Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Der er jo ikke behov for både Aguero og Depay. Bare fordi de begge er ''gratis'' så behøver man jo ikke at hente dem. Aguero i sig selv er nok. Medmindre man allerede har aftaler for Griezmann, Coutinho og Braithwaite klar, så giver det jo ingen mening at hente Depay også. Vi får forhåbentligt også Fati tilbage igen.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

UNDRING OVER BARCELONAS TRANSFER-POLITIK

* Offensiven i fodbold er vigtig, men meget ofte er det defensiven som giver titler. :think:

* Barcelona har den bedste offensiv i La Liga med hele 83 mål på kontoen. Og har den fjerde bedste defensiv i La Liga, med 36 mål lukket ind. Og resultatet er, at Barca ligger på sølle tredjepladsen og vinder højt sandsynligt ikke mesterskabet. :sad:

* Barcelona har mange store offensive navne, som Messi, Dembele, Griezmann osv. Men, Barcelona har ikke en forsvarspiller, som er i top 20 i verden lige nu. :cry:

* HVORFOR I ALVERDEN er der ikke mere fokus på defensiven i Barcelona?? Hvorfor springer man banken hver evig eneste sommer, ved at købe ekstrem dyre offensive spillere, som fx Coutinho, Dembele og Griezmann - og måske snart Haaland. Og igen denne sommer, har man fokus på offensive spillere som Aguero og Depay - som om det var mål som Barca manglede !! :sick:

* Hvilken kylling-hjerne hos Barca tager disse beslutninger hver sommer, og kan ikke indse at HOVEDPROBLEMET er i forsvaret! Selv da Barca lukkede vanvittige 8 MÅL ind mod Bayern München i CL, var der HELLER IKKE fokus på at forbedre forsvaret til sommer!! :oops: :oops:

* Hvis man absolut skal bruge ekstreme midler, så gør det ved at løse de defensive problemer! Brug tårnhøj beløb ved at købe klasse forsvarspillere. Det er ikke sikkert at andre klubber ønsker at sælge, men gør i det mindste alt hvad du kan (brug transfer budgettet), for at erhverve spillere som fx Marquinhos, De Ligt, Caglar Söyüncü, Wesley Fofana, David Alaba, Ruben Dias, Koulibaly, Aymeric Laporte - eller Virgil van Dijk, hvis man må have lov at drømme! :crazy:

* JA, jeg ved godt, at forsvaret ikke er det ENESTE problem hos Barca lige nu, så spar mig venligst for de kommentarer. Man kan vi i det mindste ikke være enig om, at forsvaret skal have langt større fokus til sommer, end offensiven??? :?: :?:

Jeg fatter ikke, at Barca ledelsen ikke kan se de svage led på banens positioner. Jeg fatter ikke Barcelonas transferpolitik, men måske gør DU, i så fald oplys mig gerne !! :idea: :idea:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ajax midfielder Ryan Gravenberch is getting closer to Barça. Barça board is seeing this dutch wonderboy as a good replacement of Sergio Busquets.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Dytrax skrev:
søn maj 16, 2021 5:05 pm
Ajax midfielder Ryan Gravenberch is getting closer to Barça. Barça board is seeing this dutch wonderboy as a good replacement of Sergio Busquets.
Han er vild.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Paulinho15 skrev:
søn maj 16, 2021 5:19 pm
Dytrax skrev:
søn maj 16, 2021 5:05 pm
Ajax midfielder Ryan Gravenberch is getting closer to Barça. Barça board is seeing this dutch wonderboy as a good replacement of Sergio Busquets.
Han er vild.
Men er han ikke for ung til at være en direkte afløser for Bussi for kort sigt?
Regner ikke Bussi er fast man og to sæsoner :eh:

Og desuden når jeg ser ham på youtube, så virker han ikke som en rendyrket DM, han virker mere som en Boks til Boks ala FDJ?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Drake skrev:
søn maj 16, 2021 8:48 pm
Paulinho15 skrev:
søn maj 16, 2021 5:19 pm
Dytrax skrev:
søn maj 16, 2021 5:05 pm
Ajax midfielder Ryan Gravenberch is getting closer to Barça. Barça board is seeing this dutch wonderboy as a good replacement of Sergio Busquets.
Han er vild.
Men er han ikke for ung til at være en direkte afløser for Bussi for kort sigt?
Regner ikke Bussi er fast man og to sæsoner :eh:

Og desuden når jeg ser ham på youtube, så virker han ikke som en rendyrket DM, han virker mere som en Boks til Boks ala FDJ?
Han er selvfølgelig ung, men var Busquets ikke også det, da han brød igennem på førsteholdet? Mener Busi var 20 år. Gravenberch er 19 år. Jeg kan ikke vurdere om han er for ung :).
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

De skal gå efter Bennacer. Det er utroligt så inkompetente, den sportslige sektor har været de sidste mange år. Gravenberch er et stort talent no doubt, men det er sgu ikke talenter, man har brug for, men derimod spillere i alderen 24-27 der har international klasse, som er tæt på færdigudviklet og passer til spillestilen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
søn maj 16, 2021 9:46 pm
De skal gå efter Bennacer. Det er utroligt så inkompetente, den sportslige sektor har været de sidste mange år. Gravenberch er et stort talent no doubt, men det er sgu ikke talenter, man har brug for, men derimod spillere i alderen 24-27 der har international klasse, som er tæt på færdigudviklet og passer til spillestilen.
Ja, helt klart Bennacer er et godt bud. Han blev også nævnt her for et par dage siden. Måske det også var dig der nævnte ham der. Han er virkelig god og et af symbolerne på AC Milans genrejsning.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
søn maj 16, 2021 9:56 pm
EasyBuddhist skrev:
søn maj 16, 2021 9:46 pm
De skal gå efter Bennacer. Det er utroligt så inkompetente, den sportslige sektor har været de sidste mange år. Gravenberch er et stort talent no doubt, men det er sgu ikke talenter, man har brug for, men derimod spillere i alderen 24-27 der har international klasse, som er tæt på færdigudviklet og passer til spillestilen.
Ja, helt klart Bennacer er et godt bud. Han blev også nævnt her for et par dage siden. Måske det også var dig der nævnte ham der. Han er virkelig god og et af symbolerne på AC Milans genrejsning.
Også tankevækkende at Milan igen er begyndt at hente points, efter han kom tilbage fra hans skade.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona continue to comb the market for the finest young players in the world and have set their sights on Sergey Pinyaev, a young Russian forward who plays for Chertanovo. [Sport-Express]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Emerson Royal: He already has a a house in Barcelona. The player’s environment ensures that he will be part of the pre-season with Barça and that the club is counting on him.
Godt. Jeg er overbevist om at han ret hurtigt tager pladsen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Piquénbauer skrev:
tirs maj 18, 2021 5:19 pm
Emerson Royal: He already has a a house in Barcelona. The player’s environment ensures that he will be part of the pre-season with Barça and that the club is counting on him.
Godt. Jeg er overbevist om at han ret hurtigt tager pladsen.
Det tror jeg også. Ikke fordi Dest er dårlig, men fordi Emerson er stabil god med det jeg har set fra ham i Betis. Det vil være fint, så kan det tage lidt af presset fra Dest, og så kan han øge selvtilliden og bundniveauet stille og roligt.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
tirs maj 18, 2021 6:42 pm
Piquénbauer skrev:
tirs maj 18, 2021 5:19 pm
Emerson Royal: He already has a a house in Barcelona. The player’s environment ensures that he will be part of the pre-season with Barça and that the club is counting on him.
Godt. Jeg er overbevist om at han ret hurtigt tager pladsen.
Det tror jeg også. Ikke fordi Dest er dårlig, men fordi Emerson er stabil god med det jeg har set fra ham i Betis. Det vil være fint, så kan det tage lidt af presset fra Dest, og så kan han øge selvtilliden og bundniveauet stille og roligt.
Jeg er også sikker på, han tager pladsen med det samme. Ikke alene, så har han nogle fysiske og defensive forudsætninger, som hverken Roberto eller Dest kan matche, men de forudsætninger bliver endnu vigtigere, når man skal tilbage i 4-3-3 til næste sæson. Personligt er det den position, jeg glæder mig mest til en opgradering af. Den har simpelthen været en ren katastrofe, siden Alves forsvandt. Roberto, Semedo og Dest har slet ikke kunnet løfte opgaven og det har været et af de første steder, modstanderne kigger efter svagheder, når de skal angribe
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
tirs maj 18, 2021 6:55 pm
Paulinho15 skrev:
tirs maj 18, 2021 6:42 pm
Piquénbauer skrev:
tirs maj 18, 2021 5:19 pm
Emerson Royal: He already has a a house in Barcelona. The player’s environment ensures that he will be part of the pre-season with Barça and that the club is counting on him.
Godt. Jeg er overbevist om at han ret hurtigt tager pladsen.
Det tror jeg også. Ikke fordi Dest er dårlig, men fordi Emerson er stabil god med det jeg har set fra ham i Betis. Det vil være fint, så kan det tage lidt af presset fra Dest, og så kan han øge selvtilliden og bundniveauet stille og roligt.
Jeg er også sikker på, han tager pladsen med det samme. Ikke alene, så har han nogle fysiske og defensive forudsætninger, som hverken Roberto eller Dest kan matche, men de forudsætninger bliver endnu vigtigere, når man skal tilbage i 4-3-3 til næste sæson. Personligt er det den position, jeg glæder mig mest til en opgradering af. Den har simpelthen været en ren katastrofe, siden Alves forsvandt. Roberto, Semedo og Dest har slet ikke kunnet løfte opgaven og det har været et af de første steder, modstanderne kigger efter svagheder, når de skal angribe
Jep. Jeg fatter ikke den tidligere ledelse ikke ville have Alves tilbage, da han tilbød at komme tilbage. Jeg tænker Dani Alves måske er den bedste højre back i fodboldhistorien nogensinde - ud fra hvilke spillere jeg lige kender til.

Jeg vil dog ikke sige Dest er dårlig eller fejlcastet. Det var Semedo heller ikke, han levede bare ikke op til forventningerne og der var for langt mellem de gode præstationer fra hans side.

Dest passer perfekt til Barca efter min mening. Han har leveret rigtig gode kampe, men så er der også mange kampe hvor han ikke har været god. Det vil forklare med, at han stadig kun er 20 år. Det er normalt at så unge spillere ikke leverer stabilt over en længere periode i så unge en alder.

Dest skal nok øge bundniveauet i takt med han bliver ældre. Derfor vil det være fint hvis Emerson kommer til sommer og så kan Dest måske være reserve i de næste 1-2 sæsoner og så må Emerson og Dest kæmpe om pladsen derfra.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
tirs maj 18, 2021 7:03 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs maj 18, 2021 6:55 pm
Paulinho15 skrev:
tirs maj 18, 2021 6:42 pm
Piquénbauer skrev:
tirs maj 18, 2021 5:19 pm
Emerson Royal: He already has a a house in Barcelona. The player’s environment ensures that he will be part of the pre-season with Barça and that the club is counting on him.
Godt. Jeg er overbevist om at han ret hurtigt tager pladsen.
Det tror jeg også. Ikke fordi Dest er dårlig, men fordi Emerson er stabil god med det jeg har set fra ham i Betis. Det vil være fint, så kan det tage lidt af presset fra Dest, og så kan han øge selvtilliden og bundniveauet stille og roligt.
Jeg er også sikker på, han tager pladsen med det samme. Ikke alene, så har han nogle fysiske og defensive forudsætninger, som hverken Roberto eller Dest kan matche, men de forudsætninger bliver endnu vigtigere, når man skal tilbage i 4-3-3 til næste sæson. Personligt er det den position, jeg glæder mig mest til en opgradering af. Den har simpelthen været en ren katastrofe, siden Alves forsvandt. Roberto, Semedo og Dest har slet ikke kunnet løfte opgaven og det har været et af de første steder, modstanderne kigger efter svagheder, når de skal angribe
Jep. Jeg fatter ikke den tidligere ledelse ikke ville have Alves tilbage, da han tilbød at komme tilbage. Jeg tænker Dani Alves måske er den bedste højre back i fodboldhistorien nogensinde - ud fra hvilke spillere jeg lige kender til.

Jeg vil dog ikke sige Dest er dårlig eller fejlcastet. Det var Semedo heller ikke, han levede bare ikke op til forventningerne og der var for langt mellem de gode præstationer fra hans side.

Dest passer perfekt til Barca efter min mening. Han har leveret rigtig gode kampe, men så er der også mange kampe hvor han ikke har været god. Det vil forklare med, at han stadig kun er 20 år. Det er normalt at så unge spillere ikke leverer stabilt over en længere periode i så unge en alder.

Dest skal nok øge bundniveauet i takt med han bliver ældre. Derfor vil det være fint hvis Emerson kommer til sommer og så kan Dest måske være reserve i de næste 1-2 sæsoner og så må Emerson og Dest kæmpe om pladsen derfra.
Jeg er enig i at Semedo ikke var fejlcastet, han havde bare aldrig rigtig niveauet og manglede kvalitet både defensivt og offensivt. Det samme kan siges om Dest indtil videre. Han har dog stadigvæk muligheden for at udvikle sig, men han skal godt nok også ligge nogle lag på, hvis han for alvor skal gøre sig forhåbninger om en lang Barca karriere. Han mangler sindssygt meget på det defensive. Offensivt mangler han også en del, men det skal han nu nok komme efter. Det er det defensive, hvor han virkelig skal rykke sig. Han har ydemere den ulempe, at man har en offensiv back i den anden side og Barca fungerer bedst med én offensiv back og én, der orienterer sig defensivt. Når Alba er færdig skal Balde køres ind og han er også offensivt indstillet, så Dest skal virkelig knokle, for at vinde en plads fremadrettet, sådan som jeg ser det.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 13 gæster