Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:
fre jul 09, 2021 1:14 pm
OFFICIAL: Agreement reached for Yusuf Demir — he’ll be joining Barcelona B on a season-long loan deal. The club will have an option to buy.
Skulle være et rigtig store talent. Og nu får klubben muligheden for at se ham an inden et evt køb. God deal.
Han bliver et bæst i FM21. :mrgreen:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »


Oympique Marseille hope to announce a big signing on Monday and it could be Philippe Coutinho. [la provence]

---------------------------------------
Barca is my religion!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Champione skrev:
fre jul 09, 2021 1:24 pm

Oympique Marseille hope to announce a big signing on Monday and it could be Philippe Coutinho. [la provence]

Please please please…altså med mindre det er lån hvor Barca betaler 50-75% løn… :|

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ilaix Moriba has not agreed to the club’s contract renewal offer, and he will not start the pre-season with the first team. If he does not agree to renew, the club will try to sell him. [RAC1]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Men de vil gerne give Roberto en ny kontrakt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kvoller skrev:
fre jul 09, 2021 1:06 pm
FCBarcelonaChr skrev:
fre jul 09, 2021 12:54 pm
Er Iñaki Peña ikke klar til at være andenmålmand?
Det er også min tanke.
The club have no doubt over Iñaki Peña’s quality but they don’t want to burden him with excessive responsibility and the board want to see how Ter Stegen recovers from his injury.
Og det forstår jeg så ikke. Hvorfor skal han ikke kunne være backup for Ter Stegen? Jeg tror sagtens Pena kan står på mål, den første tid, hvor Ter Stegen ikke er der. Vi skal sgu da ikke bruge penge på en anden målmand, bare fordi Ter Stegen er ude i en periode i starten af næste sæson. Det går i mod det Laporta sagde, om at satse på La Masia. Og specielt med vores økonomi in mente.
Helt enig!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona forward Philippe Coutinho is attracting attention from Leicester, AC Milan and Inter Milan. [Sport]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
fre jul 09, 2021 1:14 pm
OFFICIAL: Agreement reached for Yusuf Demir — he’ll be joining Barcelona B on a season-long loan deal. The club will have an option to buy.
Skulle være et rigtig store talent. Og nu får klubben muligheden for at se ham an inden et evt køb. God deal.
Han ser bestemt spændende ud og modellen er samtidig bæredygtig. Jeg ville ønske, de kunne gøre det samme med Kamaldeen. selvom klausulen bliver lidt højere.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

To journalister fra Madrid (begge uafhængigt af hinanden og med umiddelbar høj troværdighed) mener at vide at Barca og ATM overvejer at bytte griez for saul.

Jeg ved sgu ikke hvad jeg siger til det. Saul er gået lidt i stå men han var fandeme god for et par sæsoner siden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Alena officielt solgt til Getafe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
lør jul 10, 2021 8:56 am
To journalister fra Madrid (begge uafhængigt af hinanden og med umiddelbar høj troværdighed) mener at vide at Barca og ATM overvejer at bytte griez for saul.

Jeg ved sgu ikke hvad jeg siger til det. Saul er gået lidt i stå men han var fandeme god for et par sæsoner siden.
Kommer helt an på hvad Saul får i løn. Så helst et rent salg.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:
lør jul 10, 2021 8:56 am
To journalister fra Madrid (begge uafhængigt af hinanden og med umiddelbar høj troværdighed) mener at vide at Barca og ATM overvejer at bytte griez for saul.

Jeg ved sgu ikke hvad jeg siger til det. Saul er gået lidt i stå men han var fandeme god for et par sæsoner siden.
En 1:1 øvelse?

Ville da vurdere at Griezmann er højere vurderet - velvidende om hans monster løn.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Mener saul får 14 nu så han skulle markant ned i løn. Men en midt med de jong, pedri og saul (når bussi er helt færdig) lyder imo rigtig godt. Og der er mange år i den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
lør jul 10, 2021 10:44 am
Mener saul får 14 nu så han skulle markant ned i løn. Men en midt med de jong, pedri og saul (når bussi er helt færdig) lyder imo rigtig godt. Og der er mange år i den.
Jeg synes, Saul er overvurderet. Hans topniveau er godt, men bundniveau er for lavt og hans præstationer er som oftest meget svingende, også i løbet af løbet af kampene, hvor Simeone ofte har problemer med at få ham til at præstere. Hvis mn laver et bytte, så er det kun for at få Grizmann´s løn væk fra regnskabsbøgerne. Til gengæld kan så måske sælge Saul til næste sommer, synes ikke, han har det niveau, der skal til og man har flere spændende spillere selv, så han vil få problemer med at få spilletid ret hurtigt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Rent salg af Griezen, tak!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster