fejl, men det er min vurdering at Balde er et større talent. Derudover, så er der masser af talent på vej frem på midtbane positionerne, så man overlever fint uden Moriba, hvis det kommer dertil. Men mon ikke de begge ender med at forlænge. Det håber jeg da i sidste ende at de gør.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »


Barcelona are very interested in recruiting Renato Sanches (23), but financial obstacles will make a possible deal a very complicated one. [le10sport]

Spændende han er på radaren. Han er virkelig modnet i Lille.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Champione skrev:
man jul 12, 2021 5:16 pm

Barcelona are very interested in recruiting Renato Sanches (23), but financial obstacles will make a possible deal a very complicated one. [le10sport]

Spændende han er på radaren. Han er virkelig modnet i Lille.
Er han ikke en Luca Toni, Mario Gomez, Klose, etc.. Altså dem som bare kan på landsholdet og ikke på klubplan? Helt sikkert en spiller som fortjener en chance til. Jeg er fan.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Både Klose, Toni og Gomez havde nu ganske fine klub karriere.

Sanchez har også lige været en betydelig SEL af Lille mesterskab. Jeg ville dog gå med en anden type, hvis jeg endeligt skulle handle til midtbanen.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jae, nej tak, til Renato Sanches. Han er lidt for meget varm luft til min smag.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster