2/5 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Valencia - FC Barcelona
La Liga
2. maj - kl. 21.00
TV: TV2 Sport X
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Vi skal bare fortsætte den gode form fra Granada-kampen... :?

Eller nej, det skal vi så ikke. Ville gerne skrive, at NU skal vi fandme vinde, men med blik på gårsdagens resultat, er det nok bedst at nedjustere. Om end, det er muligt at løbe med sølvtøjet endnu, troen på det har blot fået et skud for boven.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Jeg kan ikke komme over den mulighed vi forspildte i går. Nøj hvor er jeg skuffet. Alle betingelser var der for at vinde kampen. Ingen midtuge kamp. Alligevel leverer man sådan en indsats. Skamfuldt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
fre apr 30, 2021 3:45 pm
Jeg kan ikke komme over den mulighed vi forspildte i går. Nøj hvor er jeg skuffet. Alle betingelser var der for at vinde kampen. Ingen midtuge kamp. Alligevel leverer man sådan en indsats. Skamfuldt.
Har det på samme måde. Min glød er væk.

Real kampen var skuffende, (ret beset kunne vi have været 0-3 nede, før vi kom tilbage der) men dagen efter, havde jeg dog accepteret udfaldet.

I dag er det stadig virkelig svært at kapere, en lille smule ala Anfield..... :sad:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Sæsonen skal bare overstås med en top 4 placering, også må vi se om vi kan købe en stjerne angriber til næste sæson, så vi kan blive lidt mere konkurrencedygtige.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Hvis man er til nostalgi og Messi-mål:



Jeg gider sjældent at gense et helt opgør, men det er en fornøjelse at zappe lidt rundt i det. Messis fjerde mål er f.eks. en helt enestående afslutning.
Robert Zimmerman

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Koeman: "We have to improve, also in being more incisive and creating effectiveness, but especially at the defensive level."

"We were very disappointed because we have lost a very great opportunity to climb to the top op the table. This shows that there are no easy games. There is no time to get sad. We still have a chance to win."

"If we had beaten Granada, nobody would ask about the rotations. I accept it, but we all know that it's true."

"The suspension? We're going to appeal because I think it's a very exaggerated sanction. If you say 'what a character', they give you a two-game ban. If you really insult, I think they give you a 20-game ban then. I will be in the stadium tomorrow, but not on the bench."

"As a coach, you are always responsible. For choosing the team, for making changes during the game. I'm responsible and no one else. It was a great opportunity. I think that if we win all five games we will be champions."

"The points we are all dropping shows that the league is very strong."

"Umtiti played because of a technical decision. Umtiti is training well."

"When I change the system, when there are changes, I first discuss it with the captains. I decide, of course. And after the Granada game we talked about everyone's disappointment and that's it. No more talking about it."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan ikke overskue det. Og det er ikke fordi jeg ikke tror på mesterskabet eller en sejr over Valencia. De her op og nedture der er forbundet med et så tæt titelræs er simpelthen udmattende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: 2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Mésqueunclub »

Piquénbauer skrev:
lør maj 01, 2021 4:15 pm
Jeg kan ikke overskue det. Og det er ikke fordi jeg ikke tror på mesterskabet eller en sejr over Valencia. De her op og nedture der er forbundet med et så tæt titelræs er simpelthen udmattende.
Så stop...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
lør maj 01, 2021 2:35 pm
Koeman: "We have to improve, also in being more incisive and creating effectiveness, but especially at the defensive level."

"We were very disappointed because we have lost a very great opportunity to climb to the top op the table. This shows that there are no easy games. There is no time to get sad. We still have a chance to win."

"If we had beaten Granada, nobody would ask about the rotations. I accept it, but we all know that it's true."

"The suspension? We're going to appeal because I think it's a very exaggerated sanction. If you say 'what a character', they give you a two-game ban. If you really insult, I think they give you a 20-game ban then. I will be in the stadium tomorrow, but not on the bench."

"As a coach, you are always responsible. For choosing the team, for making changes during the game. I'm responsible and no one else. It was a great opportunity. I think that if we win all five games we will be champions."

"The points we are all dropping shows that the league is very strong."

"Umtiti played because of a technical decision. Umtiti is training well."

"When I change the system, when there are changes, I first discuss it with the captains. I decide, of course. And after the Granada game we talked about everyone's disappointment and that's it. No more talking about it."
Han skal stope med at diskutere opstillingen med Pique. Den klovn sammen med Alba og Roberto har ingen idé om hvad de laver.
Det eneste de gøre er at skyde skylden på de andre spillere, specielt de unge.

Tror mig, Barca vil vågne op når Pique og Alba stopper
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Piquénbauer skrev:
lør maj 01, 2021 4:15 pm
Jeg kan ikke overskue det. Og det er ikke fordi jeg ikke tror på mesterskabet eller en sejr over Valencia. De her op og nedture der er forbundet med et så tæt titelræs er simpelthen udmattende.
Forstår det godt. Vil være langt mere betryggende, hvis Barca allerede kunne sikre sig mesterskabet i april måned hvert år, men på den anden side, så er det også godt for spændingen, at ligaen er så tæt, som den er i år. Har ikke noget imod ligaen er så tæt, så længe Barca bare står med pokalen på sidste spilledag ;)
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Mésqueunclub skrev:
lør maj 01, 2021 4:20 pm
Piquénbauer skrev:
lør maj 01, 2021 4:15 pm
Jeg kan ikke overskue det. Og det er ikke fordi jeg ikke tror på mesterskabet eller en sejr over Valencia. De her op og nedture der er forbundet med et så tæt titelræs er simpelthen udmattende.
Så stop...
Nej.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Koeman tager røven på os alle i dag og starter med Puig.

Lopezz, du kan godt begynde at kippe med flaget og trutte med hornet. Det bliver en fest.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 2/5 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/mads ... euder.html

Spændende læsning. Men godt nok ikke optimalt at han ikke kan spansk.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster