La Liga 2020/2021

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Ba sai luo na »

Jeg tror nu det er realistisk Atl Madrid kan tabe til Real Sociedad. Siger ikke det sker, men det er absolut en mulighed. Så den mulighed kan man ligeså tro på og det starter med 3 point mod levante. Så Barca kan hygge sig lidt på 1. pladsen. Så må vi se om det kun bliver en enkelt dag til låns.

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Mésqueunclub »

Det er ikke Real vi skal være bekymret for de har stadig nogen svære kampe, det er Atletico som er problemet

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Norbit »

Jeg vil vove og påstå, at vi havde vundet ligaen med Ansu Fati værende skadesfri. :grin:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Nyhuus »

Der bliver skrevet en masse om fyring af Koeman her på forum. Jeg har lidt et ben i begge lejre, vil jeg sige.
Men er der et bedre alternativ lige nu udover Xavi, som jeg synes at have læst ikke kommer til at træne holdet næste sæson?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Dytrax »

Apropos Koeman, så jeg dette opslag på Facebook. Det er skrevet af journalist, Rafael Hernández:

I go make a long write-up about Barcelona's failings this season, but I have already criticized the players enough and pointed out those that should never play another minute for the club...

Instead I will just comment that Koeman is completely unqualified to be our coach. He failed in every match against elite opposition this season where something was at stake. The horrible humiliations vs Juventus and PSG, the embarrassing defeats vs Real Madrid, the losses against Simeone who had never beaten Barcelona in the league since taking over Atlético Madrid and the ridiculous collapse in the final minutes in the Super Cup.

It's unforgivable. If Barça cannot win a single one of the biggest matches of the season, we won't win a single trophy. If it wasn't for Alcoyano and Cornella knocking out the Madrid clubs from the Spanish Cup, we would have likely finished a second season in a row without trophies and all of that with the greatest in the history of the sport in our squad!

He's incapable of making the right substitutions: subbing defenders to hold onto a lead or putting forwards on if Barcelona needs to score goals. It is ridiculously reductive for a sport that tactically has evolved massively in the last thirty years.

His grudge against Riqui Puig will be only a footnote of a failed tenure, but it was disgraceful for a coach to do what he did to the kid. Instead Sergi Roberto was subbed on...

Bring on Xavi, Gallardo, Ten Hag or whatever, just don't keep Koeman.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
man maj 10, 2021 1:57 pm
Apropos Koeman, så jeg dette opslag på Facebook. Det er skrevet af journalist, Rafael Hernández:

I go make a long write-up about Barcelona's failings this season, but I have already criticized the players enough and pointed out those that should never play another minute for the club...

Instead I will just comment that Koeman is completely unqualified to be our coach. He failed in every match against elite opposition this season where something was at stake. The horrible humiliations vs Juventus and PSG, the embarrassing defeats vs Real Madrid, the losses against Simeone who had never beaten Barcelona in the league since taking over Atlético Madrid and the ridiculous collapse in the final minutes in the Super Cup.

It's unforgivable. If Barça cannot win a single one of the biggest matches of the season, we won't win a single trophy. If it wasn't for Alcoyano and Cornella knocking out the Madrid clubs from the Spanish Cup, we would have likely finished a second season in a row without trophies and all of that with the greatest in the history of the sport in our squad!

He's incapable of making the right substitutions: subbing defenders to hold onto a lead or putting forwards on if Barcelona needs to score goals. It is ridiculously reductive for a sport that tactically has evolved massively in the last thirty years.

His grudge against Riqui Puig will be only a footnote of a failed tenure, but it was disgraceful for a coach to do what he did to the kid. Instead Sergi Roberto was subbed on...

Bring on Xavi, Gallardo, Ten Hag or whatever, just don't keep Koeman.
Halleluja! :angel:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Nyhuus »

Der var så 2 andre alternativer. Havde ikke hørt om Gallardo, så det blev til en hurtig google.
Han lyder umiddelbart ret interessant:


EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af EasyBuddhist »

Norbit skrev:
man maj 10, 2021 12:10 pm
Jeg vil vove og påstå, at vi havde vundet ligaen med Ansu Fati værende skadesfri. :grin:
Den har jeg tænkt mange gange, specielt i den sidste del af sæsonen har han været savnet, men ved du hvad? Jeg tror faktisk at Coutinho kunne have gjort det og jeg ved, at havde Koeman ikke haft så langt oppe i røven, så havde Puig sørget for mere end tre point, havde han fået chancen i 3 x en halv time i de kampe, som har været på vippen.
Senest rettet af EasyBuddhist man maj 10, 2021 2:45 pm, rettet i alt 1 gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af EasyBuddhist »

Nyhuus skrev:
man maj 10, 2021 2:13 pm
Der var så 2 andre alternativer. Havde ikke hørt om Gallardo, så det blev til en hurtig google.
Han lyder umiddelbart ret interessant:

Iniesta stiller i følge rygterne støvlerne på hylden i dag. Man har lov at håbe.

Edit: måske i en konstellation med netop Gallardo.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Nyhuus »

EasyBuddhist skrev:
man maj 10, 2021 2:21 pm
Nyhuus skrev:
man maj 10, 2021 2:13 pm
Der var så 2 andre alternativer. Havde ikke hørt om Gallardo, så det blev til en hurtig google.
Han lyder umiddelbart ret interessant:

Iniesta stiller i følge rygterne støvlerne på hylden i dag. Man har lov at håbe.

Edit: måske i en konstellation med netop Collado.
Det lyder da spændende! Bliver i det hele taget interessant at se, om Koeman får lov til at fortsætte.
Kunne forestille mig, at Laporta gerne vil sætte sit eget præg på holdet, og når Koeman ikke er "hans træner" så kan det da godt være at han ryger.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Dytrax »

There is an internal debate within the board and the sports management about the suitability of keeping Koeman if he does not win La Liga.

There was a lot of disappointment after the draw against Atlético because they saw no ambition.

[RAC1]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
man maj 10, 2021 2:38 pm
There is an internal debate within the board and the sports management about the suitability of keeping Koeman if he does not win La Liga.

There was a lot of disappointment after the draw against Atlético because they saw no ambition.

[RAC1]
Ja, man har mere end én gang haft lyst til at lave en NF og holde et skilt op med "keep attacking FFS!" Koeman er bare ikke den træne, som får Barca tilbage til at spille den fodbold, vi alle gerne vil se. Mesterskab eller ej og spillet er det vigtigste, ikke mesterskaberne.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Piquénbauer »

Rafael hernandez er ca ligeså meget journalist som jeg er det. Det er egne meninger og ikke andet. Så kan man være enig eller uenig i det han skriver men han er ikke journalist og han taler ikke for andre end sig selv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
man maj 10, 2021 3:03 pm
Rafael hernandez er ca ligeså meget journalist som jeg er det. Det er egne meninger og ikke andet. Så kan man være enig eller uenig i det han skriver men han er ikke journalist og han taler ikke for andre end sig selv.
Jeg anede ikke, hvem manden var, før jeg så opslaget som er delt ovenfor
Han beskriver sig selv som journalist, men derudover, kan jeg ikke finde materiale.

Det ændrer dog ikke, at han har en - synes jeg - pointe vedrørende Koeman.
I særdeleshed taktik på banen, ikke så meget om han spiller Puig eller ej.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Piquénbauer »

Fair. Han er en twitter personlighed som har en tendens, måske pga sit store følge, til at lade som om han ved markant mere end han gør.

Omkring Koeman så er jeg, som jeg har skrevet flere gange, indifferent. Hvis han bliver så overlever jeg og er tilfreds med at vi konkurrerer og med en klar viden om at de unge spillere der leverer til træning får spilletid.

Hvis vi får en anden ind så bliver det spændende. Jeg gider dog hverken Gallardo eller ten hage - de er imo uinteressante. Xavi er navnet. Hvis man går op i taktikken, spillet, dna’en osv så er det manden og den eneste man burde snakke om.

En ting jeg dog tror folk undervurderer er økonomien. Det vil koste penge at skifte træner og jeg ved ærlig talt ikke om man har pengene til det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster