8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Paulinho15 »

Mésqueunclub skrev:
fre maj 07, 2021 3:52 pm
————————————MATS————————————
———Mingueza———Pique———Lenglet————
——Dest—————FDJ———Bus—————Alba——
————————————Pedri———————————
—————Messi———————————Griez————

Evt. Dembélé i stedet for Griezmann
Jeg håber for guds skyld at han ikke starter med Roberto
Jeg vil starte med Umtiti i stedet for Lenglet. Efter min mening er han en bedre fodboldspiller end Lenglet. Vil også starte med Araújo i stedet for Mingueza, selvom catalaneren har gjort det godt. Foretrækker Araújos målfarlighed ved hjørnespark. Ellers enig i din opstilling.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Mésqueunclub
Indlæg: 368
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Mésqueunclub »

Paulinho15 skrev:
fre maj 07, 2021 7:34 pm
Mésqueunclub skrev:
fre maj 07, 2021 3:52 pm
————————————MATS————————————
———Mingueza———Pique———Lenglet————
——Dest—————FDJ———Bus—————Alba——
————————————Pedri———————————
—————Messi———————————Griez————

Evt. Dembélé i stedet for Griezmann
Jeg håber for guds skyld at han ikke starter med Roberto
Jeg vil starte med Umtiti i stedet for Lenglet. Efter min mening er han en bedre fodboldspiller end Lenglet. Vil også starte med Araújo i stedet for Mingueza, selvom catalaneren har gjort det godt. Foretrækker Araújos målfarlighed ved hjørnespark. Ellers enig i din opstilling.
Syntes bare Umtiti er super langsom, så at have ham som side CB skal han i mange situationer tage wingen, og har bare set en del gange hvor han falder bagud, i kontra med spurt. Enig i at Lenglet ikke er den store opgradering, men han har haft flere kampe på det sidste.
Ift. Mingueza og Araújo syntes jeg bare ofte at Araújo sætter spillet i stå, hvor Mingueza har en bedre boldkontrol og offensiv spilforståelse, og kan hjælpe mere til at opsætte et angreb end Araújo kan. Jeg synes det relativt eneste som Araújo ligger over Mingueza i er hovedstødsdueller pga. sin højde.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af SparetireDad »

Jeg blev pludselig i tvivl....hvad sker der, hvis både Barca og Real vinder alle deres resterende kampe? Er det så Real, der bliver mestre pga....færre nederlag bl.a?

Mésqueunclub
Indlæg: 368
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Mésqueunclub »

SparetireDad skrev:
fre maj 07, 2021 8:44 pm
Jeg blev pludselig i tvivl....hvad sker der, hvis både Barca og Real vinder alle deres resterende kampe? Er det så Real, der bliver mestre pga....færre nederlag bl.a?
Så vinder RM, de har vundet begge indbyrdes kampe...

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Mésqueunclub skrev:
fre maj 07, 2021 8:50 pm
SparetireDad skrev:
fre maj 07, 2021 8:44 pm
Jeg blev pludselig i tvivl....hvad sker der, hvis både Barca og Real vinder alle deres resterende kampe? Er det så Real, der bliver mestre pga....færre nederlag bl.a?
Så vinder RM, de har vundet begge indbyrdes kampe...
Med andre ord. Vi skal håbe på Sevilla.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Alba - Pique - Lenglet - Alba
Roberto - Bussi - Roberto
Griezmann - Griezmann - Griezmann

Gud hjælp os!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Paulinho15 »

Mésqueunclub skrev:
fre maj 07, 2021 8:33 pm
Paulinho15 skrev:
fre maj 07, 2021 7:34 pm
Mésqueunclub skrev:
fre maj 07, 2021 3:52 pm
————————————MATS————————————
———Mingueza———Pique———Lenglet————
——Dest—————FDJ———Bus—————Alba——
————————————Pedri———————————
—————Messi———————————Griez————

Evt. Dembélé i stedet for Griezmann
Jeg håber for guds skyld at han ikke starter med Roberto
Jeg vil starte med Umtiti i stedet for Lenglet. Efter min mening er han en bedre fodboldspiller end Lenglet. Vil også starte med Araújo i stedet for Mingueza, selvom catalaneren har gjort det godt. Foretrækker Araújos målfarlighed ved hjørnespark. Ellers enig i din opstilling.
Syntes bare Umtiti er super langsom, så at have ham som side CB skal han i mange situationer tage wingen, og har bare set en del gange hvor han falder bagud, i kontra med spurt. Enig i at Lenglet ikke er den store opgradering, men han har haft flere kampe på det sidste.
Ift. Mingueza og Araújo syntes jeg bare ofte at Araújo sætter spillet i stå, hvor Mingueza har en bedre boldkontrol og offensiv spilforståelse, og kan hjælpe mere til at opsætte et angreb end Araújo kan. Jeg synes det relativt eneste som Araújo ligger over Mingueza i er hovedstødsdueller pga. sin højde.
Ja, Umtiti har set dum ud nogle gange hvad det angår. Jeg synes bare han er bedre end Lenglet. Med hensyn til Mingueza er han en langt bedre boldspiller end Araújo, men jeg vælger uruguayaneren på grund af luftstyrken. Atlético kunne sagtens spille med mange lange bolde. Araújo er også hurtig. Man kunne også starte med Mingueza og så skifte Araújo ind senere i kampen, som i en af de seneste kampe, hvor han så scorede på hovedstød
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Antimadridista skrev:
fre maj 07, 2021 9:33 pm
Mésqueunclub skrev:
fre maj 07, 2021 8:50 pm
SparetireDad skrev:
fre maj 07, 2021 8:44 pm
Jeg blev pludselig i tvivl....hvad sker der, hvis både Barca og Real vinder alle deres resterende kampe? Er det så Real, der bliver mestre pga....færre nederlag bl.a?
Så vinder RM, de har vundet begge indbyrdes kampe...
Med andre ord. Vi skal håbe på Sevilla.
Eller Villareal eller Bilbao, men ja, det bliver spændende!

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af kklaus »

PuyolErGud skrev:
lør maj 08, 2021 11:34 am
Antimadridista skrev:
fre maj 07, 2021 9:33 pm
Mésqueunclub skrev:
fre maj 07, 2021 8:50 pm
SparetireDad skrev:
fre maj 07, 2021 8:44 pm
Jeg blev pludselig i tvivl....hvad sker der, hvis både Barca og Real vinder alle deres resterende kampe? Er det så Real, der bliver mestre pga....færre nederlag bl.a?
Så vinder RM, de har vundet begge indbyrdes kampe...
Med andre ord. Vi skal håbe på Sevilla.
Eller Villareal eller Bilbao, men ja, det bliver spændende!
Villarreal spiller Europa League Finale 3 dage efter deres kamp mod Real Madrid, så de kunne nok godt ende med at spare nogle spillere.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

Er godt nok spændt på kampen i dag. Forventer at Atlético vil komme væltende som vilde dyr, de ved udmærket godt, at forsvaret er til at tale med og hvis de blitzer os, vil de følgende kunne parkere bussen, bygge en dæmning og stille Simeones mor op foran mål. Forventer en svær kamp.

Håber geden virkelig er i hopla og at Dest i øvrigt starter fremfor Roberto.

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Bliver voldsomt spændende. Hvis BARCA vinder og Real Madrid smider point, tror jeg, at vi tager titlen. Vinder RM, vinder de også La Liga. Af vanskelige kampe mangler de kun Villarreal, som kun har Europa League finalen i baghovedet.

Atl. Madrid kan formodentligt ikke nøjes med uafgjort, så bliver de overhalet af RM, hvis RM vinder. Så står det uafgjort kort før tid mellem BARCA og AM, er begge hold nødt til at satse. Kort sagt: Det bliver en meget interessant spillerunde, hvor vi virkelig skal håbe på, at Sevilla kan drille RM.

OFf-TOPIC
Der har jo (igen) været rygter om, at Laporta vil hente Neymar og Haaland. Seneste nyt er, at han også vil sætte Pinto på mål, så han kan fløjte modstanderen offside (som mod FCK), samt købe Bendtner, så BARCA kan få sit eget reality program… What is not to like? :grin:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er personligt enig i at dest skal starte. Men jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor roberto er blevet gjort til en skurk. Vi taber jo ikke fordi Roberto spiller - dest har mildest talt været svingende og pt er han vel ikke en opgradering på mere end 5% (pga sin fart).

Nå men det bliver en ufatteligt hård kamp. Ingen klubber kan leve med andet end en sejr så lad os håbe der bliver knald på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

kklaus skrev:
lør maj 08, 2021 11:44 am
PuyolErGud skrev:
lør maj 08, 2021 11:34 am
Antimadridista skrev:
fre maj 07, 2021 9:33 pm
Mésqueunclub skrev:
fre maj 07, 2021 8:50 pm
SparetireDad skrev:
fre maj 07, 2021 8:44 pm
Jeg blev pludselig i tvivl....hvad sker der, hvis både Barca og Real vinder alle deres resterende kampe? Er det så Real, der bliver mestre pga....færre nederlag bl.a?
Så vinder RM, de har vundet begge indbyrdes kampe...
Med andre ord. Vi skal håbe på Sevilla.
Eller Villareal eller Bilbao, men ja, det bliver spændende!
Villarreal spiller Europa League Finale 3 dage efter deres kamp mod Real Madrid, så de kunne nok godt ende med at spare nogle spillere.
Ja, det så jeg godt og havde det godt in mente, men man må klynge sig lidt til håbet! Og forhåbentligt er vi ikke afhængige af hjælp før sidste runde.

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Ba sai luo na »

Real vinder ikke over Sevilla .

Er sådan mere bekymret for om Barca kan undgå de personlige fejl mod Atl Madrid.

Spændende bliver det. En ting er sikkert
nederlag i aften og sæsonen er slut.
Uafgjort, og der er stadig en smule håb.

Måske kampen bliver en sløj taktisk affære fordi begge hold ikke kan tåle at tabe.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 8/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
lør maj 08, 2021 12:31 pm
Jeg er personligt enig i at dest skal starte. Men jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor roberto er blevet gjort til en skurk. Vi taber jo ikke fordi Roberto spiller - dest har mildest talt været svingende og pt er han vel ikke en opgradering på mere end 5% (pga sin fart).

Nå men det bliver en ufatteligt hård kamp. Ingen klubber kan leve med andet end en sejr så lad os håbe der bliver knald på.
Ser ikke Roberto som skurk, blot Dest som et bedre alternativ på pladsen. Og kan i kampens hede komme til at gøre ham værre end han er, skal jeg blankt erkende.

Er virkelig spændt på kampen og nervøs for en røvfuld.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster