Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Firpo til Leeds. Men...
The sales of Firpo (15 million euros), Todibo (8.5 million euros) and Konrad de la Fuente (3 million euros), in addition to the outgoing loans that the club is currently working on (particularly those of Umtiti and Pjanic), don’t get close to releasing the required funds.
Vi er ikke i nærheden af at kunne forlænge med Messi. Og rygterne går også på at vi ikke kan indskrive de spillere vi har hentet. Det her virker utrolig dårligt planlagt. Og jeg kan ikke forstå hvorfor pokker Messi og baglandet ikke går ud og får lidt ro på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Hvad blev der af milliard-investoren?
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

DeanCassady skrev:
tirs jul 06, 2021 1:15 pm
Hvad blev der af milliard-investoren?
Ja, den store sponsor-aftale?
Har jeg også spekuleret i… :eh:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Man kan sige at løsningen på vores problem er, de spillere som startede det. Griezmann, Coutinho, Dembele. Får vi dem ud (hvilket jeg ikke vil være særlig ked af) så bør der være styr på økonomien. Jeg vil snart have ro omkring klubbens økonomiske situation, der er alt for meget bøvl. Tak din store nar Bartomeu....

Nogle steder står der at Laporta har styr på det, mens andre steder står der at vi er på skideren. Jeg ved ikke hvad man skal tro på. Laporta lover 3-4 spillere yderligere - hvordan i alverden kan han det med den økonomi.

Hvor er "reset" knappen?!!
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
tirs jul 06, 2021 2:57 pm
Man kan sige at løsningen på vores problem er, de spillere som startede det. Griezmann, Coutinho, Dembele. Får vi dem ud (hvilket jeg ikke vil være særlig ked af) så bør der være styr på økonomien. Jeg vil snart have ro omkring klubbens økonomiske situation, der er alt for meget bøvl. Tak din store nar Bartomeu....

Nogle steder står der at Laporta har styr på det, mens andre steder står der at vi er på skideren. Jeg ved ikke hvad man skal tro på. Laporta lover 3-4 spillere yderligere - hvordan i alverden kan han det med den økonomi.

Hvor er "reset" knappen?!!
3-4 spillere. Den ene var Depay. Måske han tænkte Messi var den anden…den sidste bliver vel Paulinho :thumbup:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Ángel Torres (Getafe President): "Aleñá wants to come to here and Barcelona know it. I think it will conclude positively. I'm negotiating directly with Barcelona and I hope Aleñá is here before we go to La Manga." [onda cero]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

https://t.co/279HgGmo31?amp=1

Så er Akieme blevet endeligt solgt til Almeria, som han også var udlejet til sidste år. Tre en halv mio euro fik man.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Jeg havde opfattelsen af, at man skulle langt ned i lønniveau for at skrive med Messi på ny, men det drejer sig tilsyneladende også om de nyes kontrakter.

Rygtet siger 200 mil - er det mon relateret til alle de nye inkl. Messi, eller?

Det er også lidt svært at indplacere de 200 mil, når truppen som helhed tilsyneladende tjener det årligt.

https://fcbarcelonalatestnews.com/fc-ba ... ers-wages/

Med andre ord er der nogle, der har et pålideligt link, så man kan blive lidt klogere?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

En af de klammeste spillere til en af de klammeste klubber - ramos til psg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
tors jul 08, 2021 11:21 am
En af de klammeste spillere til en af de klammeste klubber - ramos til psg.
Så går der ikke lang tid før Ramos melder ud, at Nasser er som en far for ham... :mrgreen:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Alena tæt på Getafe. 5 mio euro.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Barça are looking at options in case they end up selling Neto and have their eyes on Jordi Masip (32) from Valladolid and Aitor Fernández (30) from Levante. [md]
The club have no doubt over Iñaki Peña’s quality but they don’t want to burden him with excessive responsibility and the board want to see how Ter Stegen recovers from his injury. [md]
Vi skal da overhovedet ikke spilde penge på en reserve målmand. Med de få midler vi har i år, så er det en plads, vi slet ikke skal bruge penge på.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Er Iñaki Peña ikke klar til at være andenmålmand?

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

FCBarcelonaChr skrev:
fre jul 09, 2021 12:54 pm
Er Iñaki Peña ikke klar til at være andenmålmand?
Det er også min tanke.
The club have no doubt over Iñaki Peña’s quality but they don’t want to burden him with excessive responsibility and the board want to see how Ter Stegen recovers from his injury.
Og det forstår jeg så ikke. Hvorfor skal han ikke kunne være backup for Ter Stegen? Jeg tror sagtens Pena kan står på mål, den første tid, hvor Ter Stegen ikke er der. Vi skal sgu da ikke bruge penge på en anden målmand, bare fordi Ter Stegen er ude i en periode i starten af næste sæson. Det går i mod det Laporta sagde, om at satse på La Masia. Og specielt med vores økonomi in mente.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

OFFICIAL: Agreement reached for Yusuf Demir — he’ll be joining Barcelona B on a season-long loan deal. The club will have an option to buy.
Skulle være et rigtig store talent. Og nu får klubben muligheden for at se ham an inden et evt køb. God deal.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster