29/4 FC Barcelona - Granada

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 29/4 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
tors apr 29, 2021 9:40 pm
Barca har ødelagt mine 3 fri dage :sad:
Jeg har definitivt afskrevet mesterskabet nu. Det er selvfølgelig teoretisk stadig muligt, men magter ikke endnu en kulkælder tur.

Der er så meget der indikerer at vi er flade...ikke bare i aften.

I efteråret var jeg mere end tilfreds med top4..den må jeg vende tilbage til..

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 29/4 FC Barcelona - Granada

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tors apr 29, 2021 9:12 pm
Alt det der med at vælge spillere ud og pege fingre holder sgu ikke. Hele holdet var fladt. Det var tydeligt gennem hele kampen. Det var bare ikke godt nok.

Der er vitterligt ikke andet at gøre end at prøve igen mod Valencia. Så må vi se hvad det ender med.
Selvfølgelig kan man pege fingre. Jeg synes, der var utrolig mange ting galt i dag. Èn ting er at Koeman roterer, det er fint nok. Men så med Umtiti, der ikke har spillet en kamp, så længe jeg kan huske, Ilaix der er alt for grøn endnu og Roberto der er helt ude af kampform. Hvad har Araujo, Dest, Puig, Trincao og Dembélé gjort? De er klart bedre end dem, der blev roteret med i dag og i bedre form! Det er utilgiveligt af Koeman, hvis du spørger mig. Og så kan du snakke om at se det retrospektivt, men det er for helvede ham, der ser dem til træning hver dag. Jeg kunne i øvrigt godt have fortalt ham det inden også, det har jeg alligevel gjort hele sæsonen.

Jeg stemmer i koret, der siger, at det her resultat kaster en mørk, mørk skygge over Koeman´s videre trænergerning i Barca. Der er simpelthen alt, alt for mange svagheder og her snakker jeg ikke kun om manglende simple trænerkundskaber i det taktiske og i den manglende ageren i løbet af kampene, men det stikker langt dybere end det. Jeg har flere gange udtrykt bekymring om Puig´s manglende spilletid og det handler ikke specifikt om Puig, men om Koeman´s manglende evne til at spille, med en spiller med hans kvaliteter. Der mangler Barca style angrebsspil i det det etablerede spil. Der mangler flair, der mangler touch på bolden og der mangler sukkerballer fra midtbanen. Lige nu, så synes jeg faktisk at man mangler en playmaker lige så meget som en 9´er.

Så er der hele 3-4-3 eller 3-5-2 historien. Jeg ved det ikke. Jeg er ikke imponeret og i dag var helt og aldeles håbløst og der var absolut inge hjælp at hente fra bænken, tværtimod. Man følte sig hensat til tiden under Valverde og Setien, hvor Messi kiggede ud mod bænken med et blik, der sagde, hvad sker?, Hvad laver I? Er i dumme, eller hvad? Kom nu med noget power, for helvede. Kom nu med noget gejst og noget vilje. Kom nu med de der små taktiske ændringer under kampene. Giv nu spillerne, nogle opgaver, der giver mening, progressivt trænerarbejde, kom nu. I dag lignede Koeman hans forgængere. Slidte, udtørrede, gamle, trætte, idéforladte, depressive. Man føler sig efterhånden snart selv, sådan. Der skal ske noget på den bænk, nu!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 29/4 FC Barcelona - Granada

Indlæg af PuyolErGud »

Ud fra Koemans ord virker det røde kort endnu mere mystisk. Må vel næsten appelleres?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 29/4 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
tors apr 29, 2021 9:46 pm
Lopezzz skrev:
tors apr 29, 2021 9:40 pm
Barca har ødelagt mine 3 fri dage :sad:
Jeg har definitivt afskrevet mesterskabet nu. Det er selvfølgelig teoretisk stadig muligt, men magter ikke endnu en kulkælder tur.

Der er så meget der indikerer at vi er flade...ikke bare i aften.

I efteråret var jeg mere end tilfreds med top4..den må jeg vende tilbage til..
Jeg har det sådan, hvis vi ikke kan vinde over Granada på hjemmebanen i en uhyre vigtig kamp så kan vi ligeså godt pakke sammen og droppe al snak om mesterskabet.
Hvordan har vi tænkt os at besejre Atletico når vi sejler mod Granada??

Hvis bare Atletico kunne holde den lange forspring så vi ikke skulle igennem de her nervepirrende kampe hvor man er tæt på at få et hjertestop.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 29/4 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Rekick »

Jeg håber Laporta indser at Roberto ikke er værd at forlænge med.

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 29/4 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Ba sai luo na »

Det kan vende igen næste kamp.
som skrevet tidligere har Barca fået 4/15 point mod de andre tophold, så Sevilla, atl Madrid og Real Madrid er ikke ligefrem stabile

mesterskabet er stadig mere en bare teoretisk muligt - et sølle point. Det er dog klart at det dagens nederlag fjernede fordelen til Barca og nu er mega presset mod Valencia.

Nu kom Sevilla for alvor med i mesterskab kampen.
Deres kamp mod Real madrid vil blive ligeså afgørende som Barca mod atl Madrid.

man kan ikke brokke sig over spændingen i ligaen

real fans afskrev også mesterskabet efter Betis og nu de alligevel favorit igen. lad os nu bare vente og se. Der kommer flere point tab til til alle hold.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 29/4 FC Barcelona - Granada

Indlæg af kklaus »



:roll:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 29/4 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Dytrax »

Rekick skrev:
tors apr 29, 2021 10:19 pm
Jeg håber Laporta indser at Roberto ikke er værd at forlænge med.
Det sjove er, at klubben har tilbudt forlængelse af kontrakten, men Roberto har afslået.
Han vil have et bedre tilbud...

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 29/4 FC Barcelona - Granada

Indlæg af DeanCassady »

En ganske horribel indsats, men mesterskabet er endnu ikke forsvundet. De to Madrid-klubber kan snildt smide point, og så lysner det pludseligt.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 29/4 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Lopezzz »

DeanCassady skrev:
tors apr 29, 2021 11:32 pm
En ganske horribel indsats, men mesterskabet er endnu ikke forsvundet. De to Madrid-klubber kan snildt smide point, og så lysner det pludseligt.
Det kræver at Elche og Osasuna vinder i weekenden. Sandsynligheden at det sker ligger på 0
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 29/4 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
tors apr 29, 2021 11:08 pm
Rekick skrev:
tors apr 29, 2021 10:19 pm
Jeg håber Laporta indser at Roberto ikke er værd at forlænge med.
Det sjove er, at klubben har tilbudt forlængelse af kontrakten, men Roberto har afslået.
Han vil have et bedre tilbud...
Han skal nok udvikle sig. Vi skal bare forbedre hans løn og vente 3-4 år mere
MDCCCXCIX

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 29/4 FC Barcelona - Granada

Indlæg af ladislau »

Jeg er helt med på, at holdet er slidt ned til sokkeholderne. Det er de fleste hold pt. Real kører på ren og skær vilje, så mesterskabet er stadig åbent. Helt enig. Plus mesterskab er en uventet bonus i denne sæson, så det er ikke det største problem med denne kamp.

Det essentielle problem er hvad vi kan forvente fremadrettet. Easybuddhist’s indlæg er jo spot on, og vi har set det sæsonen igennem. Idag er det bare bøjet i neon.

Udover gejst, har vi ikke udviklet os meget siden Valverde.

Vi kompenserer lige nu for vores fejl, men vi vores styrker er ligeledes under afvikling.

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 29/4 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Ba sai luo na »

Der har nu ellers været masser af optimisme at spore blandt mange for fremtiden de sidste par mdr. Lad os finde den igen

Jeg håber på mesterskab og Messi vælger at forlade Barca - så han slutter med en god oplevelse.

Hvis der skal komme et "nyt" Barca med en anden mentalitet - så skal Messi jo nok væk. Det er så absolut ikke Messi skyld, og Barca vil i den grad stå dårligere på den korte bane uden Messi - men tror det vil være sundt for Barca at prøve at stå på egne ben.

Granada er på 8. pladsen, og Covid situationen har nærmest fjernet hjemme bane fordelen. Real smed point mod Betis (6th) og Atl Madrid tabte til Bilbao (9th) - så det jo ikke en sensation af rang at Barca tabte. skuffende helt sikkert, men altså. 5 kampe endnu og et sølle point som skal hentes. Valencia og Atl Madrid kampene skal nu vindes - det kan de så takke dem selv for nu.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Piquénbauer »

EasyBuddhist skrev:
tors apr 29, 2021 9:56 pm
Piquénbauer skrev:
tors apr 29, 2021 9:12 pm
Alt det der med at vælge spillere ud og pege fingre holder sgu ikke. Hele holdet var fladt. Det var tydeligt gennem hele kampen. Det var bare ikke godt nok.

Der er vitterligt ikke andet at gøre end at prøve igen mod Valencia. Så må vi se hvad det ender med.
Selvfølgelig kan man pege fingre. Jeg synes, der var utrolig mange ting galt i dag. Èn ting er at Koeman roterer, det er fint nok. Men så med Umtiti, der ikke har spillet en kamp, så længe jeg kan huske, Ilaix der er alt for grøn endnu og Roberto der er helt ude af kampform. Hvad har Araujo, Dest, Puig, Trincao og Dembélé gjort? De er klart bedre end dem, der blev roteret med i dag og i bedre form! Det er utilgiveligt af Koeman, hvis du spørger mig. Og så kan du snakke om at se det retrospektivt, men det er for helvede ham, der ser dem til træning hver dag. Jeg kunne i øvrigt godt have fortalt ham det inden også, det har jeg alligevel gjort hele sæsonen.

Jeg stemmer i koret, der siger, at det her resultat kaster en mørk, mørk skygge over Koeman´s videre trænergerning i Barca. Der er simpelthen alt, alt for mange svagheder og her snakker jeg ikke kun om manglende simple trænerkundskaber i det taktiske og i den manglende ageren i løbet af kampene, men det stikker langt dybere end det. Jeg har flere gange udtrykt bekymring om Puig´s manglende spilletid og det handler ikke specifikt om Puig, men om Koeman´s manglende evne til at spille, med en spiller med hans kvaliteter. Der mangler Barca style angrebsspil i det det etablerede spil. Der mangler flair, der mangler touch på bolden og der mangler sukkerballer fra midtbanen. Lige nu, så synes jeg faktisk at man mangler en playmaker lige så meget som en 9´er.

Så er der hele 3-4-3 eller 3-5-2 historien. Jeg ved det ikke. Jeg er ikke imponeret og i dag var helt og aldeles håbløst og der var absolut inge hjælp at hente fra bænken, tværtimod. Man følte sig hensat til tiden under Valverde og Setien, hvor Messi kiggede ud mod bænken med et blik, der sagde, hvad sker?, Hvad laver I? Er i dumme, eller hvad? Kom nu med noget power, for helvede. Kom nu med noget gejst og noget vilje. Kom nu med de der små taktiske ændringer under kampene. Giv nu spillerne, nogle opgaver, der giver mening, progressivt trænerarbejde, kom nu. I dag lignede Koeman hans forgængere. Slidte, udtørrede, gamle, trætte, idéforladte, depressive. Man føler sig efterhånden snart selv, sådan. Der skal ske noget på den bænk, nu!
Og det får du så gjort.

Umtiti, Roberto og ilaix spillede fordi de er naturlige subs for dem der blev sparet. Og fordi deres “konkurrenter” ikke rigtigt har vist sig bedre.

En playmaker var ikke det vi havde mest brug for - bussi klarede det fint. Men ja jeg ved godt at puig skal nævnes som frelseren.

Du kan tjekke hvad 343/352 har gjort for vores resultater. Jeg siger ikke at Koeman er et taktisk mastermind eller løsningen fremadrettet men gejst og vilje har vi haft ok af set på sæsonen.

Resten er spekulativt og biased.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 29/4 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Lopezzz »

Vi havde kun 4 skud på mål i 94 minutter og boldbesiddelsen var på hele 82% mens Granada fik 2 fucking skud på mål i hele kampen og scorede på begge.
Kun 18% af kampen har de haft bolden på deres fødder. Fuuuuuuuck!!! :devil: ...jeg har lyst til at smadre alt omkring mig lige nu :sørgelig: :sørgelig:

Koeman er skyld i det her fordi, Pique/Umtiti over Araujo og Roberto over Dest.
Og tror mig, Koeman kommer igen til at lave de her fejl. Jeg er ligeglad hvor trætte spillere er, man roterer ikke eller sparer spillere når der er kun 6 runder tilbage og mesterskabet er på spil.
Holdkæft en amatør.
Araujo er nok den eneste forsvarsspiller der vil gøre alt for at Barca vinder mesterskabet og han er bedst når han spiller sammen med Mingueza men jeg er bange for at sidstnævnte kommer til at sidde på bænken resten af sæsonen fordi Koeman vil sikkert kun give ham skylden for nederlaget.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster