Francisco Trincão

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af Piquénbauer »

Trincao og messi burde ikke have noget med hinanden at gøre. Messi skal under ingen omstændigheder spille på kanten men det kommer sikkert til at ske nu med demb skadet og trincao væk. Hvis man havde planlagt sommeren ordentligt så ville man have Messi, depay (og muligvis griez) til 9'eren og derfor have droppet aguero. Men med Messi på kanten har man "brug for" aguero på trods af at han er gammel og konstant skadet.

Hvis jeg skal være ærlig så synes jeg nærmere det virker til at Laporta famler rundt i blinde for at gøre plads til Messis kontrakt. Trincao har værdi og kunne have indgået i en af de byttehandler Laporta tidligere har snakket om. Nu er han sendt videre på lån med en lav købsklausul så man kan spare lidt penge. Der ville jeg langt hellere have sagt nej til aguero.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af Nyhuus »

Piquénbauer skrev:
søn jul 04, 2021 2:17 pm
Trincao og messi burde ikke have noget med hinanden at gøre. Messi skal under ingen omstændigheder spille på kanten men det kommer sikkert til at ske nu med demb skadet og trincao væk. Hvis man havde planlagt sommeren ordentligt så ville man have Messi, depay (og muligvis griez) til 9'eren og derfor have droppet aguero. Men med Messi på kanten har man "brug for" aguero på trods af at han er gammel og konstant skadet.

Hvis jeg skal være ærlig så synes jeg nærmere det virker til at Laporta famler rundt i blinde for at gøre plads til Messis kontrakt. Trincao har værdi og kunne have indgået i en af de byttehandler Laporta tidligere har snakket om. Nu er han sendt videre på lån med en lav købsklausul så man kan spare lidt penge. Der ville jeg langt hellere have sagt nej til aguero.
Enig. Er bare glad for, at man trods alt ikke har solgt ham. Det kunne lige så godt have sket.
Nu bliver han lejet ud, og så må man krydse fingre for at han vender tilbage.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af Drake »

Jeg synes det er godt han bliver lejet ud, selvom det ville være bedre med et salg. Jeg har ikke den store fidus til ham, og tror ikke han bliver noget stort. Men nu skal han så vise sine kvaliteter i den bedste liga, og håber da at han får succes :thumbup:
Jeg ser heller ikke et verdensklassetalent i Collado, men vil hellere satse på ham da de minder meget om hinanden, selvom han er et år ældre.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
søn jul 04, 2021 2:17 pm
Trincao og messi burde ikke have noget med hinanden at gøre. Messi skal under ingen omstændigheder spille på kanten men det kommer sikkert til at ske nu med demb skadet og trincao væk. Hvis man havde planlagt sommeren ordentligt så ville man have Messi, depay (og muligvis griez) til 9'eren og derfor have droppet aguero. Men med Messi på kanten har man "brug for" aguero på trods af at han er gammel og konstant skadet.

Hvis jeg skal være ærlig så synes jeg nærmere det virker til at Laporta famler rundt i blinde for at gøre plads til Messis kontrakt. Trincao har værdi og kunne have indgået i en af de byttehandler Laporta tidligere har snakket om. Nu er han sendt videre på lån med en lav købsklausul så man kan spare lidt penge. Der ville jeg langt hellere have sagt nej til aguero.
De fleste af de muligheder, du nævner, havde man jo også i sidste sæson og jeg har på intet tidspunkt set Trincao fungere særlig godt sammen med Messi. Selvom Depay er en lidt anden type og tilbyder lidt muligheder for at omgås En egentlig 9'er rolle, så er jeg meget tilfreds med at man nu har en sådan i Aguero. Collado tilbyder mindst det samme som Trincao og er i mine øjne et lige så stort talent. Dertil er La Masia dreng og det gør ham brugbar på flere positioner. Nu kommer Fati også tilbage, så man har rigeligt med muligheder i angrebet og det i sådan en grad at man faktisk kan sælge enten Grizmann eller Dembele uden at købe en erstatning.

Jeg er derfor helt tilfreds med, Trincao bliver sendt videre. Så er man fri for at bruge tid på at få ham til at fungere. Dem har vi sgu nok af i forvejen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af Piquénbauer »

Vi gik over til 343/352 halvvejs gennem sæsonen og der sluttede sæsonen samtidig stort set for trincao da han ikke fungerede i systemet. Sammenkoblet med alt hvad der ellers hører til at et klubskifte så er det fuld forståeligt at han ikke har slået til endnu. Men med et år på bagen og 433 tilbage så kunne han sagtens gøre sig gældende på en plads hvor vi ikke har ret mange alternativer udover en fuldstændig uprøvet collado og griez (der ikke er kant). Og så selvfølgelig Messi der sikkert ender med at spille der hvilket vil betyde 0 titler og en masse lort.

Jeg kan forstå man sender en spiller væk der intet har præsteret over 3 sæsoner men at man sender en ny spiller væk - en spiller der var et lysende talent i den portugiske liga. Og det allerede efter en sæson hvor man har mødt den ene udfordring efter den anden. Det giver ikke mening. Og slet ikke måden det blev gjort på. Laporta famler.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
søn jul 04, 2021 5:09 pm
Vi gik over til 343/352 halvvejs gennem sæsonen og der sluttede sæsonen samtidig stort set for trincao da han ikke fungerede i systemet. Sammenkoblet med alt hvad der ellers hører til at et klubskifte så er det fuld forståeligt at han ikke har slået til endnu. Men med et år på bagen og 433 tilbage så kunne han sagtens gøre sig gældende på en plads hvor vi ikke har ret mange alternativer udover en fuldstændig uprøvet collado og griez (der ikke er kant). Og så selvfølgelig Messi der sikkert ender med at spille der hvilket vil betyde 0 titler og en masse lort.

Jeg kan forstå man sender en spiller væk der intet har præsteret over 3 sæsoner men at man sender en ny spiller væk - en spiller der var et lysende talent i den portugiske liga. Og det allerede efter en sæson hvor man har mødt den ene udfordring efter den anden. Det giver ikke mening. Og slet ikke måden det blev gjort på. Laporta famler.
Jeg er uenig. Laporta viser at han mener tingene seriøst og han udviser konsekvens.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke konsekvens at sende en spiller videre på lån med lav frikøbs. Slet ikke når vi faktisk kunne få noget for ham (bytte/direkte handel). Det er desperation og et forsøg på at lukke Messi aftalen hurtigst muligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af DeanCassady »

Jeg tænker, at sandheden befinder sig et sted midt imellem. Jeg synes, det er helvedes opløftende, at Laporta allerede har taget fat på oprydningsarbejdet, men det er samtidig ikke sådan, at aftalen ligefrem dufter af købmandskab i verdensklasse.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
søn jul 04, 2021 5:48 pm
Piquénbauer skrev:
søn jul 04, 2021 5:09 pm
Vi gik over til 343/352 halvvejs gennem sæsonen og der sluttede sæsonen samtidig stort set for trincao da han ikke fungerede i systemet. Sammenkoblet med alt hvad der ellers hører til at et klubskifte så er det fuld forståeligt at han ikke har slået til endnu. Men med et år på bagen og 433 tilbage så kunne han sagtens gøre sig gældende på en plads hvor vi ikke har ret mange alternativer udover en fuldstændig uprøvet collado og griez (der ikke er kant). Og så selvfølgelig Messi der sikkert ender med at spille der hvilket vil betyde 0 titler og en masse lort.

Jeg kan forstå man sender en spiller væk der intet har præsteret over 3 sæsoner men at man sender en ny spiller væk - en spiller der var et lysende talent i den portugiske liga. Og det allerede efter en sæson hvor man har mødt den ene udfordring efter den anden. Det giver ikke mening. Og slet ikke måden det blev gjort på. Laporta famler.
Jeg er uenig. Laporta viser at han mener tingene seriøst og han udviser konsekvens.
Enig med EasyBuddhist. Giver fin mening at leje Trincao ud, så han kan få fast spilletid i Wolves. Det står han ikke til i Barca som det ser ud nu. Så vender han forhåbentlig tilbage om et år som en bedre spiller. Barca har vel muligheden for at afvise købsoptionen.

At Trincao så ikke har fået chancen i Barca er en helt anden sag. Hvis han havde fået en reel chance i sidste sæson, så er jeg sikker på han allerede havde slået til i klubben.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det har Barca ikke. Det er en idiotisk aftale. Falder han igennem får vi nok ikke meget for ham. Og wolves kunne godt få det lidt svært med en ny træner.

Gør han det godt kan de købe ham for sølle 25 mio.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20498
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1089 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lidt bedre pris end de 25. Og fint med ''straffen''.


Madameskrald
Indlæg: 1250
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af Madameskrald »

Straffen er vel en klar indikation på, at man ikke tror på Trincao længere...

Her må jeg erklære mig enig i flere andre udsagn - 1) han har slet ikke fået tilstrækkeligt med tid til, at man kan drage en sådan konklusion + 2) han har i glimt vist spændende takter.

Aguero og Messi i start 11 kommer til at sætte store krav til kant angriberen i venstre side. Hårde odds for en Ansu, der har været ude hele sæsonen eller en kronisk skadet Dembele.

Forvandlingen af Dk landshold har indikeret, hvordan et hold kan blomstre uden det offensive omdrejningspunkt. Forhåbentligt lukker Tebas La Liga regler for status quo

Madameskrald
Indlæg: 1250
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af Madameskrald »

Oprydningsarbejde = Firpo og Trincao begge `solgt` til langt under købspris + Umtiti og Pjanic i dyre kontrakt ophævninger, really?

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af Diabolito »

Madameskrald skrev:
man jul 05, 2021 8:15 am
Oprydningsarbejde = Firpo og Trincao begge `solgt` til langt under købspris + Umtiti og Pjanic i dyre kontrakt ophævninger, really?
Blev Firpo ikke hentet for 18 og Trincao for 31? I så fald er det da kun småbeløb vi "mister" på dem, udover den afskrevne løn.
El Señor de las Tartas

Madameskrald
Indlæg: 1250
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Francisco Trincão

Indlæg af Madameskrald »

Arh, jeg tog fejl af Euro og Pund.. jeg korriger gerne til lidt.

Begge havde dog alder og niveau til, at vi skulle have tjent på dem.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster