Sergio Agüero

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Sergio Agüero

Indlæg af Michman »

Agüero er hermed Barca spiller. Han er 32 år. Han spillede i Man City i utrolige 10 år. 390 kampe utrolige 260 mål. Samt 74 assists!
Glæder mig virkelig til at se hans samspil med Messi!
Well det skete så fucking ikke..

Billede
Senest rettet af Michman ons aug 11, 2021 1:28 pm, rettet i alt 1 gang.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Sergio Agüero

Indlæg af Kvoller »

Velkommen!! Det er en spiller jeg har haft ønsket til Barca siden han spillede i Atletico. Selvom han er 32 har jeg store forventninger til ham, jeg er sikker på han stadig kan bidrage en hel del.
Det må vel næsten også være så godt som sikkert, at Messi så forlænger med Barca.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Sergio Agüero

Indlæg af Filten »

Han kommer til at bombe mål ind
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Sergio Agüero

Indlæg af EasyBuddhist »

Ja, han kommer ti år for sent. Han skal nok score sine mål i la liga og det glæder jeg mig da til, for han er en fed fodboldspiller. Jeg tvivler dog på, at han er manden, der gør forskellen i de store kampe, ikke mere. Men mindre kan også gøre det, i forhold til det, man har nu. Garcia og Emerson bliver i den sammenhæng vigtigere, med hensyn til at få holdet stabiliseret defensivt og måske også Wijnaldum. Det er vel, hvad det kan blive til lige nu og så måske Depay.

Men så skal der godt nok også en åreladning til den anden vej. Firpo, Umtiti, Roberto, Pique , Braithwaite, Busquets, Pjanic og Coutinho må være de første ud af døren og når det er sket, så må de gerne tage Lenglet, Grizmann og Dembele med under armen, så der også kan komme en enkelt eller to af de store kanoner ind.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Sergio Agüero

Indlæg af Ponte »

Fantastisk, velkommen El Kun!
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Sergio Agüero

Indlæg af Filten »

Hvor bliver præsentationen af?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Sergio Agüero

Indlæg af Lopezzz »

Fati - Messi - Kun

Nu mangler vi bare at sælge Griezmann :cool:
MDCCCXCIX

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Sergio Agüero

Indlæg af Filten »

Lopezzz skrev:
man maj 31, 2021 8:09 pm
Fati - Messi - Kun

Nu mangler vi bare at sælge Griezmann :cool:
Ja og Roberto og lenglet samme vej
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Sergio Agüero

Indlæg af Antimadridista »

Men hvad syntes folk om det her..??

Personligt har jeg det lidt som det sikkert vil være, at gense en kæreste fra da man var 19 og så må indse at hun også er blevet 40+... :|

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Sergio Agüero

Indlæg af Barca80 »

Real Madrid fans plejer at kalde FC Barcelona for FC Dværg!

Messi, Griezmann og nu Aguero - gennemsnithøjde 1,72. Det begrænser Barcas mål-muligheder ift. luftspil og fysik. Dog tror jeg det bliver godt til næste sæson, bare vi kan få defensiven på plads også.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Sergio Agüero

Indlæg af Drake »

Velkommen til Kun Agüero :smile:

Fint køb, glæder mig til at følge ham i Barca farver, og har altid godt kunne tænke mig, at vi havde købt ham mens han var i sin bedste alder. Nu kommer han desværre nogle år for sent, men han skal nok lave en del mål alligevel, selv om han nok kun kommer til at spille 30-40 % af kampene, og en del af dem som indskifter.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Sergio Agüero

Indlæg af Filten »

Drake skrev:
man maj 31, 2021 9:15 pm
Velkommen til Kun Agüero :smile:

Fint køb, glæder mig til at følge ham i Barca farver, og har altid godt kunne tænke mig, at vi havde købt ham mens han var i sin bedste alder. Nu kommer han desværre nogle år for sent, men han skal nok lave en del mål alligevel, selv om han nok kun kommer til at spille 30-40 % af kampene, og en del af dem som indskifter.
Tror han går direkte i startopstillingen.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Sergio Agüero

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ha jeg kan se en 4-4-2 uden defensiv, men med et potentiale for at vi scorer gennemsnitlig 3 mål pr kamp

Dest............Arujo...........Garcia.........x
Demb.........De Jong.....Pedri..........Fati..
.....................Messi..........................
.............EL................KUN................


Det’ sjovt.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Sergio Agüero

Indlæg af Drake »

Filten skrev:
man maj 31, 2021 10:04 pm
Drake skrev:
man maj 31, 2021 9:15 pm
Velkommen til Kun Agüero :smile:

Fint køb, glæder mig til at følge ham i Barca farver, og har altid godt kunne tænke mig, at vi havde købt ham mens han var i sin bedste alder. Nu kommer han desværre nogle år for sent, men han skal nok lave en del mål alligevel, selv om han nok kun kommer til at spille 30-40 % af kampene, og en del af dem som indskifter.
Tror han går direkte i startopstillingen.
Ja det tror jeg også, men i det større kampe, tror jeg han bliver indskifter, da han heller ikke løber defensivt ligesom Messi. Og det går bare ikke, slet ikke i de støre kampe.
men ud over det, så er han tit skadet, og vil derfor komme en del på bænken når han kommer tilbage fra skade.

Men håber jeg tager fejl, og han bare spiller på sit højeste niveau, og kan spille de fleste kampe, samt løbe en masse defensivt :thumbup:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Sergio Agüero

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bedre sent end aldrig. Velkommen til Agüero. Glæder mig til at se ham i Barça trøjen! :cool:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster