Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Norbit skrev:
tors maj 20, 2021 12:12 pm
Paulinho15 skrev:
tors maj 20, 2021 12:09 pm
Norbit skrev:
tors maj 20, 2021 12:06 pm
Er Messi ikke fri fra Barcas den 01/06?
Dvs. Efter den dag indgår han vel ikke som en del af teamet? Eller har jeg misforstået.
Messis kontrakt løber indtil den 30. juni. Fra den 1. juli er han fri af Barca, som det ser ud nu.
Skræmmende at tænke på. De går vel også på ferie i juni måned.. Det som om at Messi visner mellem vores fingre. Håber ikke at det var hans sidste sæson. Han fortjener en afsted større end Xavis.
Bare rolig, Messi bliver. Det har jeg sagt fra dag 1, hvor det kom frem han ville væk ;-)
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

A$AP skrev:
tors maj 20, 2021 1:47 pm
Ronaldo - Aguero - Messi

2021.

:lol:

Det er efterhånden begrænset hvor meget man kan være efter ledelsen, når man ser på hvordan vi fans tænker mht køb.
Det er jo ikke fordi ledesen har bevist sit værd. Vi har kastet +100 mio euro over flere omgange uden at få noget for dem. Så vil jeg da hellere satse på Ronaldo end at kaste +100 mio euro igen efter en angriber ala Hålaand/Martinez. Jeg tænkte mere i form af:
Fati - Ronaldo - Messi. :grin:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Norbit skrev:
tors maj 20, 2021 12:43 pm
Garcia, Emerson, Depay, Aguero, 1-2 kaniner. Vil være så fræk at sige, at vi bør gå efter Ronaldo. Uden pis. Vi kan sagtens få ham for omkring 60 mio euro. Han vil jo booste vores brand ekstremt. Det vil nå helt nye højder. Vi kan samtidigt ikke finde en der kan garantere mål på samme måde. Hvis ikke Ronaldo, så skal vi gå efter Kane/Son.

Det lyder meget fjollet - uden perspektiv osv. osv. Men, hvem kan reelt gå ind på det her Barca hold og gøre en forskel fra dag ét af? Neymar er udelukket. Mpabbe har øjnene rettet mod Madrid. Hålaand har Raiola som agent, det bliver ekstremt dyrt. Ronaldo spiller for et Juve hold som muligvis ikke er med i CL næste sæson. Giv ham 2 sæsoner med Messi. Forlæng Messi med 2 år, tilbyd Ronaldo 2 år og derefter kan han tage til Lissabon kvit og frit og Messi kan tage til USA eller hvor han nu vil. Ronaldo for 50 mio. vil bidrage med mere end Griezmann + Dembele kan til sammen. På de to år vil Fati, Pedri, Moriba og sikkert andre b-hold spillere være etablerede stjerner som ikke har kostet klubben noget som helst. Kane/Son sidder i den samme situation. De skal videre for at spille CL og vinde titler.

Vil hellere satse på Ronaldo end at give 150 mio for Hålaand for at han så ikke kan spille under "Barca"-spillestilen. Ronaldo vil give mulighed for så meget markedsføring at ingen klubber vil kunne følge med.
Jeg er fuldstændig enig i dit indlæg her. Jeg er fløjtende ligeglad med Ronaldos fortid i Real Madrid set i forhold til et Barca-skifte for ham. Hvis han kan komme til Barca til sommer vil det være kanon.

Så kan tremandsangrebet se således ud: Fati - Ronaldo - Messi - uha, den næste Barca-karriere jeg laver i FIFA, så køber jeg Ronaldo, hehe :clap: :glad: :grin:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Det kunne være super interessant at se dem to spille sammen. Ronaldo er ikke super dyr 50-60 mio. Barcelonas brand ville være latterligt højt, nok det højeste det nogensinde har været. Alle vil se de to bedste spillere i historien spille på samme hold efter at have været rivaler i så mange år. Lønmæssigt tror jeg det er ligegyldigt for at have de to samlet vil indbringe dumt mange penge.
Så skal vi dog ikke hente Aguero for så bliver det et klosterfuck af offensive spillere der vil spille, som samtidig også er oppe i alderen

Det er ligegyldigt at han har spillet i RM, manden er professionel, og vil score mål hvorend han er.

Tror heller ikke der vil være nogen rivalisering i mellem de to. Hvis det var 3 år siden, måske, men de er nået op i en vis alder, og har opnået så mange solo priser at de ikke går så meget op i ballon d’or osv... men mere at de vinder trofæer for klubben.

Tænker også det vil blive Ansu - Ronaldo - Messi
Ronaldo skal hvertfald ikke have VW.

Det eneste problem jeg ser i dette er 2 spillere (Messi & Ronaldo) der begge ikke gør noget som helst defensivt. Det er fint nok at én (Messi) på holdet ikke yder noget defensivt når han scorer så meget, men at have to er i min mening for mange, især sådan som vores defensiv ser ud lige nu.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Mésqueunclub skrev:
tors maj 20, 2021 2:40 pm
Det kunne være super interessant at se dem to spille sammen. Ronaldo er ikke super dyr 50-60 mio. Barcelonas brand ville være latterligt højt, nok det højeste det nogensinde har været. Alle vil se de to bedste spillere i historien spille på samme hold efter at have været rivaler i så mange år. Lønmæssigt tror jeg det er ligegyldigt for at have de to samlet vil indbringe dumt mange penge.
Så skal vi dog ikke hente Aguero for så bliver det et klosterfuck af offensive spillere der vil spille, som samtidig også er oppe i alderen

Det er ligegyldigt at han har spillet i RM, manden er professionel, og vil score mål hvorend han er.

Tror heller ikke der vil være nogen rivalisering i mellem de to. Hvis det var 3 år siden, måske, men de er nået op i en vis alder, og har opnået så mange solo priser at de ikke går så meget op i ballon d’or osv... men mere at de vinder trofæer for klubben.

Tænker også det vil blive Ansu - Ronaldo - Messi
Ronaldo skal hvertfald ikke have VW.

Det eneste problem jeg ser i dette er 2 spillere (Messi & Ronaldo) der begge ikke gør noget som helst defensivt. Det er fint nok at én (Messi) på holdet ikke yder noget defensivt når han scorer så meget, men at have to er i min mening for mange, især sådan som vores defensiv ser ud lige nu.
Vi skal passe på med at drømme for meget. Inden forum politiet kommer efter os. Men et salg af Dembele, Griezmann og Coutinho bør give penge nok til både en transfersum og løn til Ronaldo de næste 2-3 år. Samtidigt ser jeg kun holdet blive bedre/mere engereret med Ronaldo. I særdeleshed Messi tror jeg bliver helt hjernedød god. De bør være professionele nok til at kunne støtte hinanden og kæmpe for holdet bedste. Så kommer alle de individuelle titler også.

Hellere 2 spillere som giver 70% defensivt og 120% offensivt, end én der giver 110% defensivt og 50% offensivt og en anden der giver 40/40 i begge ender (Griezz og Demb).
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Mésqueunclub skrev:
tors maj 20, 2021 2:40 pm
Tænker også det vil blive Ansu - Ronaldo - Messi
Ronaldo skal hvertfald ikke have VW.
Jep, Ronaldo skal være der hvor han er farlig. Foran kassen. Han var bedre på kanten i sine yngre dage.
Mésqueunclub skrev:
tors maj 20, 2021 2:40 pm
Det eneste problem jeg ser i dette er 2 spillere (Messi & Ronaldo) der begge ikke gør noget som helst defensivt. Det er fint nok at én (Messi) på holdet ikke yder noget defensivt når han scorer så meget, men at have to er i min mening for mange, især sådan som vores defensiv ser ud lige nu.
Det med, at de to spillere ikke laver så meget defensivt er selvfølgelige noget der skal kigges på. Men jeg tænker ikke det defensive bør være et problem med Messi og Ronaldo på samme hold. Vi skal bare score flere mål end modstanderne, så vinder vi. Med Messi og Ronaldo bør der være garanti for mange mål ;-)
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Ja, så gik der rigtigt nok pulp fiction i tråden... jeg ser selv sagt helst ikke den selvoptagede portugiser i truppen - både af spillemæssige og kulturelle årsager.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Ronaldo er over the hill, og hæmmer langt mere rent spillemæssigt, end han bidrager med mål. Derudover har vi simpelthen ikke plads til endnu en spiller, der ikke deltager i det defensive arbejde.

Brandmæssigt kan jeg følge tankegangen, men det er så også dét. Den høje transfersum er én ting, men han vil ligeledes (antageligt) kræve en løn, der nærmer sig Messiske højder.

Slutteligt tvivler jeg på, at han overhovedet har interesse i at spille for os. Han slår mig ikke umiddelbart som ubøjeligt loyal, men jeg tror ikke, at han er villig til at satse hele sit eftermæle i Madrid for at få lov til at spille med Messi.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

DeanCassady skrev:
tors maj 20, 2021 4:26 pm
Ronaldo er over the hill, og hæmmer langt mere rent spillemæssigt, end han bidrager med mål. Derudover har vi simpelthen ikke plads til endnu en spiller, der ikke deltager i det defensive arbejde.

Brandmæssigt kan jeg følge tankegangen, men det er så også dét. Den høje transfersum er én ting, men han vil ligeledes (antageligt) kræve en løn, der nærmer sig Messiske højder.

Slutteligt tvivler jeg på, at han overhovedet har interesse i at spille for os. Han slår mig ikke umiddelbart som ubøjeligt loyal, men jeg tror ikke, at han er villig til at satse hele sit eftermæle i Madrid for at få lov til at spille med Messi.
Jeg tror ikke at Ronaldo på nogen måde vil til Barca - men tanken er stadigvæk sjov/spændende.

Det ville bekræfte engang for alles skyld at Messi er den altoverskyggende stjerne som alle vil spille med.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Norbit skrev:
tors maj 20, 2021 2:58 pm

Hellere 2 spillere som giver 70% defensivt og 120% offensivt, end én der giver 110% defensivt og 50% offensivt og en anden der giver 40/40 i begge ender (Griezz og Demb).
Messi og Ronaldo giver ikke 70% defensivt 😂
De giver højest 20% på en god dag...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Raiola has offered Donnarumma to Barcelona. The Italian goalkeeper would join on a free transfer if AC Milan fail to qualify for the Champions League. Barça would put Ter Stegen on the market. [as]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

French side Nice will execute their option to sign defender Jean-Clair Todibo from Barcelona when the season finishes. [MARCA]

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Dytrax skrev:
fre maj 21, 2021 2:32 pm
Raiola has offered Donnarumma to Barcelona. The Italian goalkeeper would join on a free transfer if AC Milan fail to qualify for the Champions League. Barça would put Ter Stegen on the market. [as]
Økonomisk vil det være fint at få Donnarumma og sælge Ter Stegen. Jeg ved ikke hvor god Donnarumma er. Når det så er sagt, så håber jeg selvfølgelig, at Ter Stegen bliver i Barca, som han har kontrakt med til 2025.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Apart from Eric García Barça want to sign a left centre-back and they are interested in Pau Torres (24). [Mundo Deportivo]

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
fre maj 21, 2021 2:32 pm
Raiola has offered Donnarumma to Barcelona. The Italian goalkeeper would join on a free transfer if AC Milan fail to qualify for the Champions League. Barça would put Ter Stegen on the market. [as]
Bullshit!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster