Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
tors jul 08, 2021 1:16 pm
Kvoller skrev:
tors jul 08, 2021 12:49 pm
Men vi vandt jo i 92
Portugal i 2016
Grækenland i 2004
Woow, hele 3 gange siden 92 :roll:
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af FCBSOCI »

Sjov kommentar, som jeg fik fra en ven:

Great reader comment in the Frankfurter Allgemeine Zeitung:
"Football's diving home, it's diving home..."

The Danes were very graceful, at the height of being rightfully pissed off.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af FCBSOCI »

SpillerSomMESSI skrev:
tors jul 08, 2021 3:24 pm
"It's coming home" er vel ment som at Englænderne mener at det er dem der opfandt fodbold at at når de vinder en turnering så kommer fodbolden hjem hvor den rettelig tilhører.
Ja, ja, jeg er godt klar over, at det er en gammel sang, der stadig bruges og referer til at fodbold, som vi kender den, kommer tilbage til, hvor den oprindeligt kom fra (England).

Jeg er bare lidt sur efter i går, og ikke den store fan af England. Selvfølgelig findes der mange flinke og rare mennesker i England, ligesom der findes utålelige fans i de fleste lande.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Filten »

FCBSOCI skrev:
tors jul 08, 2021 6:03 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tors jul 08, 2021 3:24 pm
"It's coming home" er vel ment som at Englænderne mener at det er dem der opfandt fodbold at at når de vinder en turnering så kommer fodbolden hjem hvor den rettelig tilhører.
Ja, ja, jeg er godt klar over, at det er en gammel sang, der stadig bruges og referer til at fodbold, som vi kender den, kommer tilbage til, hvor den oprindeligt kom fra (England).

Jeg er bare lidt sur efter i går, og ikke den store fan af England. Selvfølgelig findes der mange flinke og rare mennesker i England, ligesom der findes utålelige fans i de fleste lande.
Blev fodbold ikke opfundet i de asiatiske lande? Mener jeg har hørt at i gamle dage, hvor de henrettede folk ved halshugning så brugte de, de halshuggede hoveder som fodbolde.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rb88 »

Jo man gjorde det i det gamle Mongoliet så vidt jeg ved.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Antimadridista »

Vil mene der trods alt er detaljer der gør, at det ikke helt kan skitseres som moderne fodbolds vugge…. ;-)

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Kvoller »

Jeg tror stort set alle lande i Europa, holder med Italien i finalen. Vi er mange, der er ekstremt trætte af de engelske fans opførsel.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af PeterPedal »

Billede
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af FCBSOCI »

EM lakker mod enden. Jeg er meget stolt over kaptajn Hjulmand og hans udvalgte samt de danske fans med tanke på det, de har gennemlevet. Det er god reklame for Danmark og skal nok få turister til at strømme til vores lille land.

England? Naturligvis er deres fans stolte over, at England - 55 år efter deres VM titel - er i deres første EM finale nogensinde. Det kunne man håbe vil føre til lidt storsind, ydmyghed og generelt bare en stor fest med positive vibrationer. Men, nej:

1. Piften under nationalmelodien
2. Laserlys i hovedet på Kasper Schmeichel
3. Ulovligt fyrværkeri
4. Konstant hånen af modstandere (har selv oplevet det her i Barcelona)
5. Grov chikanering af danskere på vej hjem fra Wembley
6. Spillere der diver ved mindste berøring
7. Kane mener, at England skulle have haft to straffe
8. Flere andre spillere giver udtryk for, at der var klart straffe

Sterling, tror jeg det var, siger, at han har genset episoden med straffet, og han mener, at der var straffe. Okay. Sidst jeg skød på mål ramte jeg 20 meter ved siden af. Efter at have genset episoden i langsom gengivelse var det tydeligt, at der var mål.

Johnson har håndteret corona krisen rystende ringe. Brexit er som en lang cirkusforestilling, hvis det ikke var fordi, det var så alvorligt.

Kort sagt: Jeg forstår ikke at England ikke udnytter en finaleplads til at skabe lidt sympati om landet og “The Three Lions”. Her kunne de have lært af Danmark (og, ja, jeg er naturligvis farvet / ikke helt objektiv).

Er der nogen uden for England, der holder med England? Tror ikke, at det er mange. Men tillykke England, hvis I vinder, så kan man da roligt sige “Football's diving home, it's diving home..."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Antimadridista »

I DK det vist 95-5 i % der holder med Italien..

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rb88 »

I DK er der bare ulideligt mange PL fan boys som helt sikkert holder med England i finalen. De typer der skråler "its coming home" når England vinder. Typisk fan af top 6 klubberne. Tumper

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Forhåbentlig i nat bliver Messis største ønske opfyldt men statistikken og skæbnen har aldrig været på hans side.
Han er den evige taber når det gælder landshold og et nederlag vil kaste ham helt tilbage til den tid hvor vi tabte til Bayern og hvor han var helt knust og knækket mentalt.
For mig er denne kamp større end Clasico men jeg er ikke optimist. Det Argentinske landshold har fejlet så mange gange.
Stakkels Messi hvis det ikke lykkes for ham :sad:
MDCCCXCIX

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Madameskrald »

UEFA fikser det sikkert, så Messi aldrig slår Store Larsen på national trofæ siden :angel:

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af FCBSOCI »

Lopezzz skrev:
lør jul 10, 2021 2:15 pm
Forhåbentlig i nat bliver Messis største ønske opfyldt men statistikken og skæbnen har aldrig været på hans side.
Han er den evige taber når det gælder landshold og et nederlag vil kaste ham helt tilbage til den tid hvor vi tabte til Bayern og hvor han var helt knust og knækket mentalt.
For mig er denne kamp større end Clasico men jeg er ikke optimist. Det Argentinske landshold har fejlet så mange gange.
Stakkels Messi hvis det ikke lykkes for ham :sad:
Jeg glæder mig også vildt meget til at se kampen. Krydser alt hvad der kan krydses for sejr til Messi & Co.

Hvis Italien samtidigt kan lammetæve England, så bliver det en perfekt weekend.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Ham her overfor Otamendi. Messi skal have hjælp fra de højere magter i nat.


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster