Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg ville gå til Milan i stedet og se om der kunne komme en aftale i stand med Bennacer. Han er den eneste midtbane, jeg ville hente ind, uden at blinke. De kunne få Pjanic, Umtiti og Neto med i handlen.

Jorginho er dog ikke helt dum og jeg tror han vil passe fint ind. Jeg er dog heller ikke fan af hans alder.

Betancur, nej tak, herfra.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Er Jorginho ikke bare en Italiensk udgave af Pjanic. Bidrager ikke alt for meget til defensiven og er langsom, men dog god på bolden :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
tirs maj 11, 2021 6:45 pm
Jeg ville gå til Milan i stedet og se om der kunne komme en aftale i stand med Bennacer. Han er den eneste midtbane, jeg ville hente ind, uden at blinke. De kunne få Pjanic, Umtiti og Neto med i handlen.

Jorginho er dog ikke helt dum og jeg tror han vil passe fint ind. Jeg er dog heller ikke fan af hans alder.

Betancur, nej tak, herfra.
Bennacer er for vild!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
tirs maj 11, 2021 10:06 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs maj 11, 2021 6:45 pm
Jeg ville gå til Milan i stedet og se om der kunne komme en aftale i stand med Bennacer. Han er den eneste midtbane, jeg ville hente ind, uden at blinke. De kunne få Pjanic, Umtiti og Neto med i handlen.

Jorginho er dog ikke helt dum og jeg tror han vil passe fint ind. Jeg er dog heller ikke fan af hans alder.

Betancur, nej tak, herfra.
Bennacer er for vild!
Jeg sidder gladelig og ser en hel Milan kamp, kun for at følge Bennacer på banen. Han minder mig rigtig meget om Xavi, selvom han ligger en tand længere tilbage i banen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Villarreal contacted Barça about the signing of Emerson Royal.

The possible signing of the player will depend to a large extent on whether Villarreal plays in Champions League, Europa League, Conference League next season. [CADENA SER]

Note : Barcelona currently holds only 50% of the players value. 50% of the sale will go to Betis (unless Barcelona pays 9m to Betis to bring him back to Barcelona).

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Jeg er villig til at sælge en DEL spillere fra vores trup.. Nærmest nemmere og sige dem der er fredet.. Ter Stegen, Messi, De Jong, Pedri, Fati, Bussen, Araújo, Mingueza.. Pigue hvis han kan acceptere en mindre rolle.. Resten er jeg helt ærligt ligeglade med..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça think that up to 14 players could depart, either through transfers, loans or releases. [Mundo Deportivo]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Sergio Aguero's arrival at Barcelona will be announced after City’s Champions League final against Chelsea on May 29. [Mundo Deportivo]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Memphis Depay and Barça have reached an agreement on terms for him to sign for the club next season. However, this is assuming there isn't a change at the coaching position. [MARCA]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Garcia, emerson, depay og aguero. Det ser ud til at det bliver forstærkningerne. Vi kan komme af med nogle spillere helt fremme og vi har brug for emerson da dest ikke helt virker klar endnu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Piquénbauer skrev:
lør maj 15, 2021 8:26 am
Garcia, emerson, depay og aguero. Det ser ud til at det bliver forstærkningerne. Vi kan komme af med nogle spillere helt fremme og vi har brug for emerson da dest ikke helt virker klar endnu.
Hvis det er det vi ender med, så vil jeg være fint tilfreds med det. Gode spillere uden de store omkostninger.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Det ville være fint med de spillere, men kommer ikke til at rykke os nogle steder. Så vores målsætning må fortsat være at ende i top 4.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke transfers der skal rykke os…
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
lør maj 15, 2021 1:04 pm
Det er ikke transfers der skal rykke os…
Jo det er det også, sammen med en ny træner.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Drake skrev:
lør maj 15, 2021 12:15 pm
Det ville være fint med de spillere, men kommer ikke til at rykke os nogle steder. Så vores målsætning må fortsat være at ende i top 4.
Det der for alvor skal rykke holdet er mere hår på brystet af spillerne under 24 generelt, og et bedre integreret spillemæssigt udtryk..

Det eneste jeg savner i det firkløver er en fysisk og taktisk stærk centerback med ok teknik, som kan gøre en forskel fra dag 1. Araujo har potentialet, men taktikken/stabiliteten/teknikken halter - og vi kunne godt bruge to fysiske kapaciteter på positionen - jf. Mingueza, Pique, Garcia og Lenglet har deres primær kompetencer andet steds, og Umtiti er efterhånden afskrevet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster