Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Men alligevel mente du noget andet med CL? Med CdR? Eller har du glemt det?
Ja jeg mente man skulle droppe cdr og fokusere på ligaen og cl. Det samme vil jeg gøre hvis det hedder ESL og ligaen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Champions league

Indlæg af DeanCassady »

Mon nogen burde flotte sig og lave en ny tråd til ESL-initiativet? Jeg var gerne vidunderet, men mangler fingre til det i dag.
Robert Zimmerman

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:
tirs apr 20, 2021 3:32 pm
Men alligevel mente du noget andet med CL? Med CdR? Eller har du glemt det?
Ja jeg mente man skulle droppe cdr og fokusere på ligaen og cl. Det samme vil jeg gøre hvis det hedder ESL og ligaen.
Og du tror stadigvæk på, at at ESL klubberne fortsat ville kunne spille i de nationale ligaer?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Gianni Infantino (FIFA president):

"Qatar has made a great implementation in human rights. The 2022 World Cup will be the best in history."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi6Smede skrev:
tirs apr 20, 2021 3:47 pm
Piquénbauer skrev:
tirs apr 20, 2021 3:32 pm
Men alligevel mente du noget andet med CL? Med CdR? Eller har du glemt det?
Ja jeg mente man skulle droppe cdr og fokusere på ligaen og cl. Det samme vil jeg gøre hvis det hedder ESL og ligaen.
Og du tror stadigvæk på, at at ESL klubberne fortsat ville kunne spille i de nationale ligaer?
Ellers vil jeg ikke støtte det. Hvis det går ud over ligaen så vender jeg det ryggen med det samme.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

viewtopic.php?f=11&t=5628&p=552818#p552818

Der er oprettet en esl tråd.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
tirs apr 20, 2021 3:32 pm
Men alligevel mente du noget andet med CL? Med CdR? Eller har du glemt det?
Ja jeg mente man skulle droppe cdr og fokusere på ligaen og cl. Det samme vil jeg gøre hvis det hedder ESL og ligaen.
Det er bare påfaldende og pudsigt, at du mente CdR havde indflydelse på ligaen og CL, men 10 kampe mere i ESL format ikke vil have indflydelse på de nationale ligaer? Det er mere end CL og CdR tilsammen i den nuværende struktur. ELS er jo CL +CdR lagt sammen mht. antal kampe(faktisk lidt flere kampe, hvis jeg ikke tager fejl).

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
tirs apr 20, 2021 5:19 pm
Piquénbauer skrev:
tirs apr 20, 2021 3:32 pm
Men alligevel mente du noget andet med CL? Med CdR? Eller har du glemt det?
Ja jeg mente man skulle droppe cdr og fokusere på ligaen og cl. Det samme vil jeg gøre hvis det hedder ESL og ligaen.
Det er bare påfaldende og pudsigt, at du mente CdR havde indflydelse på ligaen og CL, men 10 kampe mere i ESL format ikke vil have indflydelse på de nationale ligaer? Det er mere end CL og CdR tilsammen i den nuværende struktur. ELS er jo CL +CdR lagt sammen mht. antal kampe(faktisk lidt flere kampe, hvis jeg ikke tager fejl).
Mon ikke at ESL-kampene vil blive spredt mere ud så de bliver fordelt mere over sæsonen?

Er det ikke også påfaldende at de samme folk der brokker sig over at der ikke bliver taget hensyn til de små komplet ignorerer at ligaerne åbenbart bliver mere åbne?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
tirs apr 20, 2021 5:29 pm
Kubala skrev:
tirs apr 20, 2021 5:19 pm
Piquénbauer skrev:
tirs apr 20, 2021 3:32 pm
Men alligevel mente du noget andet med CL? Med CdR? Eller har du glemt det?
Ja jeg mente man skulle droppe cdr og fokusere på ligaen og cl. Det samme vil jeg gøre hvis det hedder ESL og ligaen.
Det er bare påfaldende og pudsigt, at du mente CdR havde indflydelse på ligaen og CL, men 10 kampe mere i ESL format ikke vil have indflydelse på de nationale ligaer? Det er mere end CL og CdR tilsammen i den nuværende struktur. ELS er jo CL +CdR lagt sammen mht. antal kampe(faktisk lidt flere kampe, hvis jeg ikke tager fejl).
Mon ikke at ESL-kampene vil blive spredt mere ud så de bliver fordelt mere over sæsonen?

Er det ikke også påfaldende at de samme folk der brokker sig over at der ikke bliver taget hensyn til de små komplet ignorerer at ligaerne åbenbart bliver mere åbne?
Nej, det er ikke påfaldende. Ligaerne vil miste værdig, så er det sgu ligegyldigt om det er mere jævnbyrdigt. Og hvordan sprede kampene? Det er stadig flere kampe end på nuværende tidspunkt? Med CL, CdR og ligaen tilsammen.

Og noget andet er også, at du syntes tilbage i 2017, at du ikke forstod, at man så Barca kampe pga. underholdning, da Barca spillede sindssyg kedeligt, men nu vil du af med de mindre i CL af samme årsag.

Men altså. Det her handler jo ikke om de mindre hold. Du kan ikke være mere ligeglad med dem. Det handler om Barca. Så længe Barca kan tjene en masse penge, så er du sgu ligeglad med næsten stort set alt.

For Barca havde morderiske sponsorater i mange år også. Der var der tavshed, nu er UEFA og FIFA det ene og det andet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Du fangende tydeligvis ikke min pointe kubala. Min pointe var at Barca altid er underholdende. Også selvom de ikke spiller undeholdende. Det er altid underholdende at se om mit hold kan vinde. Men altså godt forsøg på et gotcha.

Og ja du har helt ret. Jeg har et meget kynisk syn på spillet. Jeg ser hvad der foregår og der er ikke noget solidaritet og romantik tilbage. Så jo jeg vil have at Barca tjener godt og fungerer optimalt. Jeg er pisse ligeglad med eibar. Problemet er at du ikke var oprevet over det men er det nu. Det er der dobbeltmoralen er og det er det der er problemet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Hvis det er tilfældet, at du er ligeglad med det hele, så længe Barca bare tjener derudad, så er UEFA og FIFA også i sin ret, når de samarbejder med morderiske regimer. Du burde i hvert fald ikke hive sådanne ting frem så i disse diskussioner.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Og du kan sige så meget, at jeg ikke fangede pointen dengang, men det tror jeg ikke et sekund på.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Min kynisme er et produkt af den udvikling vi har set i spillet. Jeg sidder ikke og snakker om boycott for jeg ved hvordan det hele hænger sammen. Og jeg har accepteret det.

Du sidder derimod og snakker om hvordan ESL dræber din lyst til at støtte holdet og fodbold generelt. Og det finder jeg bare ekstremt hyklerisk og jeg stiller spørgsmålstegn ved hvorfor det lige er ESL der var dråben der fik dit bæger til at flyde over. Det har vitterligt været min pointe gennem alt det her. Jeg finder alt ved det her hyklerisk og et eksempel på hvor overfladisk hele fodboldkulturen er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Så kan det være at mit forsøg på at illustrere det har været klumset men jeg kan feks ikke forstå hvordan man kan brokke sig over at de små bliver trådt på for samtidig at påstå at de store ikke gider ligaerne mere hvilket faktisk vil være godt for de små. Det hænger ikke sammen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
tirs apr 20, 2021 9:08 pm
Så kan det være at mit forsøg på at illustrere det har været klumset men jeg kan feks ikke forstå hvordan man kan brokke sig over at de små bliver trådt på for samtidig at påstå at de store ikke gider ligaerne mere hvilket faktisk vil være godt for de små. Det hænger ikke sammen.
Er jeg nu ret sikker på du forstår....


De vil (måske) vinde en titel, som færre værdsætter og får mindre og mindre værdi. Det vil imo naturligvis være mindre tilfredstillende at vinde en sådan titel, både for klub, spillere og fans. Plus give en mindre økonomisk værdi. Syntes det er indlysende.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster