Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

pipelord123
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre mar 19, 2021 12:51 am
Har takket: 42 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af pipelord123 »

Norbit skrev:
ons jun 02, 2021 3:32 pm
pipelord123 skrev:
ons jun 02, 2021 3:01 pm
Mésqueunclub skrev:
ons jun 02, 2021 2:02 pm
Havde kigget på Kalvin Phillips stats fra Leeds som er ret interesant en evt. ny CDM. Nogen der har set Leeds kampe som ved hvordan han spiller og om det passer til Barca’s stil?
Sys virkelig Barca skal til at komme langt væk fra at købe spillere, hvis de ikke har et eller andet super specielt over sig. Sys også wini og depay skal blive væk, men det virker som om det allerede er op plads.

Stammen på holdet skal være hjemmedyrkede spillere, og det man bringer ind, skal være nogle helt unikke spillere; som f.eks. Neymar, suarez, Henry og Dani Alves var det.
Og som man troede Coutinho, Griezmann, Dembele ville blive.. Det er ikke selvgivet at "specielle spillere" vil klare sig godt for Barca. Du nævner nogle af de gode eksempler, men samtidigt kan du også finde utallige dårlige handler. Hellere gå efter spillere som vil passe systemet end spillere som kommer givet deres navn/status (Zlatan).
Tjaa, nu var jeg heller aldrig den store fan af at dembele eller griezmann skulle til klubben. Det var mere ment som i at de spillere der skal købes skal være få, og det skal være ordentligt scoutet, samtidigt med at de bringer noget unikt til bordet.

Det er ikke så meget navnet jeg tænker på, men mere bare om de bidrager med noget som de talenter vi selv skal få fra la masia, ikke kan bidrage med på samme måde. Der ser jeg en som Kalvin Phillips som en solid spiller men ikke som en der kommer med noget vores egne talenter ikke kan i forevejen.

Han tager meget gerne til min anden klub Tottenham, men barca... ellers tak😉

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

BREAKING: PSG are attempting to hijack Wijnaldum's transfer. [@moillorens]
Ville passe mig fint!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

❗️| PSG’s offer for Wijnaldum doubles what Barça had offered him and previously agreed. His sporting preference is still the Catalan club. [@10JoseAlvarez]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Så er sheiken ude med tegnedrengen igen.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Lad ham bare. Jeg tvivler på, at det bliver Wini, der sparker Champions League-trofæet til Paris.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jose Gaya is a real option for Barcelona, who have good reports on the left-back. There’s an internal debate on whether or not he should be signed in order to compete with a club veteran like Alba. But the Gaya option is on the table & will be studied.@gbsans
Den er lidt svær. Alba har sikkert et par gode år tilbage og vi har ingen penge. Men gaya ville virkelig være god at få til klubben…

Gør det. Og hent lige pau torres/kounde også nu hvor pengepungen er fremme.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

DeanCassady skrev:
fre jun 04, 2021 10:30 pm
Lad ham bare. Jeg tvivler på, at det bliver Wini, der sparker Champions League-trofæet til Paris.
Han hjalp da Liverpool godt på vej :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Rygterne svirrer om både nogle voldsomme lønkrav fra Moriba og Wijnaldum - vi skal gerne mod en kultur, hvor man spiller for trøjen mere end for lønnen, så send dem gerne til henholdsvis PL og PSG.

Man skal simpelthen ikke gøre sig til gidsel i spillernes agenters agendaer, specielt for ikke allerede etablerede spillere.

I øvrigt taber jeg al respekt for Laporta, hvis økonomien i Messis nye kontrakt ikke offentliggøres.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Norbit skrev:
lør jun 05, 2021 3:16 pm
DeanCassady skrev:
fre jun 04, 2021 10:30 pm
Lad ham bare. Jeg tvivler på, at det bliver Wini, der sparker Champions League-trofæet til Paris.
Han hjalp da Liverpool godt på vej :lol:
Hehe, touché. Men det snakker vi helst ikke om.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »


Georginio Wijnaldum has decided to join Paris Saint-Germain. Barcelona have NO intention to raise their bid after they agreement ready by 2 weeks and medicals planned. 🚨🇳🇱

Gini is now set to accept PSG proposal until 2024 with salary more than doubled [compared to Barça bid].
Fabrizio Romano
---------------------------------------
Barca is my religion!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Fint vi ikke giver efter.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Når, tænk sig at han i sidste ende valgte pengene, fordi han selv ved han ikke har længe igen. Godt nok ærgerligt, at vi ikke fik ham. Tak PSG.

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

A$AP skrev:
søn jun 06, 2021 12:14 pm
Når, tænk sig at han i sidste ende valgte pengene, fordi han selv ved han ikke har længe igen. Godt nok ærgerligt, at vi ikke fik ham. Tak PSG.
Men hvis han er en person som vælger klub ud fra den der byder den højeste løn gider vi så have ham?
Jeg gider hvertfald ikke have spillere til at løbe rundt på vores bane, hvis deres tankegang er at de har fortrudt at spille i Barca fordi lønnen her er KUN 20 mio euro og i PSG kunne jeg have fået 40, og nu kun har råd til at have 3 Ferrarier…

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Har som sådan intet problem med at wini ikke kommer. Men dette viser samtidig at den “rigtige” gift for moderne fodbold er oliepenge (og andre beskidte penge). Man kan snakke nok så meget om ESL men når en klub som PSG efter corona kan smide så mange flere penge efter wini i forhold til Barca så illustrer det fint problemet. Det viser også hvorfor traditionsklubber har været nødsaget til at give enorme kontrakter ud til højre og venstre. Der er ikke meget loyalitet i moderne fodbold og psgs penge er ligeså meget værd som barcas. Det var samtidig heller ikke for sjov at city/Chelsea var i cl finalen når man ser på hvad de fik brugt af penge sidste sæson vs andre klubber i eu.

Sagt med andre ord: Fint wini ikke kommer. Men fuck psg (og Chelsea, og city osv osv).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Hvad penge til gengæld ikke kan købe, er sjæl. Jeg er godt tilfreds med Wijnaldums beslutning. Mon ikke, at der kommer et alternativ?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster