11/5 Levante - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Levante - FC Barcelona
La Liga
11. maj - kl. 22.00
TV: TV2 Sport X
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Sorry, for sen kamptråd. Var ikke lige opmærksom på de spiller i aften. Troede først det var her i weekenden. Håber i har været tilfredse med, at kamptrådene er blevet oprettet to dage før kampene starter, efter det blev efterspurgt tilbage i starten af året.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
tirs maj 11, 2021 12:16 am
Sorry, for sen kamptråd. Var ikke lige opmærksom på de spiller i aften. Troede først det var her i weekenden. Håber i har været tilfredse med, at kamptrådene er blevet oprettet to dage før kampene starter, efter det blev efterspurgt tilbage i starten af året.
Det er fint, så er der masser af tid til at ævle :smile:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Paulinho15 skrev:
tirs maj 11, 2021 12:16 am
Sorry, for sen kamptråd. Var ikke lige opmærksom på de spiller i aften. Troede først det var her i weekenden. Håber i har været tilfredse med, at kamptrådene er blevet oprettet to dage før kampene starter, efter det blev efterspurgt tilbage i starten af året.
Det kan også være svært at følge med pt.! Blot en lille rettelse - Selvom Levante godt nok ligger i Valencia-regionen, så er det ikke Valencia vi skal spille imod som der står i teksten for opslaget :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

PuyolErGud skrev:
tirs maj 11, 2021 1:44 pm
Paulinho15 skrev:
tirs maj 11, 2021 12:16 am
Sorry, for sen kamptråd. Var ikke lige opmærksom på de spiller i aften. Troede først det var her i weekenden. Håber i har været tilfredse med, at kamptrådene er blevet oprettet to dage før kampene starter, efter det blev efterspurgt tilbage i starten af året.
Det kan også være svært at følge med pt.! Blot en lille rettelse - Selvom Levante godt nok ligger i Valencia-regionen, så er det ikke Valencia vi skal spille imod som der står i teksten for opslaget :glad:
:glad: Den havde jeg ikke set, det er nok gået lidt hurtigt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Fuck, så ingen walkover for os, nu skal vi kæmpe for pointene...
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Hvis skæbnen er at vi ikke vinder mesterskabet så må det gerne afgøres i aften.
Levante - Barca 8:2 :lol: :grin:
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
tirs maj 11, 2021 3:25 pm
Hvis skæbnen er at vi ikke vinder mesterskabet så må det gerne afgøres i aften.
Levante - Barca 8:2 :lol: :grin:
Godt jinxét :thumbup:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Okay, vi er alle skuffede over de seneste kampe, hvor vi har ødelagt det for os selv først ved at tabe til Granada og senest levere en jammerlig indsats mod Atleti.
For mit vedkommende har det gjort, at jeg egentlig ikke synes vi fortjener mesterskabet, selvom vi har været godt spillende i mange kampe i foråret. Vi har ikke vundet over de store hold, og vi har misset chancen for at tage førstepladsen flere gange på trods af, at det har været mod små hold. Vi har ganske enkelt ikke leveret under pres.

Men matematisk er det stadig muligt og derfor skal vi ikke give op. Vi SKAL simpelthen vinde resten af kampene, så tror jeg faktisk der er okay chancer. Ikke gode, men det er muligt. Real skal nok miste point, det føler jeg mig sikker på og der kan vi godt nøjes med at de spiller uafgjort, mens vi vinder vores.
Straks værre bliver det med Atleti, hvor vi har brug for et nederlag til dem. Jeg tror ikke på det kommer de sidste 2 kampe - imorgen er chancen for os, hvor de møder et udmærket Sociedad hold som har masser at spille for. Er Sociedad favoritter? Nej. Men de kan på en god dag sagtens slå Atletico, og de har tidligere været gode til at drille de store hold, så det bliver mega spændende. Lad os nu bare gøre rent bord, så har vi da gjort vores.

Vi har intet at tabe, men alt at vinde, så fuld fart fremad Koeman!!!!!! Jeg vil se offensiv bold idag med Dembele, Griezmann og Messi fra start.
Så ser jeg gerne Busquets, De Jong og Puig på midten med Alba og Dest på fløjene.

Araujo, Mingueza og Pique i forsvaret.


Vamos
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

PuyolErGud skrev:
tirs maj 11, 2021 1:44 pm
Paulinho15 skrev:
tirs maj 11, 2021 12:16 am
Sorry, for sen kamptråd. Var ikke lige opmærksom på de spiller i aften. Troede først det var her i weekenden. Håber i har været tilfredse med, at kamptrådene er blevet oprettet to dage før kampene starter, efter det blev efterspurgt tilbage i starten af året.
Det kan også være svært at følge med pt.! Blot en lille rettelse - Selvom Levante godt nok ligger i Valencia-regionen, så er det ikke Valencia vi skal spille imod som der står i teksten for opslaget :glad:
Åhh, det var efter midnat ;-). Rettet. Og ja, Levante kommer fra Valencia. Tror deres stadion ligger inde midt i byen
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Jeg tror Koeman har Pedri portrætter over alt i sit soveværelse.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Har vi ikke alle det? Ellers burde i sgu få købt jeres!

Spændende med demb som wingback!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Levante skal bare klaskes :cool:

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 11/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Har stadig sure antrækninger over den tabte 5-4 kamp for år tilbage, hvor vi kunne have gået ubesejret igennem sæsonen. Lad os vise at vi stadig tror på chancen og smadre dem fra start.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst