Martin Braithwaite

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af Mésqueunclub »

Kvoller skrev:
søn jun 06, 2021 9:47 am
Piquénbauer skrev:
søn jun 06, 2021 7:52 am
Jeg er ligeglad med at han er dansker. Faktum er at han ikke er ret god og det ærligt talt er pinligt at vi har ham rendende rundt med nummer 9 på ryggen. Ud og det kan kun gå for langsomt.

Omkring de andre spillere så er trincao spilleren jeg ville beholde. Ungt talent som kan formes og som viste et rigtig højt niveau i Portugal. Han skal minimum have 2 sæsoner til at falde på plads.

Demb er for mærkelig og griez kommer aldrig rigtigt til at fungere så længe Messi er i klubben.
Jeg kan kun forestille mig at Aguero får nummer 9. Braithwaite kan da ikke beholde den over ham? :lol:

Trincao ser jeg også som et kæmpe talent. Vi har set det i løbet af sæsonen, hvordan han kan sætte en mand og har et ret godt spark. Jeg vil gerne beholde ham også! Synes ikke han skal lejes ud.
Hvis vi få flere offensive spillere ind som f.eks. Depay og samtidig ikke få tynget nok ud i truppen syntes jeg at han skal lejes ud. Han kan blive god, men ikke hvis han bliver bænket i 32 ud af 38 kampe pga. spillerkøb som Aguero og Depay.
Det er også for tidligt at sælge ham med mindre en klub byder et rigtig højt beløb

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af EasyBuddhist »

Hvis man får Depay ind, så har man Messi(i tilfælde af han forlænger), Agüero, Fati, Depay, Collado, Braithwaite, Grizmann, Demélé og Trincao til tre pladser. Jeg ville skille mig af med de sidste fire, hvis det stod til mig. Det er dem, der trække de højeste lønninger og samtidig kan indbringe lidt mønt. Derudover, så har de fået deres chance i klubben uden at tage den. Jeg savner den der storklubs mentalitet, som også Laporta snakker om, hvor det koster, når man ikke vinder. Talenterne fra egne rækker skal have tålmodighed med at slå igennem, samtidig med man viser at man vil dem og de spillere, der kommer ind ude fra, skal levere på banen, ellers må de videre. Man kan ikke bruge tre-fire år på at Dembélé, Coutinho og Grizmann finder det rette niveau, det er simpelthen useriøst. Den tabermentalitet som har sneget sig ind, skal lues ud ved roden og det betyder et farvel til de tre plus andre førsteholdsspillere som Umtiti, Lenglet, Roberto, Braithwaite, Firpo, Pjanic og Neto. De bidrager ikke med noget specielt positivt og niveauet er alt, alt for lavt. Trincao kan udlejes, med mindre man får et tilbud a´la sidste sommer, for så er det bare med at cashe ind på ham også. Ter Stegen læner sig også op af en fyreseddel, da det niveau, han har vist i denne sæson, ikke er godt nok. Piqué og Busquets skal acceptere både lønnedgang og en perifer rolle, da deres niveau er dalet for meget til at kunne være med, ellers må de videre. Alba ligeså. Jeg giver ikke meget for udmeldinger om at man vil blive i Barca hele karrieren, hvis man ikke kan give det, der skal til. Respekten for Iniesta, Xavi og Puyol er stadig kæmpestor i klubben og de forstod, hvornår deres tid i klubben var til ende. Messi var egentlig også villig til at tage videre allerede sidste sommer. Det er mekanismerne i en storklub, det forstår de og det burde de tre andre også gøre, Roberto ligeså. Det er deres eftermæle, der er på spil, så jeg håber de tager den rigtige beslutning og ikke tvinger Lapota til at gøre det, for han vil ikke tøve, hvis det er det, der skal til. Barca skal ikke være en pensionistklub, hvor spillerne kan hygge sig indtil de kan trække sig tilbage.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Visca Barça
Indlæg: 37
Tilmeldt: fre feb 26, 2021 4:19 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af Visca Barça »

EasyBuddhist skrev:
søn jun 06, 2021 3:39 pm
Hvis man får Depay ind, så har man Messi(i tilfælde af han forlænger), Agüero, Fati, Depay, Collado, Braithwaite, Grizmann, Demélé og Trincao til tre pladser. Jeg ville skille mig af med de sidste fire, hvis det stod til mig. Det er dem, der trække de højeste lønninger og samtidig kan indbringe lidt mønt. Derudover, så har de fået deres chance i klubben uden at tage den. Jeg savner den der storklubs mentalitet, som også Laporta snakker om, hvor det koster, når man ikke vinder. Talenterne fra egne rækker skal have tålmodighed med at slå igennem, samtidig med man viser at man vil dem og de spillere, der kommer ind ude fra, skal levere på banen, ellers må de videre. Man kan ikke bruge tre-fire år på at Dembélé, Coutinho og Grizmann finder det rette niveau, det er simpelthen useriøst. Den tabermentalitet som har sneget sig ind, skal lues ud ved roden og det betyder et farvel til de tre plus andre førsteholdsspillere som Umtiti, Lenglet, Roberto, Braithwaite, Firpo, Pjanic og Neto. De bidrager ikke med noget specielt positivt og niveauet er alt, alt for lavt. Trincao kan udlejes, med mindre man får et tilbud a´la sidste sommer, for så er det bare med at cashe ind på ham også. Ter Stegen læner sig også op af en fyreseddel, da det niveau, han har vist i denne sæson, ikke er godt nok. Piqué og Busquets skal acceptere både lønnedgang og en perifer rolle, da deres niveau er dalet for meget til at kunne være med, ellers må de videre. Alba ligeså. Jeg giver ikke meget for udmeldinger om at man vil blive i Barca hele karrieren, hvis man ikke kan give det, der skal til. Respekten for Iniesta, Xavi og Puyol er stadig kæmpestor i klubben og de forstod, hvornår deres tid i klubben var til ende. Messi var egentlig også villig til at tage videre allerede sidste sommer. Det er mekanismerne i en storklub, det forstår de og det burde de tre andre også gøre, Roberto ligeså. Det er deres eftermæle, der er på spil, så jeg håber de tager den rigtige beslutning og ikke tvinger Lapota til at gøre det, for han vil ikke tøve, hvis det er det, der skal til. Barca skal ikke være en pensionistklub, hvor spillerne kan hygge sig indtil de kan trække sig tilbage.
Jeg er helt enig i, at Dembele, Martin og Trincao slet ikke har en rolle, at spille i næste sæson. Også er jeg enig i de andre førsteholdsspillere, som du nævner ikke har niveauet. Men jeg kan slet ikke sætte mig ind i kritikken af Ter Stegen, Busquets og Alba. Det er rigtigt, at de ikke var imponerende i 2020, men det gælder vist mere holdet som helhed, end de tre spillere, som individualister. Ter Stegen har om nogen reddet holdet op til flere gange, og jeg vil mene han er blandt de bedste målmænd med fødderne i verdenen (Hvis ikke den bedste!). Busquets' synes jeg har været den bedste i Barca's opblomstring i 2021, efter Messi selvfølgelig. Selvom man nogle gange kan sætte spørgsmålstegn ved Albas defensive kvaliteter, så er hans offensive spil ofte helt fænomenal. Samtidig gælder det for alle tre, at de passer perfekt ind i Barcelonas spillestil, når Barca er bedst. Pique har ikke været imponerende i den her sæson, men han kan forhåbentlig hæve sit niveau, hvis han får en ordentlig duelstærk makker, som rent faktisk har kvaliteten til at spille på top europæisk plan.

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af Mésqueunclub »

Tror de fleste Barca fans har samme mening med undtagelse af Bussi og MATS men det bliver svært og også dumt at sælge hele holdet på samme tid og starte nyt op. Der skal udrenses, men vi skal stadig være med i spillet om pokaler, det nytter ikke at sælge og købe 10 nye spillere i ét hug.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af Antimadridista »

Syntes kritikken af Stegen er overdrevet. Han blev solgt gang på gang i seneste sæson og skal selvfølgelig ikke sælges, blot fordi han havde en sæson under sit Max.

Busquets. Den er fandme svær. Han er imo en legende i klubben. Nedadgående gennem flere sæsoner, men har også været presset af en stadig mere vaklende organisation og kontrol generelt. Han havde en opblomstring henover foråret. Ved ikke helt om det hang sammen med kampene med 3 backs og w backs, der gjorde ham mindre udsat?
Syntes helt sikkert han skal blive og kan heller ikke rigtig se hvem pokker der skal tage den DM!?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så er spørgsmålet bare: Hvem, hvad, hvor, hvornår og hvor mange penge er der tale om? :think:


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af FCBarcelonaChr »

West Ham, Burnley, Brighton are interested in signing Martin Braithwaite. [Daily Mail Sport]

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af Michman »

Han gjorde det okay.. Men det er tid til at han skal videre.. Vil gerne have en dansker i klubben tho..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Michman skrev:
fre jun 25, 2021 2:28 pm
Han gjorde det okay.. Men det er tid til at han skal videre.. Vil gerne have en dansker i klubben tho..
Enig han gjorde det fint, men nu er hans tid ovre. Der er alt for mange angribere/kanter i klubben og hvis vi kan få en fin sjat penge for ham, så er det rigtig fint.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lad os få skudt ham af mens han er varm!
Martin Braithwaite's market value has increased following his good performances at the Euros. Apart from West Ham and other English clubs, Valencia are also interested in signing him. [Mundo Deportivo]

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af Antimadridista »


Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af Paulinho15 »

Antimadridista skrev:
lør jul 03, 2021 11:21 am
https://www.bt.dk/em/savner-anerkendels ... on-dor-han

Det her er en smule morsomt :glad: :-o
Hvordan morsomt? Fordi du ikke selv er enig i Philip Michaels udtalelser?

Alle kan blive lige så gode som de vil, hvis de ligger den rette indsats for dagen for at opnå det. Der er ikke nogle begrænsninger for hvad man kan opnå. Alt er muligt i livet. Braithwaite er en verdensklasse-angriber! Ingen tvivl om det. Han kan sagtens vinde Ballon d'Or. Men ja, han skal nok til at score nogle flere mål så, men ja, det jo nemt. Det er nemt at score mål. Specielt når man er så dygtig som Braithwaite og spiller for en så chanceskabende og angribende klub som Barca. Nu skal holdkammeraterne bare blive bedre til at spille ham.

Det mål han scorede mod Wales var verdensklasse. Det var det mål mod Sevilla i Copa del Rey også.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af Piquénbauer »

Det der mener du vel ikke?

Der findes ikke en eneste ting Martin er verdensklasse til. Han er maksimalt en ok angriber. Personligt finder jeg det decideret pinligt at han spiller for Barca og endnu mere pinligt at han har haft den legendariske 9’er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af A$AP »

Han passer bare meget bedre ind i den danske trup og spillestil, hvor han også får lov til at udnytte sine spidskompetencer. Han ser faktisk god ud på det danske landshold. Hos os er det bare en helt anden historie. Det er et mismatch af de helt store, og han skal jo egentligt bare væk.

Noget han har, som nogle af vores andre spillere godt kunne bruge er dog hans mentale styrke.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af Drake »

Jeg kan rigtig godt lide Braithwaites person, men han er ikke i nærheden at være verdensklasse, det kan slet ikke forstå nogen kan mene :wtf: Jo han har en verdensklasse professionel tilgang og holdning, det skal han have og roses for :thumbup: men hans fodboldkvaliteter høre til på et hold som Leganes hvor han kom fra.

Jeg synes stadig det er pinligt at han render rundt i Barca :crazy:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster