Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs maj 25, 2021 12:52 pm
Dytrax skrev:
tirs maj 25, 2021 12:49 pm
Gini Wijnaldum is set to join Barcelona as a free agent until June 2024 - there’s nothing agreed with FC Bayern, he wants to sign for Barça. Last details and... here we go soon! [Fabrizio Romano]
Fuldstændig overflødig spiller.. endnu en middelmådig spiller ala Pjanic, hvad skal vi med dem.. brug dog Masia i stedet for.
Sidder og tænker, at Wijnaldum, mest af alt, er Koemans ønske og måske det peger i retning af endnu en sæson for Kaptajn Ronald?
Det håber jeg i øvrigt ikke.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
tirs maj 25, 2021 12:57 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tirs maj 25, 2021 12:52 pm
Dytrax skrev:
tirs maj 25, 2021 12:49 pm
Gini Wijnaldum is set to join Barcelona as a free agent until June 2024 - there’s nothing agreed with FC Bayern, he wants to sign for Barça. Last details and... here we go soon! [Fabrizio Romano]
Fuldstændig overflødig spiller.. endnu en middelmådig spiller ala Pjanic, hvad skal vi med dem.. brug dog Masia i stedet for.
Sidder og tænker, at Wijnaldum, mest af alt, er Koemans ønske og måske det peger i retning af endnu en sæson for Kaptajn Ronald?
Det håber jeg i øvrigt ikke.
Hellere 4 spillere på fri transfer ala Wijnaldum, Depay, Aguero og Garcia end +50 mio for spillere som Pjanic, Coutinho, Griezmann.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Norbit skrev:
tirs maj 25, 2021 1:05 pm
Dytrax skrev:
tirs maj 25, 2021 12:57 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tirs maj 25, 2021 12:52 pm
Dytrax skrev:
tirs maj 25, 2021 12:49 pm
Gini Wijnaldum is set to join Barcelona as a free agent until June 2024 - there’s nothing agreed with FC Bayern, he wants to sign for Barça. Last details and... here we go soon! [Fabrizio Romano]
Fuldstændig overflødig spiller.. endnu en middelmådig spiller ala Pjanic, hvad skal vi med dem.. brug dog Masia i stedet for.
Sidder og tænker, at Wijnaldum, mest af alt, er Koemans ønske og måske det peger i retning af endnu en sæson for Kaptajn Ronald?
Det håber jeg i øvrigt ikke.
Hellere 4 spillere på fri transfer ala Wijnaldum, Depay, Aguero og Garcia end +50 mio for spillere som Pjanic, Coutinho, Griezmann.
Ja økonomisk.. men spillemæssigt er vi jo samme sted! mht. Wijnaldum og Depay i hvertfald.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Hellere 4 spillere på fri transfer ala Wijnaldum, Depay, Aguero og Garcia end +50 mio for spillere som Pjanic, Coutinho, Griezmann.
Økonomisk giver det mening og er også, på papiret i hvert fald, en bedre idé, end det Barto & Co. fik præsteret.

Men hvis Koeman fortsætter, vil det - tror jeg - være med samme svingende resultater. Tvivler stærkt på at tilgang af Garcia og Wijnaldum kommer til at ændre noget som helst, men man kan jo overraskes.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Matheus Fernandes does not want to leave Barça. [Catalunya Ràdio]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Problemet er som sådan ikke wini isoleret, omend jeg ikke er fan. Under den rigtige træner men et godt system kan en løbestærk og målsøgende spiller sagtens bruges (keita). Problemet er at hvis Koeman bliver så bliver wini sikkert starter og vi vil ikke opnå noget med ham.

Vi kan hente 12 og sende 12 videre men vi er i gang med at bygge noget op og det kræver en træner der brugere spillerne korrekt og samtidig sætter et system på benene. Svaret her er selvfølgelig Xavi. Det er ham jeg er spændt på og ikke transfers da jeg er overbevist om at de alene ikke kommer til at ordne noget som helst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Netherlands defender Matthijs de Ligt regrets signing for Juventus when he had the chance to join Barcelona two years ago. De Ligt has not settled in Turin and is hopeful Barça will offer him a way out this summer. [TV3]
Der er modsatrettede rygter om de Ligt, men lige præcis ham, så jeg gerne tilføjet truppen.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Dytrax skrev:
tirs maj 25, 2021 12:49 pm
Gini Wijnaldum is set to join Barcelona as a free agent until June 2024 - there’s nothing agreed with FC Bayern, he wants to sign for Barça. Last details and... here we go soon! [Fabrizio Romano]

Den her klub er fortabt.. AC Milan er tilbage, nu har vi deres plads som Europas pensionistklub. Jeg ved sgu ikke om man skal grine eller græde efterhånden. Kom så med Neymar og Ronaldo også!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det bliver så forsimplet og hysterisk. Wini var en del af et meget velfungerende pool hold hvor han spillede en forholdsvis stor rolle. Han er ikke en dårlig spiller eller ensbetydende med at det er "slut". I det rigtige system kan han være værdifuld.

Hvis træneren hedder Xavi så ser jeg intet problem i at have en spiller som wini i truppen. Han vil sagtens kunne bidrage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hellere 4 spillere på fri transfer ala Wijnaldum, Depay, Aguero og Garcia end +50 mio for spillere som Pjanic, Coutinho, Griezmann.
"Antoine Griezmann and Lionel Messi have been included in WhoScored's La Liga team of the season. Congratulations!"

Griez har intet at gøre med pjanic og cou...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Hvad brokker folk sig over? :crazy:

Hvis man kan få HELE FIRE SPILLERE GRATIS i form af Wijnaldum, Depay, Aguero og Garcia, altså uden at bruge en krone - samtidig med, at man skipper nogle gamle eller løntunge ustabile spillere, som fx Pjanic, Braithwaite, Umtiti m.m., hvor man får lidt penge i kassen - hvad er problemet så? :think: :?:

Det er jo ikke fordi man ligefrem går ned i kvalitet i truppen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Han kommer jo til at tjene langt mere end spillere som Pedri og Illaix, som begge to også kan løbe solen sort. Og hvad kan Wini i dag, som de to ikke kan? Udover at være 12 år ældre. Der er jo en grund til at Liverpool ikke forlænger med ham, han har ikke været god i denne sæson. Hvad bliver hans sign on fee? Og det er sgu ikke bare en selvfølge, at vi lige skipper vores hav af overflødige spillere.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

A$AP skrev:
tirs maj 25, 2021 4:09 pm
Han kommer jo til at tjene langt mere end spillere som Pedri og Illaix, som begge to også kan løbe solen sort. Og hvad kan Wini i dag, som de to ikke kan? Udover at være 12 år ældre. Der er jo en grund til at Liverpool ikke forlænger med ham, han har ikke været god i denne sæson. Hvad bliver hans sign on fee? Og det er sgu ikke bare en selvfølge, at vi lige skipper vores hav af overflødige spillere.
Det er mere ham som ikke vil forlænge med Liverpool og ikke omvendt. De har en 47 årig Milner i truppen som får en del spilletid, mon ikke de også kan bruge Wini.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:
tirs maj 25, 2021 3:55 pm
Hellere 4 spillere på fri transfer ala Wijnaldum, Depay, Aguero og Garcia end +50 mio for spillere som Pjanic, Coutinho, Griezmann.
"Antoine Griezmann and Lionel Messi have been included in WhoScored's La Liga team of the season. Congratulations!"

Griez har intet at gøre med pjanic og cou...
Jeg lader mig ikke gå på af WhoScoreds team of the season. Han har spillet stort set samtlige kampe fra start til slut. 13 mål (hvor 5 af dem kom i de sidste 8 runder) er i mine øjne ikke imponerende af en Barca angriber.

Det er ligeledes en joke at Suarez ikke får den plads. Manden har vitterligt været forskel på hvem der vinder ligaen. Derfor giver jeg ikke noget som helst for Griezmann plads på det hold.

Jeg ser ingen grund til at vi beholder ham, vitterligt ingen. Pengene kan sagtens bruges mere fornuftigt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Jeg var oprindeligt med på anti-Griezmann-vognen, men ret skal være ret, og han har i den grad forbedret sig det seneste halve år. Godt nok har han ikke spillet sig decideret uundværlig, men der er en længere liste af spillere, der burde være foran ham i exit-køen. Bl.a. Pjanic og Umtiti.

Med det sagt, afhænger meget naturligvis også af, hvilket system næste sæsons træner ender med at foretrække, eftersom det er tydeligt, at Griezmann er fejlcastet i vores vanlige 4-3-3. Og jeg er helt enig i, at lønkronerne bestemt vil kunne gøre nytte andre steder, såfremt Juventus eller Liverpool tropper op med en værdig transfersum. De 50 millioner euro sidstnævnte angiveligt står klar med, må dog siges at være af en patetisk størrelse.
Robert Zimmerman

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster