11/5 Levante - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Jeg er mere rasende nu end jeg var efter Granada. Ufatteligt som vi skal pines kamp efter kamp, sæson efter sæson.

Mentaliteten er stadig bundrådden, ellers havde vi jo kørt hold som Granada og “kriseramte” Levante fuldstændig over.

Én ting er at vi taber, men måden det sker på. Ingen fokus, gummiben, nervøsitet. Glem Håland og Neymar, det er en verdensklasse psykolog vi har brug for.
93' Iniesta

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Ba sai luo na »

Spillerne burde ikke få løn for Maj.
De har ikke leveret og nu kan man lige så godt lade være at bruge alle landskamp spillererne de næste 2 kampe så de kan hvile til deres EM osv.

Er pænt skuffet nu. æv en måde at slutte på

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Busquets: "We leave with bad feelings. We could have scored more goals but the usual thing has happened, they have scored very easy goals."

"We've paid for our mistakes. The league is practically over for us now."

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg er så træt af mit eget hold..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Bare vent til næste sæson. Samme uduelige spillere på holdet, samme træner, samme indstilling.
Pique - Roberto - Alba - Lenglet - Griezmann
:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

De har fucket op min elskede klub men ingen vil lytte til mig :sad:
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Egentligt grotesk. På trods af vi ikke vinder en eneste af de store kampe mod rivalerne fra Madrid (eller mod PSG for den sags skyld), så kan vi inden de sidste seks runder selv afgøre mesterskabet. Det krævede dog sejre over blandt andet ligegyldige, middelmådige hold som Granada og Levante. Det var åbenbart en alt for stor opgave.

Er holdet bare ikke bedre, eller har Koeman fejlet? Er usikker på svaret. Men det er i hvert fald evident, at vi overhovedet ikke formår at forsvare. Ligegyldigt hvem vi møder, og hvor hårdt vi presser på, så skal der ikke mere til, end en enkelt eller to lange afleveringer frem i banen, før vi er i alvorlige problemer. Det er bare ikke godt nok.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Fatter hat af Koemans taktiske dispositioner. Ved han overhovedet selv, hvad det er han vil med holdet?

Lorteaften

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Koeman: "In the first half we have been fine, in the second half we had a lot of losses in possession. We let Levante grew into the game."

"La Liga? It's very complicated now. It depends on the results of the others, of course, but it's very complicated."

"As the coach I'm the most responsible. I also wonder what happened because at half time we talked about intensity, and in the second half I saw our lowering the intensity. I'm sad. We were leading by two goals."

"Doubts about my continuity? Coaches are always questioned, but I understand that perfectly fine."

"Tomorrow we have to move on, prepare for the next two games and next season. But first, we have to reflect on tonight's result."

"Sometimes there are things that cannot be explained. I think, in the second half, we played with less intensity and when you are less aggressive you react late. We have slowed down and this is a problem."

"There is no one to blame individually. The whole team, defensively, haven't been at their level. Conceding three goals in 45 minutes is too much for this team."

pipelord123
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre mar 19, 2021 12:51 am
Har takket: 42 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af pipelord123 »

Nu er jeg også Tottenham-fan så er absolut vant til skuffende præstationer...

Men det her, det her er alligevel something else. Den måde vi går fra, før Granada kampen stort set at være favoritter til at tage mesterskabet til nu at praktisk talt være skrevet ud, er simpelthen ikke noget jeg kan forstå hvordan det kan ske

Jeg er mildest talt skuffet

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

pipelord123 skrev:
ons maj 12, 2021 12:18 am
Nu er jeg også Tottenham-fan så er absolut vant til skuffende præstationer...

Men det her, det her er alligevel something else. Den måde vi går fra, før Granada kampen stort set at være favoritter til at tage mesterskabet til nu at praktisk talt være skrevet ud, er simpelthen ikke noget jeg kan forstå hvordan det kan ske

Jeg er mildest talt skuffet
Ja, det er helt pløk, hvordan vi smider hele pisset mod 2 hold, som vi burde køre over.
Det er bizart, det er det fandme.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Findes der overhoved et bundhold eller et mindre klub i La Liga som ikke har taget point fra Barca?
Alle hold i ligaen er på samme niveau som os. Vi er ikke favoritter mere og det har vi ikke været i flere år
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Naturligvis kan det ske, at et hold smider en føring. Også en føring på 2-0. Manglende koncentration, “tilfældige” mål mv. kan hurtigt vende en kamp på hovedet.

Men når man har sat en to-måls føring over styr og igen kommer foran kort før tid, så er det mig komplet ubegribeligt, at man ikke kan holde føringen kampen ud. Det der skete for os i dag, sker bare aldrig for Real Madrid og Atl. Madrid.

Barcas “evne” til gang på gang at smide føringer er bare svær at forklare. Men når dagen er omme, falder ansvaret altid tilbage på træneren. Jeg har ikke længere tiltro til Koeman.

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Ba sai luo na »

Mega skuffende mod levante.
Granada var jeg mere tolerant da alle kan fejle og de rejste sig mod Valencia. Atl Madrid vil altid være en kamp man ikke bare kan forvente at vinde, så har hele tiden haft min tro på at NU ville de komme frem med krigsmaling i ansigtet og virkelig brænde for det og vise man er vokset af alle de pinefulde nederlag , men sikke naiv man kan være. Som andre herinde også har nævnt - Barca har ikke på noget tidspunkt i denne sæson spillet som et mesterhold over en længere periode, og nærmest lidt komisk hvis de havde vundet - helt ligesom hvis Real madrid skulle vinde for de har dælme også været ringe

Atl Madrid lugtede da lidt af mesterhold den første halvdel på deres måde - så lad dem vinde nu.

Havde nok været bedre vi aldrig var kommet i nærheden af 1.pladsen og været tilfredse med en top4. men lidt ligesom om at.. nu hvor vi ikke nåede langt i CHL så var der jo ingen skuffelse at give sine fans i foråret - men det opgave fik de da løst på fornemmeste vis. Sæson efter sæson med ydmygende resultater og den samme smøre om at NU har de lært lektien. håbløst og trættende efterhånden.

selvfølgelig gjorde de deres bedste - det er jeg overbevist om. men når ens bedste ikke længere rækker - så skal der jo ske noget. ingen grund til have Messi rendende til absurd høj løn, hvis det ikke direkte kaster sportslig succes med sig og det gør det så ikke mere

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

At lukke 3 mål ind i 2. Halvleg mod et hold som intet spiller for og er i dyb krise ... Når vi spiller for mesterskabet. Det siger alt om den kujonindstilling, der gennemsyrer holdet. Det er som om de simpelthen falder fra hinanden rent mentalt hver eneste gang modstanderen scorer!

Offensivt er vi fornuftigt med, men du vinder bare ikke mesterskaber med en defensiv bestående af fucking Pique og Lenglet... Det gør man simpelthen bare ikke!

Ufatteligt vi fik chancen for et mesterskab. Endnu mere utroligt at vi vinder Copaen! Det skal vi være svært tilfredse med - Og så håber jeg lidt på, at vi får lavet nogle ændringer i defensiven henover sommeren samt selvfølgelig holdt på historiens bedste spiller!

Om jeg har tillid til Koeman?... Faktisk i tvivl lige pludselig. Han har ikke formået at give os en solid defensiv eller stærk mentalitet. Han har faktisk ikke formået at slå et tophold endnu ... Det er længe siden man har oplevet en så skrøbelig struktur i Barca. Med defensiven vinder man altså trofæer. Og vores defensiv består af grotesk langsomme og ligegyldige spillere.
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Nu skal vi bare slå Celta og så invitere Messi igen gutterne over på fiesta. Det skal fejres.

Koeman æd din stolthed i dig og gå all in med det eneste du faktisk gjorde godt her i klubben. Giv de sidste kampe til Puig, Mingueza, Ilaix, Dest og hiv evt en eller to mere op fra b-holdet. Roberto, Pique, Lenglet, Griezmann smid dem dog på bænken. Roberto hellere end gerne ud på reserverne. Vi har jo ikke noget at tabe eller vinde mere.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst