Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20373
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1079 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af FCBarcelonaChr »

De skal bare væk!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Drake »

Kæft hvor er det usmageligt, det høre ingen steder hjemme det der, og slet ikke i Barca. Af sted med dem til PSG :!: :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7157
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Så vidt jeg ved, er klippet fra 2019, hvor det franske hold var i Japan.
Ikke at det er formildende, men det er hvad jeg har kunnet læse mig frem til.
Er spændt på hvordan klubben reagerer på dette og hvad en eventuel straf bliver.

Så gerne at begge blev solgt.

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af DeanCassady »

Pinligt. Afsted med dem.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7157
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Demb har skrevet en melding om, at han beklager at videoen er sluppet ud og det aldrig var meningen, at folk skulle høre, hvordan han taler med sine venner...

Og så undskylder han.

Griezz har også meldt ud, at sådan er han slet ikke og har, om nogen, forsøgt at bekæmpe forskelsbehandling og racisme.

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af DeanCassady »

Det lader til, at pointen er gået Dembélés næse forbi.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7157
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Hiroshi Mikitani (CEO of Rakuten): "As a sponsor of the club and as an organizer of the tours, I am very sorry for the discriminatory remarks made by Barça players.Rakuten agree with the philosophy of Barca and has been a sponsor of our club, so such remarks are not allowed under any circumstances, and we will ask for views with formal protest against the club."

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tirs jul 06, 2021 3:10 pm
Hiroshi Mikitani (CEO of Rakuten): "As a sponsor of the club and as an organizer of the tours, I am very sorry for the discriminatory remarks made by Barça players.Rakuten agree with the philosophy of Barca and has been a sponsor of our club, so such remarks are not allowed under any circumstances, and we will ask for views with formal protest against the club."
Det virker til at kunne blive halv stort!! :|

Tænk at en umoden teenager endte med at blive Barcas sportslige og økonomiske dødsstød… :roll:

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af DeanCassady »

Der sker næppe noget stort. Og i værste fald må vi tage afsked med synderen, hvilket vil være en sejr for alle parter.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

DeanCassady skrev:
tirs jul 06, 2021 4:09 pm
Der sker næppe noget stort. Og i værste fald må vi tage afsked med synderen, hvilket vil være en sejr for alle parter.
Syntes allerede det virker halv stort..men ja hvis vi kan give ham en gigant bøde og dernæst afskedige ham… :thumbup: Vi får alligevel aldrig forlænget og dermed heller aldrig solgt ham.

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Ba sai luo na »

Dembele skal bare væk og jeg håber ikke Barca forlænger med ham. Det er så lidt positivt der er kommet med Dembele. Han skal have spillet sin sidste kamp for Barca.

Absolut et gigantisk fejlkøb men det var selvfølgelig ikke nemt at vide at manden ikke kan spille 10 kampe uden at blive skadet.

Dembele og Coutinho vil få mig altid være symbol på det rod den tidligere ledelse fik lavet. Væk med dem

Barca må i tænkeboks og finde en måde at tjene de penge ind igen. Også sundt for ledelsen at blive presset lidt

nosslo15
Indlæg: 1022
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af nosslo15 »

Nå, der stadig et par måneder til Dembele måske bliver klar, hvad gør vi egentlig med ham?

Er vi ikke nød til at prøve at forlænge hans kontrakt, så han ikke smutter gratis til næste år?

Mht. hans skades historik så kunne det måske tyde på, at man i klubben under Koeman og Schröder har kunne knække koden til at forhindre de større skader, Dembele var vist "kun" skadet i ca. 3 uger sidste sæson og var ellers spilleklar. Det kunne måske tyde på, at man har fundet en passende form for træning til ham, som kan forebygge skader, han er jo en lidt speciel type, som ikke har megen muskelmasse og som accelererer enormt hurtigt.

Hvis jeg så ellers læser det korrekt, så har man ikke haft det samme fokus på det franske landshold og så er han blevet skadet.

Hvad siger i omkring Dembele, skal han bare ud på enhver bekostning eller skal vi prøve endnu engang, hvis han kan spille stabilt uden skader, så har han jo en god alder og vi kunne nok få en pæn sum for ham om et halv andet års tid.

Men jeg kunne altså også godt tænke mig at se ham , Depay og Fati sammen.

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kvoller »

Man er i gang med at forlænge hans kontrakt. Jeg tænker også vi skal prøve at bruge ham. Han bør stadig kunne bidrage, specielt hvis vi kører med Koemans defensive lort.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

De er jo ligesom os


Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

Og apropros


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster