8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

A$AP skrev:
lør maj 08, 2021 6:07 pm
Og så kan vi også konstatere, at Koeman har været én stor fiasko i alle vores store kampe i denne sæson. Han skal væk og det kan ikke gå hurtigt nok. Så kan han stikke sine 17 minutter til Dembele op et sort sted.
Næ, for der sidder Puig allerede og lurer.

I øvrigt enig, han skal væk.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Drake »

Hold kæft vi er elendige imod de store hold! :mad:

Når det var den sæson, tillykke til Real M med titlen som vi lige har givet til dem på et sølvfad :clap: :wave:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Barca80 »

Det var så det mesterskab der gik tabt :sad:

Jeg er ABSOLUT overbevist om at Barca IKKE bliver mestre i år! Med så få kampe tilbage (3 stk.), er Barca nemlig afhængig af, at både Real og Atletico dummer sig. :roll: Jeg tror Real Madrid bliver mestre nu, da de har fordelen !! :sick:

Jeg er MEGET frustreret! Især af Koeman!! :oops:

Barca skabte ikke noget i hele kampen - hvorfor laver Koeman ikke markante ændringer i formation, taktik, spillestil osv.??? Enhver idiot kan jo se, at Barca ikke kan bryde igennem offensivt, og der bør laves ændringer i taktikken, men ikke ifølge Koeman åbenbart. :oops:

Hvorfor skifter han spillere ind så sent - fx Dembele kom ind i 75. minut !!!!!!!!!!! :oops:

Flere af spillernes indstilling manglede også synes jeg. Alt for sløvt og mangel på kreativitet! :|

Lad os håbe, at de sidste tvivlere nu kan se, at Koeman bør sparkes væk til sommer! :roll:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Kom nu Sevilla!!!!

Ingen af de store har fortjent det mesterskab.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Da vi endelig kan afgøre det selv, så taber vi hjemme til Granada og spiller 0-0 mod AM (så sejren over Valencia ude hjalp ingenting).

Vi har det åbenbart svært i de afgørende kampe, fraregnet Copa del Rey finalen. Synes ikke at vi for alvor har rykket os under Koeman. Når vi alligevel er med i opløbet, er det fordi de to Madrid klubber også har været langt under niveau.
Senest rettet af FCBSOCI lør maj 08, 2021 10:08 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »

Og så skal vi også begynde at kigge efter handler hvor Griezmann også kan indgå i, for en faktisk angriber. Det har vi bare meget, meget mere brug for end vi har brug for Griezmann.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Desværre havde Koeman ikke modet til at satse, bortset fra det sidste kvarters tid. Jeg ville hellere have tabt vel vidende, at Koeman gjorde alt for at vende slagets gang. Men nej, det er åbenbart vigtigere at undgå at tabe, end at gå efter at vinde. Det er en sådan tabermentalitet, der hører hjemme i mindre klubber. Sgu ikke Barca.

Lad is få Xavi ind i næste sæson og bygge et nyt hold op. Vi får jo alligevel hverken Neymar (har lige forlænget med PSG), Mbappe, Haaland eller tilsvarende spillere.
Senest rettet af FCBSOCI lør maj 08, 2021 6:22 pm, rettet i alt 1 gang.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Nå..

Inklusiv de næste 3 kampe for Real, ender de med 13 kampe på 44 dage....måske trætheden giver os en lille hånd..

Men vi virker også selv enormt møre, så tvivler på fuld Barca høst herfra..

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Xavi6Smede »

Sidst Atletico vandt ligaen, der smed Real Madrid 5 point i de sidste tre runder, Barcelona smed 6 og Atlético smed 7. Så galt går det nok ikke denne gang, men alle hold er så middelmådige at intet er afgjort endnu. Ærgerligt Sevilla smed 3 point imod Athletic, så var det blevet rigtig sjovt.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Reevenge »

FCBSOCI skrev:
lør maj 08, 2021 6:21 pm
Desværre havde Koeman ikke modet til at satse, bortset fra det sidste kvarters tid. Jeg ville hellere have tabt vel vidende, at Koeman gjorde alt for at vende slagets gang. Men nej, det er åbenbart vigtigere at undgå at tabe, end at gå efter at vinde. Det er en sådan tabermentalitet, der hører hjemme i mindre klubber. Sgu ikke Barca.

Lad is få Xavi ind i næste sæson og bygge et nyt hold op. Vi får jo alligevel hverken Neymar (har lige forlænget med PSG), Mbappe, Haaland eller tilsvarende spillere.
At Neymar forlænger er da et kæmpe sportsligt plus for os. Haaland kunne være spændende, Mbappé ryger til Real hvis han skifter. Jeg synes nu Koeman har gjort det fornuftigt med spillermaterialet til rådighed; vi har ikke erstattet Suarez med en habil 9'er, han har formået at give spilletid til mange af de yngre spillere og vundet et af de større trofæer i Copa del Rey.

Vi er selvfølgelig også dårligt spillende i de større kampe hvor resultaterne er udeblevet, men jeg synes han har opfyldt kriterierne for at blive, især nu hvor vi ikke har givet ham de spillere han har bedt om i transfervinduerne.

Xavi er helt sikkert en spændende mulighed, men jeg ønsker lidt at han prøver kræfter i en 'rigtig' liga i Europa og siger farvel og tak til sandkassen i Qatar, hvor han har fået det maksimale ud af det både sportsligt såvel som læringsmæssigt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det var det drenge. Lorte kampe, men jeg kan mærke at mit håb døde mod Granada så den gør faktisk ikke så ondt.

Men kampen illustrerer fint vores problemer - vi mangler simpelthen kvalitet. Jeg gider ikke sidde og og brokke mig over enkelte spillere/træneren eller andet, men vi mangler det sidste. Truppen er for smal og på et par positioner i starteren er vi der ikke helt. Taktisk er det heller ikke godt nok og i dag var, som i andre dele af sæsonen, noget rod uden en klar plan.

Med det sagt så er jeg tilfreds med sæsonen. CdR og vi har kæmpet med om ligaen. Det er ok. Især pga ovenstående. Men hold nu kæft hvor har det været hårdt at være vidne til med sur Messi, præsidentvalg, lorte fodbold efterfulgt af god fodbold efterfulgt af meh fodbold. Og så blev det lige toppet med ESL.

Det har dog været spændende og med nogle kloge handler samt justeringer så er ligaen et realistisk mål i næste sæson. Vamos!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Enig i at Granada var værre følelsesmæssigt, end i dag.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af DeanCassady »

At vi har været så undervældende mod de andre tophold, må falde tilbage på Koeman. Værre er spillermaterialet heller ikke.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
lør maj 08, 2021 6:48 pm
Enig i at Granada var værre følelsesmæssigt, end i dag.
Ja, dér afgik håbet ved døden. Den var sgu svær at sluge.

I det hele taget, er jeg ... tilfreds er det forkerte ord, men i mangel af bedre, må det være dækkende, især set i lyset af de ting som sæsonen har indeholdt. Det nævner PB i sin kommentar og det er sgu ikke småting.

Jeg kunne godt tænke mig en anden træner, men omvendt, vil jeg ikke græde mig i søvn hver nat, hvis Kaptajn Stædig fortsætter endnu en sæson, så længe han ikke henter 400 hollændere!!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Spillet er for forudsigeligt. Koeman forfalder til de samme løsninger gang, på gang og trænerarbejdet er mangler i den grad kreativitet, ligesom midtbanen gør. Jeg er ked af at sige det, men Koeman er ikke løsningen på bænken, desværre. Håber Laporta har nosserne til at skifte ham ud allerede til sommer. Der er intet vundet, ved at vente.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster